Snel geregeld, ingesteld en fijne contact

Ik ervaar Voys als een vriendelijk en vakkundig bedrijf. Snelle antwoord op mijn vragen.

Over gang ging soepel in overleg

Naar nu net over te zijn gestapt naar Voys is zéér vriendelijk verlopen.Ook de werking van het systeem werkt prima .Ook info genoeg gekregen . Alvast bedankt

Binnen zeer korte tijd actief en geïnstalleerd

Na kort overleg over onze eisen en wensen hadden we binnen zeer korte tijd een passende offerte. Na bevestiging waren we dezelfde dag nog 'up-and-running' en de nodige instellingen/configuraties doorgevoerd. Het systeem stelt je in de mogelijkheid zelf flexibel balschema's te maken en naar eigen wens aan te passen. Top.

Geweldige service en fijn dat ik een zakelijk nummer heb

Eerder al met Voys gewerkt en dat was erg prettig. Met mijn nieuwe onderneming weer gekozen voor hun dienstverlening en een eigen zakelijk nummer.

Uitstekende service en communicatie

We zijn pas kort klant bij Voys maar tot nog toe verloopt alles zeer netjes. Diensten werken goed en we zijn zeer tevreden over de communicatie.

Gemakkelijk overstappen, uitgebreide mogelijkheden

Het overstappen naar Voys was zo geregeld. In vergelijk met mijn vorige aanbieder is het veel moderner. Online is alles gemakkelijk in te stellen, belplannen, doorschakelen etc. Ook de Voys app voor mobiel werkt prima, bellen vanaf je mobiele telefoon met het nummer van je vaste lijn, ideaal gewoon. Ik ben dus erg tevreden.

Loopt nog niet volgens wens

Op dit moment voldoet het nog niet geheel aan de verwachtingen, kan gewoon de opstart zijn of teveel wensen. Nog even afwachtend dus.

Zeer behulpzaam

Goed, helaas deed de telefoon het niet direct, maar 29 december heeft iemand via teamviewer de telefoon in werking gezet.

top service van Jonas!

We hadden met de praktijk een probleempje met de app op de gsm van 1 van onze medewerkers. Gebeld naar Voys België en Jonas heeft ons stap voor stap door de procedure geleid. Voys Nederland is ook altijd erg vriendelijk en hulpvaardig, maar Jonas ging nog net dat stapje verder door samen nog eens ons hele plan te overlopen, dingen te schrappen die niet meer van toepassing waren, en andere zaken te optimaliseren, waardoor wij terug het bos door de bomen zien. Top service van een topkerel! Dank u wel!

Mooi systeem en goede helpdesk

Het systeem doet precies wat we nodig hebben, en we zijn goed op weg geholpen door een van de medewerkers.

Mooi systeem, prima service

Het systeem is even simpel als doeltreffend. Een prima manier om onze binnenkomende telefoontjes af te handelen

moeilijk

nooit iemand bereikbaar aan de telefoon. Mensen vragen in 1 telefoongesprek mijn klantnummer tot wel 3x Veel vragen door mensen die de telefoon opnemen en nergens verstand van hebben. Van Bubble heeft niemand verstand, alleen Anna en die krijg je niet te pakken.

moeilijk

Voys is een top telefonie service kan als ik vragen heb bij hun terecht en verders niks te klagen maar er is altijd ruimte voor verbetering zeg ik altijd

Very easy to sign up and use

Was recommended a different company by a friend of mine, but they wanted to phone and arrange things but I don't really have time for that. I just wanted to have it arranged immediately. So we signed up with Voys and indeed within 5 minutes we had an active phone number. Calls to Belgium were disabled by default but an email to the customer service was simple and this issue was quickly resolved. It simply works, calls work, the voicemail works and we did not need hours to set it all up. It took max 20 mins, including sorting out the BE calls. Very happy and also very fairly priced :) - Nogga Europe

Meegedacht en flexibele response

Op fijne manier abonnement aangepast aan gewijzigde situatie.

Ik ben heel tevreden

Het belplan is op afstand voor mij aangepast en werkt heel goed. Extra uitleg gekregen hoe ik het zelf makkelijk kan aanpassen. Heel fijn.

Prima service. Overgang vlot geregeld.

Uitstekend!

De overstap ging vlekkeloos en het instellen van de belplannen is erg gemakkelijk en goed te begrijpen. Wij zijn tot dusver zeer tevreden over het platform en de ondersteuning!

Bedrijf komt diensten niet na

Ik beveel dit bedrijf niet aan! Op hun site staat onbeperkt bellen/ gesprekken ontvangen want uit bellen kan ik geen eens! Maar ontvang via de app helemaal geen inkomende gesprekken dus moet continu via mij telefoon doorschakelen. Waardoor ik dus maandelijks boven die blijkbaar 500 minuten kom ( dus niet onbeperkt zoals ze klanten doen geloven) en moet opeens nu maar 83 euro per maand gaan betalen waar ik voor eens 23 euro per maand betaalde! Dus omdat hun die bug niet willen verhelpen waardoor de app totaal niet werkt niet moet jij als klant maar even 60 euro per maand meer gaan betalen!! Uit henzelf hebben ze meerdere nummers gekoppeld aan mij platform zonder mijn toestemming overigens! Heb consumenten bond ingeschakeld en hebben zei beloofd hiernaar te gaan kijken want blijkbaar ben ik dus niet de enige die klachten daar neer hebben gelegd over dit bedrijf! Kies voor een ander bedrijf mensen want op andere sites scoren ze maar een lullige 2.2 procent aan reviews zoveel klachten zijn er over Voys!! Bellen naar hun heeft geen zin want je komt er niet doorheen!

Gebruiksvriendelijk systeem en makkelijk in te stellen

Als leek heb ik onze flows volledig zelf kunnen instellen. Het is gemakkelijk in gebruik en een helder en transparant systeem. Wij zijn erg content met het gebruik van Voys.

Erg handig systeem

Kost even om wegwijs te worden maar superhandig om op meerdere telefoons, via de pc/webphone etc bereikbaar te zijn.

Het belt fijn!

Het belt fijn maar er zijn nog zeker een heel aantal verbeterpunten. zoals oa. het synchroniseren van contacten uit het adresboek van je Mac. Piep in je oor bij het ophangen. functionaliteiten in de mobiele app. Als wens een functionaliteit om met voys te bellen in safari om de Mac beleving optimaal te houden. (een echte Mac gebruiker, gebruikt liever geen Chrome)

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE