3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Lage kosten, snelle service, proactieve houding. Ideaal voor gebruikers die heus zelf wel weten hoe ze een stekkertje in de switch moeten steken. Eindelijk zelf en real time controle over mijn telefooncentrale.

Het gebruik van de app valt in de praktijk tegen. Het is lastig uit te leggen aan de gebruikers dat whatsapp en skype wel redelijk over wifi werken, maar de voys app niet. We zien nu een sterke verschuiving naar mobiel gebruik. Veel providers leveren nu onbeperkte bel minuten in hun abonnementen. De vaste nummers dragen bij aan het imago, maar ik voorzie dat we in de komende 5 jaar af gaan stappen van doorkiesnummers.

Pluspunten

Snel, servicegericht, vriendelijk, professioneel en lopen net een stapje harder.

nvt

Pluspunten

Erg tevreden over de kwaliteit van gesprekken en uitgebreide mogelijkheden. Het instellen is erg eenvoudig en binnen enkele minuten ben je bereikbaar.

Nog geen gevonden.

Pluspunten

Geweldig product. Eenvoudig instelbaar en met veel mogelijkheden. Goede service tijdens de opstart en snelle hulp bij vragen.

Ik mis nog onbeperkt bellen voor een vaste prijs p/m.

Pluspunten

Werd goed geholpen door het hele traject om over te schakelen naar Voys. Alles is soepeltjes verlopen en zijn ten alle tijden bereikbaar geweest. Zou Voys zeer zeker aanraden bij andere bedrijven.

Ik heb geen verbeterpunten. Ben zeer tevreden!

Pluspunten

snelle respons altijd bereikbaar prima

tot nu toe niets

Pluspunten

Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Pluspunten

Direct contact met de technische afdeling als ik met een vraag of probleem zit. Wordt direct opgelost.

Pluspunten

Voys is persoonlijk, snel, duidelijk en effectief. Vanaf het eerste contact. En -ook belangrijk- founded in Groningen!

Pluspunten

Persoonlijke ondersteuning

Geen

Pluspunten

Het contact verloopt erg prettig en persoonlijk. De tool werkt makkelijk, zeker als je al wat ervaring hebt met telefooncentrales.

De Voys App is erg fijn, ik hoop dat deze nog verder wordt doorontwikkeld.

Pluspunten

Met een kort telefonisch contact was alles in één keer geregeld. De bestelde apparatuur arriveerde keurig op tijd. Het overzetten van ons telefoonnummer van ISDN naar Voys verliep probleemloos. Precies op het afgesproken tijdstip was alles gereed. Op de servicedesk werken vrolijke mensen. Prima!

Pluspunten

Goede communicatie, behoorlijk helder / inzichtelijk product. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Invoeren belplannen is best veel werk, zeker voor een wat groter aantal aansluitingen. Ontbreken van een eenvoudige nummerweergave voor 'bekende' nummers. Alleen mogelijk via crm oplossing, wat te duur is voor de gevraagde functie. We hebben dit dan ook opgelost door een intern tooltje dat een lijst op de Cisco telefoons upload

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijzen zijn competitief. Freedom platform is goed in gebruik.

Er is geen company directory. Dit hadden wij wel en was niet van tevoren duidelijk dat dit er niet was. Gebruikers hebben geklaagd over de gesprekskwaliteit (ook intern). Beter ondersteuning voor Polycoms. Wellicht provisioning?

Pluspunten

Toen ik op hun site terechtkwam was ik meteen geïntrigeerd door hun organisatiestructuur. Lees het gratis boek op hun site hierover eens. En als dan het product ook nog goed werkt. Gewoon vast bereikbaar op mobiel, super. Gave club!

Pluspunten

Adequaat en attent.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE