Hele goede ervaring met voys

Fijn systeem, fijne communicatie oftewel het werkt top

Snelle een goede klantenservice

Goede uitleg, snelle reacties, behulpzaam en het belangrijkste, het systeem werkt top! Ik kan nu zorgeloos vanuit de andere kant van de wereld bellen met mijn klanten.

Service zoals het hoort!

Had er al eerder ervaring mee, top bedrijf met goede service.

Werkt ontzettend goed

Zeer tevreden, zou het iedereen aanbevelen.

Service op maat

Super snel alles geregeld. Zelf een migratie naar een ander CRM systemen ging vlekkeloos. Alle telefoontjes/contact momenten in een overzicht.

Goed geholpen om nummer te verhuizen

Uitstekende service en meedenken vanuit Voys om ons telefoonnummer te verhuizen en in gebruik nemen.

Goed, wel goed internet nodig

Vanuit Thailand bel ik met voys omdat tarieven anders te duur zijn. Werkt allemaal naar behoren. Goed wifi is wel vereist!!

kan werken aan verbetering

Het team kan beter zijn best doen om een nieuwe klant te helpen. En niet dat de klant iedere keer als eerste moet bellen en vragen.

zeer vlotte communicatie met Rick (en BE collega)

Na mijn aanvraag verliep alles zeer vlot. Zelfde dag account in orde. Toestel was er dag 2, dus prima geregeld. 1 x technische ondersteuning nodig gehad omdat ikzelf iets aan instellingen had gewijzigd, werd onmiddellijk opgelost (doorverwijzing van BE collega naar NL helpdesk) Bel kwaliteit is uitstekend. Er zijn handleidingen voorzien online, en deze zijn makkelijk te volgen via de portal (freedom) Tot dusver zeker een aanrader,

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk.

VOIP was nieuw voor mij en andere websites maakte het door de vele opties, apps van derden en onderscheid in apple/windows ingewikkeld uit zien. Ondanks dat ze duurder leken heb ik gekozen voor Voys omdat het er zo duidelijk uit ziet. Achteraf blijkt dat het gemak alleen maar meer wordt door het programma dat ze gebruikten. Allemaal heel duidelijk. Ook blijkt achteraf dat ik helemaal niet duurder uit ben. (Ik dacht dat iedereen waar ik de telefoon naar wilde doorschakelen een gebruiker was en daar apart voor moest betalen. Dat blijkt niet zo te zijn dus achteraf nog een financiële meevaller) Blije klant! Mijn Verticale Tuin.nl

Goed en eenvoudig werkend systeem en makkelijk naar wens in te stellen. Erg blij met de webphone waardoor bellen met een bureau telefoon niet meer nodig is. Gewoon een headsetje aansluiten op de computer en klaar! Waar je ook bent met bijvoorbeeld een laptop. Tevens een fijne klantenservice.

We zijn super tevreden over voys

Onboarding en offboarding niet best

Dat dus

Gekregen wat wij vroegen en zelfs meer

Compleet telefoonpakket met zeer veel en goede mogelijkheden.

Niet alle gesprekken bereiken mij.

Van 20 gesprekken heb ik 5 kunnen ontvangen, voor de rest krijg ik een melding van ‘niet bereikbaar’ via voicemail.

Het opzetten was zo gebeurt met wat hulp.

Prima, alles werd goed opgepakt en afgeha

De android app blijft crashen.

De android app werkt niet op mijn samsung galaxy s20. Blijft continu crashen. Ook na herinstallatie. Erg jammer. Heb ook jullie support omtrent de app problemen doorgelopen. Helaas geen oplossing.

Alles goed

De overgang is perfect gegaan.

Wat een onhandige app..

Anno 2022 vindt ik het een erg onhandige app, veel dingen kun je niet vanaf je telefoon regelen, maar moet je heel omslachtig via de website doen. Als een bedrijf wat snel wil schakelen en vaak onderweg is, mis ik echt features die bij veel andere apps al jaren de norm zijn. Het is wellicht leuk als eenmanszaak, maar niet als dynamisch bedrijf met meerdere personeelsleden. En het vreet meer batterij dan de gemiddelde app. Er is letterlijk niet 1 feature binnen Voys die beter werkt dan op andere apps. Voys geeft hetzelfde gevoel als Prime Video: Netflix bestaat al jaren, het werkt. Leer van wat er al is, van wat werkt, en geef het je eigen twist. Probeer het wiel alsjeblieft niet opnieuw uit te vinden als je niet van plan bent hem rond af te werken.

top geholpen en zeer tevreden

IK ben heel goed en snel geholpen en was na 1 dag al online met mijn VOIP account. werk makelijk en indien gewenst krijg je ook nog goede backup via de helpdesk.

Zeer gebruiksvriendelijk, vergemakkelijkt het hele proces van de telefonie. Absoluut een aanrader!

Na 1 week ben ik erg tevreden!

Het gebruik van een welkomstwoord, Het gebruik van een antwoordapparaat om mensen in de wacht te zetten, Het gebruik van verschillende voicemailberichten op één dag, Dat bevalt uitstekend voor een 'klein' tandartspraktijk!

Geweldige service

Ik ben echt super geholpen. Ik kon de dienst uitproberen zonder verdere verplichtingen.

Good experience, easy setup and quick migration

Subscription was easy, setup was easy and porting of numbers as well. Only downside was that there was a mistake made by the porting provider who ported the numbers one week early.

snel overschakkeling zonder enkel probleem alles is vlot verlopen

alles in orde

2 Lubeckweg