Heel blij mee!

Maak veel gebruik van de App en Webphone (icm. een headset). Geen gedoe meer en ik kan gemakkelijk doorschakelen naar een collega.

Niet goed!

Wij maken hoofdzakelijk gebruik van de app, en deze werkt gewoon slecht. Raar gedrag van de app onder Android. Bluetooth moet uit, terwijl dit voor heel veel andere zaken gebruikt wordt!! Al met al gewoon ontevreden.

Snel, makkelijk en precies wat we zochten

Telefonisch contact gehad met Linda om te vragen of ons idee mogelijk was bij Voys. Dit was gelukkig het geval. Binnen 2 dagen over van K** naar Voys wat super soepel verliep. Geen minuut off line geweest en goede hulp ontvangen met het instellen. Aantal keren gebeld en altijd vriendelijk geholpen. Zeer tegen op gezien om over te gaan en nu spijt dat we dit niet veel eerder hebben gedaan. In een woord Geweldig!

Snel, makkelijk en precies wat ik zocht!

Telefonisch contact gehad om te vragen of mijn idee mogelijk was bij Voys. Dit was gelukkig het geval. Binnen 10 minuten alles geregeld en draaiend! In een woord Geweldig!

Prettig

Vlot geholpen met de informatie. Nog aan het inlezen hoe alles werkt zoveel mogelijkheden.

Fantastische oplossing en service!

In minder dan 24u werd alles geregeld en konden we van start.

Fijne en goede VOIP partij!

Een aanrader als het gaat op VOIP telefonie.

Gewoon goed

Hoe complex je structuur ook is, de oplossing van Voys geeft antwoord. De kwaliteit is goed, de apps zijn duidelijk, de webphone werkt fantastisch en zelfs oude bureautoestellen zijn te koppelen.

Tevreden met de overstap naar Voys

Telefoonnummer over laten zetten naar Voys. Zonder problemen, snelle en vlotte afhandeling. Goede ondersteuning vanuit Voys. Zeer tevreden.

even wennen, maar leuk

Fantastische hulpvaardigheid. Oneindig veel mogelijkheden maar even goed uitzoeken hoe het moet, juist door de vele instelmogelijkheden. Ik had ervaring met Zoiper en hoopte een soortgelijke ervaring met Voys. Het werkt wat anders en ik ga het meemaken. Support en benadering persoonlijk, hou ik van.

Kan niet beter.

Men snapt hier vanaf de eerste zin wat ik wil en vijf minuten later is het geregeld.

Ideale oplossing

het belplan ingericht naar eigen wensen, dus geen telefoon meer na openingstijden. Dit geeft mij rust in mijn werk waardoor ik me beter kan concentreren op lastige vraagstukken buiten de tijden van bereikbaarheid. Ook de voicemails via mail bevallen me erg goed.

Perfecte, veelzijdige oplossing om telefonisch bereikbaar te zijn

We hebben Voys ingezet voor een hulplijn bij een migratietraject. Een aanpasbaar belplan met eigen berichten en een belgroep met verschillende opties (web/app/mobiel) bood hiervoor een ideale oplossing.

Alles goed geregeld. Fijn telefonisch contact.

Super goed en snel geholpen. Helemaal doorheen gepraat, echt fijn!

Vlekkeloze portering en prima service / op weg hulp!

Na jarenlang in een groot en taai contract gezeten te hebben bij een landelijke provider hebben we onze VoIP telefonie ondergebracht bij Voys. Wat een verademing: je krijgt precies wat je nodig hebt om self-service de telefonie helemaal naar eigen inzicht in te delen. Vaste toestellen, bellen via een webphone desktop applicatie en via een smartphone app, het werkt vlekkeloos. Daar waar in het begin de leercurve iets te steil dreigt te worden staan de medewerkers van Voys klaar om je te helpen. Ook de instructievideo's en de hulp via de website is prima!

Heel tevreden: snel geregeld, werkt top en is goed betaalbaar.

Heel tevreden: snel geregeld, werkt top en is goed betaalbaar.

Erg wennen

We moeten nog erg wennen, hij gaat te snel op voicemail. Ook zou ik graag een ander voicemail tekst erin willen. Ik snap dat ik alles online kan regelen, maar daar is het toch wel even zoeken naar alles. Groet Gerdine Hairfashion Maarssen

Fijne contacten en prettige communicatie

Je wordt telkens keurig te woord gestaan en op weg geholpen. Top!

Tot nu toe werkt alles prima

nog niet uitgebreid getest, maar ben zeker tevreden.

geweldige App

de App is lekker makkelijk in gebruik.

PRIMA

Alles is prima verlopen . Ben ook tevreden met het meermaals contact opnemen met ons om te vragen of alles goed verloopt en of er nog hulp nodig is.

Fantastisch!

snel en correct alles verwerkt

Advies gevraagd over de abonnementsvormen. Duidelijke uitleg gekregen en snel verwerkt.

Goede service, eenvoudige installatie

Er wordt zeer snel gereageerd op vragen via de support.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE