Aangeschaft en gelijk bereikbaar.

Belangrijkste: Klantenservice is klantvriendelijk en denk met je mee.

Heldere communicatie

Positieve ervaring met accountmanager. Liep wat stroef bij de overstap naar Voys. Wat niet aan Voys lag. Snel en daadkrachtige actie vanuit Voys bij de overgang. Sneller dan verwacht.

strak geregeld

communicatie met Voys loopt makkelijk en soepel, instellen van de "centrale" is wel even werk maar als alles er in staat werkt het prachtig en een waslijst aan mogelijkheden.

prima, zeer behulpzaam

Voor een leek zoals ik is het goed te doen, wel veel

goed bereikbaar en behulpzaam

medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Snelle reactie en super snelle levering

Na contact via de chat werden mijn vragen snel en goed beantwoord. Na dat wij de beslissing hadden genomen om de diensten bij Voys af te nemen is alles goed snel geregeld en hadden we zelfs de volgende al een werkende telefoon in huis.

lastig te installeren, maar geweldige support

zie boven

ongebruiksvriendelijke app / onaangename communicatie

Redelijk complexe tool, had ik al vaak issues mee gehad. Support geeft dan altijd gedoe. Na jaren dat ze probleemloos automatisch hebben geincasseerd is er eenmaal iets misgegaan. De factuur van september stond open, maar die van oktober was al wel geincasseerd. Heb ik over gebeld omdat de facturen niet binnenkwamen waardoor het ons niet was opgevallen, maar vervolgens komt er toch een onaangename dreigbrief met kosten. Weer gebeld. Geen excuus of iets, want dat is hun ' geautomatiseerde systeem'. Ik kan deze partij bepaald niet adviseren.

Apps zijn traag en als je wilt opzeggen is het al helemaal drama

Vooral als je wilt opzeggen is het een drama en erg onduidelijk hoe dit werkt. Je denkt dat wanneer je je betaalde diensten opzegt je dan klaar bent. Maar je kan je diensten niet opzeggen zonder verplicht een of ander flexibel schakelen abbonoment af te sluiten. Dit kost je gelijk 15 euro aan eenmalige kosten en dan maandelijks weer 5 euro. Uiteindelijk opgezegd via een formulier op de website App was ook altijd traag en crashte vaak.

Net geen 10, omdat er intern een technisch issue was. Hierdoor moest ik een halve dag wachten op iets wat normaal in 10 minuten geregeld is. Verder super blij met de overstap naar Voys.

het doet wat het moet doen

netjes en compleet geleverd, 1 lijn, bij niet opnemen ontvang ik een mail, meer vooralsnog niet nodig

Wij zijn erg tevreden met het pakket van Voys. Ook zijn we erg tevreden over de service.

Blij met de mogelijkheden, maar de app is echt heel traag

Ik ben blij met de hele setup. Erg fijn dat de telefoon makkelijk gedeeld kan worden door het hele kantoor. Echter is het erg jammer dat de app zoooo traag is. Elke toets is ongekend traag en als er wordt opgenomen door via de Voys app te bellen horen mensen vaak pas na een tel mijn stem. Zou top zijn als dit in de toekomst nog net wat soepeler zou werken zodat iedereen helemaal mobiel kan werken en we nog makkelijker kunnen schakelen via de mobiele app

kan mooi zijn, als het staat.

het loopt nog niet echt goed, ik kan jullie volgens mij niet bereiken in het weekend.

Snelle en vriendelijke service

Yoys heeft ons snel en vriendelijk geholpen met het instellen van ons nieuwe VoIP-telefoonsysteem.

Top! Wat zijn jullie een verademing wanneer je zoals wij Vodafone gewent bent!

Na jarenlang dramatische ervaringen gehad te hebben met Vodafone hebben wij, nog tijdens het lopend contract, de overstap gemaakt naar Voys. Vakkundige service, fijne en vriendelijk mensen en een supereenvoudig werkend top systeem! Wij zijn blij met jullie! Onno den Hoed OnJobs B.V.

Goed en snelle implementatie!

Super tevreden met begeleiding gedurende aanmelding en implementatie. Overstap goed verlopen. Product/app werkt naar verwachtging.

Tot nu toe ben ik goed en snel geholpen door Voys Team.

Tot nu toe geen problemen mee gehad, ik ben een klein maandje klant van voys en misschien over 6 maanden kan ik meer vertellen.

Goede service aardige medewerkers die je graag helpen bij vragen

Geweldig! service boven verwachting!

Super service! alles duidelijk en geduldig uitgelegd. systeem werkt perfect.

Tot nu toe zeer tevreden!

App werkt super, alle oproepen komen netjes door, kortom: erg tevreden!

Uitstekende onboarding

E.e.a. was snel geregeld, en op een heel persoonlijke manier. Ook een vraag die we hadden over gidsvermelding is grondig uitgezocht en beantwoord.

Geen klachten, prima ondersteuning

Zonder meer TOP!

Wat een snelheid van handelen en wat een super enthousiaste medewerkers. Iedereen is bijzonder hulpvaardig.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE