beste zakelijke telefonische oplossing

Al geruime tijd was ik opzoek naar een dienst of app met sluitingstijden zodat ik na werktijd ook daadwerkelijk vrij ben. Per toeval een advertentie op facebook in contact gekomen met Voys. ze konden mij met een scherpe prijs het ideale pakket aanbieden. Geen contracten of verborgen addertjes onder het gras maar eerlijke en heldere service en dagelijks opzegbaar vriendelijke en meehelpende klantenservice die snel meekijkt wat jou probleem is zodat mijn (telefoon server ) goed draait naar eigen wens

Werkt allemaal goed, alleen het is zoveel dat wij het nog niet 100% begrijpen

Er zijn zoveel opties en instellingen waar wij geen verstand van hebben. Hebben jullie een filmpje met een uitleg?

Top Service

Wij gebruiken Voys nu sinds een weekje en zijn aangenaam verrast. Bij het opstarten en op zetten van de belplannen en gebruikers hadden we even wat uitzoekwerk (maar dit lag aan ons en niet aan Voys) Telkens snel en gehoed geholpen, zowel telefonisch als via de mail. TOP Klantenservice! Wij zijn erg tevreden, en benieuwd welke functies wij nog gaan ontdekken. :)

Snel en gemakkelijk systeem en goede service

Heel erg goed geholpen met alle vragen die we van te voren hadden. Het installeren van het systeem ging heel snel en gemakkelijk. De webphone werkt perfect!

Bellen via Voys is professioneel en makkelijk, op kantoor en thuis.

Zeer tevreden tot nog toe. We kunnen nu ook makkelijk vanuit huis werken en zijn erg blij me deze mogelijkheid.

Doet wat beloofd is

Geen enkele aanpassing nodig. Werkt meteen.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Voor mij als semi digibeet mooi in Jip en Janneke taal alles uitgelegd

Wederom geen enkel commentaar

Dit is hoe klantenservice hoort te zijn!

Werkt op zich prima

Af en toe is de verbinding wat slecht.

Prima service, slimme mensen

Erg goed geholpen bij het instellen van de telefoon op ons kantoor. Er werken bij Voys allemaal prettige (en vooral ook slimme) mensen. Ik heb dat erg positief ervaren!

Eenvoudig, snel en het werkt!

Eenvoudig, snel en het werkt!

Heel snel geregeld!

Na de offerte aanvraag heb ik binnen 24 uur al een offerte ontvangen. Ik heb dezelfde dag nog de offerte ondertekend en kreeg na 15 minuten al een mail met de vervolgstappen. Daarna kreeg ik ook gelijk een mail dat de vaste telefoon die ik erbij had besteld, al is verzonden. VoIP werkt ook super, dus ben erg tevreden!

Snel geregeld!

Een fijne ervaring nu al met Voys! Altijd spannend om de overstap te maken in de hoop dat alles goed gaat! Complimenten voor de medewerkers bij Voys, duidelijke uitleg zeer vriendelijk en alle tijd voor je bedankt! Het bellen en de gemakken die we nu al ervaren van Voys zijn super.

Snelle doeltreffende hulp.

Na de initiële informatie ronde, was ons telefoon plan snel geregeld. En gelijk werkend opgeleverd. Aanmaken van een extra account had wat vragen, maar deze werden snel en doeltreffend opgevolgd. Nu is ons bedrijf op onze mobiele telefoons bereikbaar onder een vast nummer. Dit gaat onze klant contact momenten een heel stuk verbeteren.

Handig systeem

Prettig systeem, het was even zoeken hoe het nou precies werkt maar als je het door hebt werkt het ook top. Snelle service (mailcommunicatie bij vragen).

goed, snel en hoffelijk geregeld

naar 1 belletje stond met 2 dagen mijn netwerk met 3 nummers klaar om gebruikt te worden

Prima geregeld

In het begin sceptisch echter het werkt perfect

De service is echt super

Als je belt krijg je meteen iemand aan de lijn die er ook echt verstand van heeft, je word echt super geholpen.

Perfect, vakkundig en professioneel zoals het hoort

Van begin tot en met installatie en daarna natuurlijk het gebruik TOP

top !

Geen klachten !

Het omzetten van de ene provider naar Voys had even wat voeten in aarde i.v.m. het instellen van het belplan, maar de werknemers van Voys hebben ons fantastisch geholpen en we hebben nu de telefoon 'centrale' die we zo graag wilden hebben. Als er iets is, kunnen we meteen terecht en wordt het voor ons opgelost of leggen ze ons uit hoe we het zelf kunnen oplossen/aanpassen. Professioneel dat is het zeker.

Heel servicegericht

Goede service.

Tot nu toe zeer tevreden.

Na eerst bij een foute provider gestart te zijn, nu over op Voys. En ik moet zeggen, niets anders dan dat alles correct wordt afgehandeld en geregeld. Telefoondienst met nummer was in enkele dagen in gebruik. De bediening en instellingen zijn eenvoudig, maar je kan ook complexere instellingen voor wat betreft de routering van het telefoonverkeer instellen. Al met al zeer tevreden (pas 1 maand in gebruik)

heel goed

heel goed, omdat er snel gereageerd wordt door steeds dezelfde personen.

Account super snel gemaakt, knappe portal waar je dingen goed kunt instellen en eigenlijk out of the box al top geconfigureerd.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE