Pluspunten

Snel bereikbaar Flexibel Top bedrijf,

Nog niet

Pluspunten

eerlijk, helder, prijs-kwaliteit is top!

Pluspunten

Klantvriendelijke organisatie die op een prettig persoonlijke manier erg behulpzaam is

Pluspunten

Bereikbare support met antwoorden Als je het eenmaal door hebt, eenvoudige interface voor beheer

Simpele uitleg (animatie / flow) over verhouding, verschil etc tussen telefoonnummer, account, gebruiker en toestel.

Pluspunten

Duidelijke structuur, overzichtelijk, toegankelijk

Pluspunten

prettig en snelle dienstverlening !

Pluspunten

- snel handelen - geïnteresseerd en meedenken met de klant - vriendelijke medewerkers

- neen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Contact/support is prettig om mee te werken

Meer functionaliteiten zouden fijn zijn voor de app. - Contacten herkennen bijvoorbeeld uit het eigen contactboek. - Uitgaande caller ID's meegeven naar alle klanten. - In 1 klik zien welke kosten je deze maand hebt gemaakt.

Pluspunten

goed contact en bediening

nog niet kunnen ontdekken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

We hebben de centrale niet zo lang. En kunnen hierop geen antwoord geven

Pluspunten

Uitermate comcrete en complete serviceverlening door zeer klantvriendelijke medewerkers.

Ik kan op dit moment even niets bedenken.

Pluspunten

Goede klantenservice, echt top.

Misschien iets aan de dure kant, voor startups

Geen

Pluspunten

Goede communicatie, heldere prijzen, moderne backend omgeving

Backend is uitgebreid maar niet altijd even duidelijk. Lastige trade-off tussen maximale flexibiliteit en gebruikersgemak. Op dit punt zou de vormgeving / interface nog verbetered kunnen worden. Het begint me inmiddels wel duidelijk te worden hoe het allemaal werkt maar voor een 100% leek met VOIP is het een beetje ingewikkeld wat je waar moet instellen.

Pluspunten

Prima bedrijf, heldere en duidelijke afspraken, zeer snelle service, goede kwaliteit producten, bij problemen snelle analyse van probleem.

Slechts één keer onprettige medewerker gehad, die communicatief zwak was, verder uitsluitend positieve ervaringen in contact, bejegening en service

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed beheerpaneel, goede en gemakkelijke onboarding en hun bedrijfsstructuur spreekt me aan.

Ik ben nu ruim drie maanden klant bij Voys. Na een tijdje kwam een potentiële klant bij mij op kantoor en vroeg waarom ik mijn telefoon niet opnam. Vol verbazing keek ik in mijn oproepgeschiedenis en vond zijn belletje niet terug. Hij belde mij opnieuw en mijn telefoon ging niet over. Ik gebruik de Voys-app, waar ook mee wordt geadverteerd op hun website. Ik belde de volgende dag Voys op en kreeg iemand van de afdeling 'Advies' aan de lijn. Ze verbond me, na ik de situatie had uitgelegd (dat ik al een aantal maanden niet kon worden gebeld), door met de afdeling 'Klantgeluk'. Daar werd mij verteld dat de Voys-app nog niet geheel af was en dat waarschijnlijk daar het probleem lag, waarna ik weer doorverbonden werd met de vrouw van 'Advies'. Zij vertelde me vervolgens dat er een aantal opties waren: 1. doorverbinden naar mobiele telefoon, 2. een vaste telefoon aanschaffen en 3. (vol verbazing) dat ik een andere provider kon zoeken omdat het per dag opzegbaar was. Misschien handig om te vertellen: optie 1 kost geld (bedrag per minuut) en optie 2 ook (5eu per maand registratiekosten + aanschafkosten vast toestel). Ze gaf aan dat er verder ook geen optie was om dit probleem op een andere manier op te lossen. Ik neem aan dat je gebeld moet kunnen worden als je een telefoonabbonement afneemt, zonder extra kosten. Mijn verbeterpunt is: zorg dat klanten kunnen worden gebeld en noem je klantenservice geen 'Klantgeluk' als je klanten niet gelukkig maakt.

Pluspunten

Goed en prettig contact met een snelle service.

Het opnemen van een bredere lijn in toestellen (YEALINK) met mogelijkheden.

Pluspunten

Goede persoonlijke benadering

In aanschaf fase niet heel duidelijk hoe de kosten zig gaan ontwikkelen in de setting van de gebruiker.

Pluspunten

Uitstekende service en erg vriendelijke medewerkers die je altijd van dienst zijn.

Kan er echt geen bedenken!

Pluspunten

Snel, leuk contact, goed advies

Geen

2 Lubeckweg