Pluspunten

Voys heeft mij vanaf het aller eerste contact verrast met hun service en vriendelijkheid. Niets was te veel. Uitleg van de mogelijkheden: altijd vriendelijk en behulpzaam. Geen grote organisatie en dus heel persoonlijk contact. Ik zal Voys zeker aanbevelen!

Pluspunten

Super makkelijk in gebruik, goede kwaliteit met bellen.

Af en toe een kleine storing gehad, dan graag even een melding i.p.v. dat we er zelf achter moeten komen.

Pluspunten

Snelle reactie en goed geholpen. Instructie filmpjes vond ik erg handig om eea in te stellen.

Pluspunten

klantvriendelijk

Pluspunten

Direct informatie en voorstel. Meedenken en aandragen van mogelijkheden. Persoonlijk contact en service.

Pluspunten

Bij Voys wordt je geen klant, maar wordt je fan! Een absolute aanrader voor ieder bedrijf die zijn bereikbaarheid positief wil verbeteren.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wist niet dat we klant waren

Pluspunten

Mooi en zeer gebruiksvriendelijk product. Het proces om klant te worden was erg prettig en snel.

Bij het maken van de quote liep het een 2/3 keer mis, daar leek het alsof jullie het erg druk hebben. Hierdoor heb je er wel 3 keer werk aan.

Pluspunten

Vriendelijk contact en snelle oplossing / aangesloten op voys. Daarnaast goed meedenkend en zodoende konden we binnen een zeer korte periode beschikken over telefonie. Dit blijkt in de praktijk enorm goed te werken! Daarnaast eenvoudig op te schalen in drukke periodes.

Pluspunten

Erg goede en vriendelijke service. Goede bereikbaarheid en een vaste contactpersoon. Ondersteuning voor meerdere platformen, veel mogelijkheden en zeer goede geluidskwaliteit.

Graag de Voys app verder uitbreiden. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om voicemailberichten te bekijken en beluisteren. Ook een badge-appsymbool bij gemiste gesprekken of voicemail zou welkom zijn.

Pluspunten

Werkt allemaal vlot, goede tarieven.

Pluspunten

Persoonlijk Service en klantgerichte zaken doen. Moderne werkwijze iets waar ik zeer van hou!

Ga zo door!! Keep iT simpel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

denken mee, werken aan oplossing

geen

Pluspunten

Fijn contact en afspraken nakomen. Dat is zowel voor Careweb als voor A-Fiber goede gelukt. Ik zou jullie zonder meer aanbevelen

Geen verbeterpunten. Pit, wordt niet te groot zodat je dit succes kan verspelen. Dat zou eeuwig zonde zijn.

Pluspunten

het hele proces van A tm Z is goed, snel en inzichtelijk. Na de offerte aanvraag direct contact gekregen met Dick. Na ons telefoongesprek heeft hij een overzichtelijke offerte opgemaakt die ik via internet kon ondertekenen. ( mooi systeem mannen, werkt echt super) en een korte tijd later was mijn bedrijf voorzien van een 085 nummer. Met de lancering van de nieuwe app was ik even niet bereikbaar. Toen heb in direct contact gezocht met Dick die mij daarna weer snel in de lucht gekregen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Frisse uitstraling, fijne toestellen.

In de korte tijd dat wij klant zijn, zijn er helaas veel storingen geweest. Geen compensatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Direct product afsluiten, snel gebruiken.

Ingewikkeld product voor de novice, veel instellingen en beheermogelijkheden, onoverzichtelijke website, werking van en relatie tussen diverse accounts (app account\voip account\telefoonnummer) onduidelijk etc.. We willen er graag meer mee doen maar weten niet hoe te configureren? We missen doelgerichte stappenplannen (how to) en ondersteunende (visuele) hulp danwel instructievideo's. Bijv: Je eerste VOIP account, Aansluiten meerdere medewerkers achter 1 extern nummer, Ontwerp je belplan, Bellen via VOIP met de app, Bellen direct vanuit de browser... Misschien is het eea. er al maar dan hebben wij het (helaas) niet gezien. Daarom kun je deze review niet zomaar publiceren.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE