Pluspunten

Hele fijne klantenservice

De verbinding valt vaak weg als ik bel via de app. Dan wordt t even stil. Even kan behoorlijk lang zijn, soms wel een halve minuut of meer.

Pluspunten

Heerlijk bedrijf om mee te werken! Leuke en enthousiaste medewerkers met kennis van zaken!

Pluspunten

Super snelle reactie's. + Super tof kaartje ontvangen ;-). Zelfs nog met de hand geschreven, nooit mee gemaakt. Dat bewijst weer wat top bedrijf dit is!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, duidelijk belplan. Makkelijk in te stellen.

De losse modules zijn erg duur en het wordt niet goed aangegeven dat je deze ook apart kan krijgen

Pluspunten

Zeer deskundig advies en snelle service

Geen

Pluspunten

Sympathiek bedrijf, ze doen wat ze op de site beloven! Fantastische support! Wat mij betreft een dikke 10!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima afhandeling van het telefoongesprek en de order. Exact op tijd konden we gebruik maken van onze nieuwe telefoon aansluiting. Kwaliteit van de gesprekken zijn top. De toestellen die worden geleverd sluiten helemaal aan op onze behoefte

De Customer journey is niet geweldig bij Voys. Als klant heb ik wel allerlei voordelen voorbij zien komen op de website. Maar daar staat teveel tekst om in te blijven hangen. In de follow up mail communicatie kom ik daar niets meer van tegen. Ik heb geen bevestiging gehad van bijvoorbeeld een account wat ik online kan gebruiken om onze instellingen te tunen in de App. Ik mis het totale gevoel van aftercare wat hoort bij een technologie gedreven bedrijf waar de klantenservice zo hoog in het vaandel zou staan. Dat heb ik zelf helemaal niet zo ervaren. Ik wil overigens best graag toelichten wat ik hier specifiek mee bedoel.

Pluspunten

Snelle service. Helpdesk is uitstekend.

Pluspunten

goede en bereikbare hulplijn met de juiste antwoorden op de vraag. Gelijk een medewerker aan de lijn.

Pluspunten

Erg behulpzaam - goed te bereiken

Wellicht tutorials of meer stap voor stap plannen ontwikkelen in Jip en Janneke taal

Pluspunten

Goed en fijn contact. De interface voor het aanpassen van de centrale is uitgebreid en goed te begrijpen.

De Voys app is niet toereikend voor professioneel gebruik. Hier is een andere betaal applicatie voor nodig, wanneer je betrouwbaar en stabiel een smartphone in de telefooncentrale van de organisatie wilt plaatsen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een schoolvoorbeeld van hoe je als klant ontzorgt wil worden!

Geen

Pluspunten

lekker duidelijk, kort en krachtig, vriendelijk en behulpzaam

Ik kan nog niet naar buiten bellen en als ik dit aan geef dan moet ik betalen omdat het toestel niet van Voys is. Voor kleine dingen moeten betalen vind ik als nieuwe klant een beetje jammer, voor een eventuele configuratie betalen voor mijn toestel, begrijp ik heel goed.

Pluspunten

Zeer Duidelijk, goede lijn, vriendelijke medewerkers, goede telefoon, en wat ze zeggen klopt ook, geen adders onder het gras niet bij mij namelijk, Klik klak en je hebt telefoon heel duidelijk

Ik weet niks van gratis 4 weken proef maar dat moet ik zeker nog krijgen

Pluspunten

persoonlijk, practisch

nog niet aan de orde

Pluspunten

Zeer klantgericht en vriendelijk Mooie oplossing die eenvoudig zelf te instellen is

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE