Pluspunten

Voys en zijn diensten zijn uitermate geschikt en betaalbaar voor mij als zzp'er die toch met een vast nummer goed bereikbaar wil zijn. Voys is bovendien betrokken bij zijn klanten.

Vooralsnog geen verbeterpunten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Installatie was simpel en eenvoudig. aansluiten en binnen vijf minuten kun je bellen! Prima proactieve ondersteuning en persoonlijk contact.

Pluspunten

Goed bereikbare klantenservice, vriendelijk, mooie cloudoplossing.

Ondanks dat we hier redelijk technisch zijn, toch wel lastig om juiste volgorde enz. van belplannen, bereikbaarheid en hun inhoud op te stellen. Heb veel hulp nodig (gehad) van Voys en hoor dat ook van anderen.

Pluspunten

Wij zijn zeer gelukkig met de telefoonverbinding en vooral met de service. Ga binnenkort bellen om nog wat instellingen samen met je te veranderen. Anita

Pluspunten

Goede communicatie en support! Snel en kwalitatieve afhandeling! Afijn ik had het eerder moeten weten, had een hoop tijd en geld gescheeld.

Een aantal puntjes in de telefooncentrale zelf kunnen beter, namelijk de feestdagen selecteerbaar, uitgaandnummer op belsjaboon ipv belplan. Voys app waar je ook op gebeld kan worden (gewoon eigen Voice App zoals Bria die heeft, maar dan gratis en alleen bruikbaar als je Voys zelf ook hebt). En provisioning van de cisco (meer lijnen) zou handig zijn als ik lijnnaam kan aanpassen en ook met 1 update alle lijnen zijn ingesteld.

Pluspunten

Momenteel werken we nog met een test account bij Voys. Ze denken erg mee om alles op de juiste manier werkend te krijgen. Het duurt nog even voordat we helemaal over zijn maar tot nu toe erg tevreden.

Op dit moment geen verbeterpunten.

Pluspunten

Vriendelijk en hebben alles (uiteindelijk) geregeld. persoonlijke benadering.

Jammer dat er veel onduidelijkheden waren omtrent het porteren van ons nummer. zowel belcentrale, kpn en voys hadden elk hun eigen verhaal. welke het juiste is, is voor mij onduidelijk gebleven. wellicht hoort dit bij de bedrijfscultuur van de telecommarkt? verder ben ik tevreden, zolang ik maar gebeld kan worden en vriendelijk en correct geholpen word bij vragen. en dat is wat voys uiteindelijk heeft gedaan.

Pluspunten

Snelle reacties, alles soepel ingeregeld. Supportdocumentatie voldoende om zelf zaken te kunnen instellen.

Nog niet gevonden

Pluspunten

Klantgericht & Zeer vriendelijk.

Iets sneller reageren op support mails.

Pluspunten

Werkt erg overzichtelijk en snel

Geen

Pluspunten

Dienstverlening sluit aan bij de wensen van de klant, is zelf(standig) op maat te maken. Maken van een belplan is relatief eenvoudig, handig als je met meerdere partijen gebruik maakt van 1 aansluiting, zoals in ons geval waarin meerdere ondernemers gebruik maken van een gemeenschappelijke ruimte.

Pluspunten

Top dienst, ideale toepassing voor mij. Zeer goede service, klantvriendelijk, behulpzaam en goed te bereiken. 1 woord: SUPER! ga zo door. WWW.SPIROTOTAAL.NL

Pluspunten

Alles supersnel geregeld. Ik had binnen anderhalve dag alles in huis en werkend.

Pluspunten

Snel contact en levering Makkelijke installatie en beheer

Bedplan moet duidelijker Bellen vanuit de app verloopt moeizaam

Pluspunten

Waarmaken wat je belooft, dat doet Voys. Het was voor mij niet de goedkoopste oplossing, maar als alles lekker soepel verloopt maal je daar niet om. De visuele identiteit en het contact met de medewerkers doen elkaar geen onrecht aan. Mooi!

Geen!

Pluspunten

Innovatief&Jong, goed bereikbaar en snelle service

Nvt

Pluspunten

Uitstekende serivce en niet te formeel!

Prijs

2 Lubeckweg