Pluspunten

Vriendelijke, gelijk antwoord en altijd bereikbaar

Pluspunten

Super klantenservice

Als je een contact persoon krijgt toegewezen dan is het ook wel fijn dat je ze ooit te spreken krijgt Bel haar nr en krijg iedereen behalve haar Het is oké zo hoor ik word goed geholpen maar het voelt wel nutteloos om zo een contact persoon te hebben

Pluspunten

Alle contact is tot op heden altijd bovenpositief geweest Alle mogelijkheden die ik mij wenste zijn tot op heden haalbaar

TIPS: Blijf vooral positief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

helder en duidelijke communicatie, goede kwaliteit telefoondienst.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De overgang van kpn naar voys verliep perfect. vriendelijk medewerkers. Als het systeem van freedom een maal duidelijk is werkt het goed

Meer keuze in toestellen. Het hele idee van een belplan mag van mij wel wat duidelijker uitgelegd worden. Het systeem is totaal anders tov isdn voor kleine bedrijven. Het kan aan mijn intellect liggen maar het heeft wel even geduurd voor ik de denkwijze enigszins door begon te krijgen. Voicemail via een antwoordapparaat zou een mooie aanvulling zijn. Desnoods als keuze in Freedom.

Pluspunten

100 punten

Pluspunten

Snelle en adequate begeleiding bij instellen van telefoonnummer. Zeer hulpvaardig.

Geen

Pluspunten

Super snelle service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, behulpzaam (ook in België) en ze proberen enigszins met je mee te werken.

De 4G app. Heb de app 1 keer gebruikt, de andere kant van de lijn kon me bijna niet verstaan en het volume en de stabiliteit fluctueerde ongelooflijk. De template functionaliteit is wat onduidelijk. Kan ik mijn eigen belplannen exporteren? Zouden er niet meer standaard templates beschikbaar gesteld mogen worden?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle acties, directe benadering en oplossingsgericht. Hulp waar nodig en geen overbodige (lees opdringerige verkooppraat).

zou ze zo niet weten

Pluspunten

het werkt, veel functionaliteit

we hebben een telefoon die constant reboot, wat niet aan het toestel ligt, omdat als we hem omwisselen die andere het gaat doen. Maar geen ondersteuning omdat het toestel niet bij voys is gekocht. (standaard spa514g)

Antwoord op sommige vragen duurt soms iets aan de lange kant

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prijzen telefoons liggen te hoog

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE