Pluspunten

Wij hadden al een positieve ervaring met Voys met ons andere bedrijf. Nu is dat niet anders. Het gehele proces van nummeraanvraag tot aan het operationele verliep top, we werden goed geïnformeerd en als er vragen zijn is de klantenservice heel flexibel, geduldig en aardig!

Pluspunten

- Zaken zijn snel geregeld - Vast contactpersoon die weet waar het over gaat - Duidelijk, overzichtelijk en stabiel platform

Geen

Pluspunten

- Snelle en Duidelijke service - Stabiel platform - Easy setup van een belplan - Zeer makkelijk beheer

Pluspunten

- Snelle communicatie - Heldere antwoorden - Uitgebreide FAQ database - Online VOIP centrale zeer uitgebreid, vergt wel wat kennis en tijd om goed in te stellen

- Server based SIP presence zou een zeer welkome aanvulling zijn. Dit zorgt ervoor dat de Chrome/FF plugin gelijk loopt kwa beschikbaarheid met de telefoon. - Mogelijkheid om via de VOIP centrale telefoonboeken aan te maken (b.v. voor Cisco, Yealink, etc), nu zelf eigen oplossing moeten verzinnen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Professioneel, persoonlijk, goede beheer(s)site, korte lijntjes en prettig contact.

Telefonische bereikbaarheid bijvoorbeeld een werkdag per week tot bijvoorbeeld 19:00.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

altijd vriendelijke en behulpzaam

ruimere openingstijden

Pluspunten

Het werkt! Als echte "digital nomad" werk ik voor mijn Nederlandse klanten, vanuit Australië. Maar bellen via een traditionele telefoonverbinding is niet te doen qua kosten. En de kwaliteit van bellen via de diverse mogelijkheden die internet biedt is niet op het niveau dat ik wens. Mijn zakelijke partner maakte mij daarop attent op de mogelijkheden van Voys. Nu bel ik via Voys vanuit Australië, gewoon met een 020 nummer. En met een perfecte kwaliteit! Ik ben echt super tevreden en kan het iedere andere reizende ondernemer aanraden. Robert Snijders, Partner bij SeeYou E-commerce [link: https://seeyou.amsterdam]

Pluspunten

Fijne ondersteuning. Geweldige klantenservice. Prima geluidskwaliteit. Prettige mensen. Eindelijk een partij waar je geen nummertje bent.

Ik had bij de inrichting wel verder ontzorgt willen worden. Ik was meer dan bereid hiervoor te betalen. Nu moest ik zelf wat dingen uitzoeken en instellen. Dat kost mij teveel tijd en energie.

Pluspunten

Prima oplossing voor een fijne prijs

De beheeromgeving ziet er toegankelijk uit, maar je moet toch wel flink zoeken om dingen voor elkaar te krijgen

Pluspunten

Snel, eenvoudig en gunstig qua kosten

Instructie belplan zou iets duidelijker kunnen. liever een stappenplan dan een filmpje. Enige onduidelijk bij invullen Voip account, gebruikers en belplan. Vraag die ik had gesteld bij nummerbehoudaanvraag over een tweede isdn lijn die wij hadden is niet beantwoord. Bij navraag bij KPN bleek deze niet te zijn opgeheven. Dat was een beetje jammer. Verder prima!

Pluspunten

Smells reactie op aanvraag van een connectie

Klanten peroonlijk benaderen niet Alles online

Pluspunten

Techniek werkt perfect

Facturatie van nummer portering niet vooraf gemeld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heldere klant verwachting, duidelijk en vriendelijk aan telefoon, en actiegericht. Top.

Ik ervaar de kwaliteit van de verbinding matig, net alsof de verbinding niet goed genoeg is of er vanuit de maan gebeld wordt. Daar kan aan gewerkt worden.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE