Pluspunten

Voys snapt pas echt wat klankgerichtheid inhoud. Ik wordt steeds weer verrast door de betrokkenheid en pro-active instelling. Als je een afdeling rekenkamer noemt en een andere afdeling klantgeluk, dan heb je het begrepen volgens mij.

Pluspunten

Simpel cocept.

Zou graag automatisch overzicht willen van aantal gebelde gesprekken naar elke telefoonlijn

Pluspunten

Leuk contact en erg duidelijk allemaal. Ook het visite kaartje met de foto nog niet eerder gezien. Contact persoon waar ik mee te maken heb is erg attent.

Nog te kort klant om dat te kunnen beoordelen. Misschien in de toekomst.

Pluspunten

Ik vind de direct contact, zorg en mee denken van jullie medewerkers heel goed.

Ik vind dat VOIP in z'n geheel als techniek verbeterd kunt worden, de phones calls kunnen nog best vak "digital" klinken, je hoord best goed de compressie van de geluid. Verder is het inrichten van voice mail via een bestand upload niet handig, waarschijnlijk kan dit om een andere manier maar ik heb het niet uitgevolgd. Ook is het jammer dat mobiel VOIP clienten de verbinding niet goed vast houden zonder dat je het aan laten staan dat ook betekend veel minder batterij. Call forwarding werk beter, maar als je call forwarding aan heb staan dan zie je niet welk calls binnenkomen als een "forwarded call" of een "direct call" dus de nummer doorsturen naar een prive phone is awkward want ik kan niet zien aan de callerID als het een prive of zakkelijk beller is. Ik zou liever gewoon een callerID voor all doorgestuurd bellers, want ik kan via de web interface op zoek wie heeft waneer gebeeld als nodig

Pluspunten

Vriendelijk en alles is (uiteindelijk) goed geregeld. Ook is het prettig een vast contactpersoon te hebben.

Jammer dat er wat onduidelijkheid was over de nummer portering, wie regelt wat en wanneer. Uiteindelijk is alles correct opgelost op een klantvriendelijke manier.

Pluspunten

Helemaal top, denken met je mee, hebben overal een oplossing voor, en reageren snel per mail/ telefoon en ondernemen snel actie bij problemen....

Geen, ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

No nonsense, alles werkt zodra het wordt geleverd.

Doe wat aan de conferencing functie van de oplossing. De huidige oplossing is absoluut onveilig en niet toereikend. De kosten die daar tegenover staan zijn laag, maar veel te hoog voor dit niveau.

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijke web- en app interface t.o.v. ons vorige systeem.

Pluspunten

Snelle levering, enthousiaste medewerkers, full service op alle fronten!

Pluspunten

Klant- en servicegericht Vriendelijk en behulpzaam No-nonsense Uitstekende kwaliteit Eigentijds Vlot

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Selfservice van een hoog niveau en dit wordt versterkt door een prettige persoonlijke benadering.

Ik ben heel benieuwd naar jullie innovatieve ideeen op jullie vakgebied. Daar wil ik beter van de op de hoogte zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik vind jullie visie en manier van communiceren uitstekend!

Pluspunten

Makkelijke contact. Goede service.

Pluspunten

Makkelijke contact. Goede service.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE