Pluspunten

- klantvriendelijk - ter zake kundig

Pluspunten

Contact is zeer goed en vriendelijk. Afspraken worden nagekomen en op tijd.

Pluspunten

Kan bijna niet maar alle vragen met een 10 beoordeeld. Super snelle en goede service, bijzonder goed en fijn contact met Eva. Geen verbeterpunten, dik tevreden over de hele organisatie en de telefoon/bereikbaarheids oplossing. Kortom niets dan lof!!

Pluspunten

-geen vast contract -Gebruiksvriendelijk interface -alles zelf te regelen -vriendelijk klantenservice

Pluspunten

Goede service en uiteraard niet onbelangrijk; goede verbinding en bereikbaarheid.

Pluspunten

Pluspunten

Eva

Geen

Pluspunten

Sinds het moment dat er telefoon was (ver terug in de vorige eeuw) waren we klant bij KPN. Nu was het tijd voor een overstap naar voip bij Voys. De overstap is uitstekend bevallen, met name de mogelijkheid om eerst een en ander te testen (met een testnummer) en al vast in te stellen was erg prettig. Duidelijk dashboard met veel mogelijkheden en mocht er een onduidelijkheid zijn, is deze telefonisch snel opgehelderd. Na de daadwerkelijke portering van de telefoonnummers werden we gebeld door Voys of alles goed was gegaan. Zeer tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima geholpen, fijne medewerkers, systeem is makkelijk in gebruik. Erg blij met de voice-mail berichten die per e-mail binnenkomen.

Momenteel niets op aan te merken! Momenteel verloopt nog niet al het belverkeer via de nieuw telefoonoplossing omdat onze klanten vaak nog het oude nummer bellen, maar vooralsnog niets dan lof!

Pluspunten

IP-telefonie als een dienst, flexibiliteit, meedenken, out-of-the-box denken, deskundigen, customer journey awareness, aantrekkelijke prijzen voor toestellen (iets duurder dan markt, maar voorgeconfigureerd) publicatie: in overleg

Op den duur verwacht ik dat de maandelijkse kosten onder druk komen te staan van de concurrenten.

Pluspunten

De technische oplossing is gewoon super. Veel functionaliteit maar eenvoudig in te richten. En het werkt perfect. Maar net zo belangrijk: de oplossing wordt ondersteund door een enthousiast en betrokken team medewerkers dat klaarstaat voor de klanten.

De uitgebreidere pakketten zouden nog wel iets goedkoper mogen om aantrekkelijk te zijn voor kleinere bedrijven.

Pluspunten

We hebben een relatief lange zoektocht gehad naar een VOIP oplossing, althans, onze ISDN centrale ging kapot en toen hadden we geen telefoon. Alle andere bedrijven en providers, ook onafhankelijke adviseurs vertelden ons dat het wel 3 á 4 weken zou gaan duren voordat we úberhaupt weer telefoon zouden kunnen hebben ivm aanvragen nrs etc. En eigenlijk bleek dat niemand nog echt kon zeggen hoe VOIP bij ons zou gaan werken. Bij de één hoorden we dit, bij de ander dat. Gelukkig hebben we hier een systeembeheerder zitten die heel veel weet en hij kreeg ook geen duidelijke uitleg. Bij VOYS leek het alsof het kwartje viel... jullie konden ons precies vertellen hoeveel beslag het telefoongebruik op de internetverbinding zou leggen, hoeveel het gaat kosten, we konden het een maand uitproberen en binnen een dag actief! Kortom ZEER TEVREDEN!

Het zou handig zijn als er ook een optie of samenwerking met een Alarmbedrijf zou zijn. Veel mensen die overgaan van ISDN of anderszins naar VOIP denken er niet eens over na dat er dan ook waarschijnlijk iets moet gebeuren met het alarm. Dan is meteen het hele pakketje opgelost. En het enige wat we jammer vinden is dat er geen mogelijkheid voor een "mededeling" is in het telefoonsysteem. Er is voice mail als extra optie, maar dat hebben wij niet nodig. Een mededeling sec zou prettig zijn.

Pluspunten

Alles top!!!

vooral zo doorgaan!

Pluspunten

- Goede en stabiele telefonie producten. - De flexibiliteit en mogelijkheden van het in te stellen belplan zijn erg goed. - De helpdesk reageert snel en is kundig. - Als flexibel (fiets)koerierbedrijf waarbij goede en snelle communicatie aan de basis van ons product liggen zijn wij zeer tevreden over de diensten van Voys!

Sommige telefonische ondersteuning zou kosteloos mogen.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE