Pluspunten

Ik ben helemaal tevreden. De communicatie verloopt erg goed en snel. Ik kan geen verbeterpunt bedenken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Servicegericht (misschien beetje TE)

Ik mis adresboek in 4G APP op Android toestel, daarnaast is ook over 4G de kwaliteit niet altijd even goed. In de huidige tijd bevreemd het mij dat WIFI niet stabiel kan draaien, bij mijn opdrachtgever bellen we allemaal met een softfone van Jabra via wifi en die kwaliteit is absoluut beter!

Pluspunten

Super vriendelijk behandeld. Bijna te... App werkt goed. Dienst is betaalbaar. Super duidelijk wat je moet bestellen en hoe.

Design kan flashier/mooier (zoals website). Ik mis wat kleur. Je kunt niet zien of de app actief is. Krijg ik nog een net rapport per maand?

Pluspunten

Geniaal concept voor telefonie!!!

Naamherkenning is in de App nog te verbeteren...

Pluspunten

Je kunt heel makkelijk alles zelf aanpassen wanneer je dat nodig vindt en wanneer er iets mis is wordt je snel geholpen. Aansluiten was ook erg makkelijk en snel geregeld.

Pluspunten

Top helpdesk!

Pluspunten

Voys maakt waar wat ze beloven. Ze leveren een prima product en dito ondersteuning. Grote plus is het overzichtelijke dashboard waarmee je simpel een belplan instelt.

Pluspunten

Snelle reacties en oplossingen bij eventuele vragen of problemen. Het gemak en eenvoud van instellen is ook een zeer groot pluspunt. En een persoonlijk contactpersoon maakt het plaatje wel compleet.

Pluspunten

Heldere communicatie. Duidelijke website. Goed en adequaat geregeld.

Onzekerheid op de eerste dag/overgang wegnemen door contact te zoeken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ben blij dat de telefonie werkt! Geen klachten meer maar de overstap ging niet geheel vlekkeloos.

Het contact met de technische helpdesk mag wel wat vlotter verlopen. We hebben sinds de overstap van onze oude aanbieder 1,5 week problemen gehad met de telefonie en hierdoor onze bereikbaarheid voor ons klanten en zakenpartners. Ook de nazorg en een vraag of alles is opgelost had beter gemogen!

Pluspunten

Korte communicatielijnen; contactpersoon rechtstreeks bereikbaar. Vriendelijke, geduldige, behulpzame medewerkers.

Pluspunten

Alles duidelijk en overzichtelijk. Je weet waar je aan toe bent.

Pluspunten

Het contact is goed en zijn altijd in voor oplossingen.

Tot nu toe geen verbetering

Pluspunten

persoonlijk contact snelle afhandeling.

Pluspunten

Professioneel en plezier contact. Gestroomlijnde processen en een goed product dat doet wat het beloofd.

Nog meer aandacht voor instructie materialen/video's voor de initiële configuratie. Het was even puzzelen om alle mogelijkheden te doorgronden en goed in te stellen.

Pluspunten

Voys denk pro aktief mee over de telecomoplossing die jij zoekt Helpt je op weg met de eerste stappen van het belplan Voys medewerker pakt feedback meteen mee op naar team / overleg collega's

Voor het digitaal ondertekenen van de overeenkomst/contracten is een mooiere professionelere digitaal gewaarmerkte oplossing voor, heb dit als feedback aan Voys medewerker gecommuniceerd

Beltoon voys aan kunnen passen

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE