Pluspunten

Flexibel, vriendelijk, daadkrachtig, prettige software!

Pluspunten

Mooie persoonlijke benadering van klanten. Dat geeft een goed gevoel: wij zijn geen nummer, maar een (belangrijke) klant. Goede standaard oplossingen voor bereikbaarheid, die naar wens is uit te breiden.

Pluspunten

Goeie support

Pluspunten

Persoonlijk contact. Vragen worden snel beantwoord. Snel in contact met de juiste persoon. Goed advies op maat voor ons bedrijf en helpen meedenken en zoeken naar oplossingen.

Pluspunten

het product werkt gemakkelijk, commincatie is goed

filmpjes mogen iets duidelijker, duidelijker plaatjes van de software

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en vlotte communicatie bij aanvang

Onduidelijke installatie, geen geweldige opvolging van opstartproblematiek door infrastructuur (uitvallen gesprekken). De login is weliswaar fancy maar inregelen van gewenste accounts/gebruikers/belplannen erg onduidelijk. Zal ongetwijfeld komen door gebrek aan kennis bij ons, maar daarvoor schakelen we juist partner in.

Pluspunten

snel contact met de juiste persoon, kennis van de medewerkers bij problemen

Pluspunten

Vriendelijke, vakkundig, geen sales bla bla, oplossingsgericht

SSIP client ook op pc en mac

Pluspunten

Door de technische problemen met ons modem hadden we een valse start, maar dat is door de professionele hulp van de mensen van Voys heel erg snel en kundig opgelost. We zijn inmiddels zelfs zo tevreden, dat we met onze twee andere filialen ook over gaan stappen naar Voys!

Pluspunten

Kwaliteit van het product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Service is prima Snelle realisatie Telefoons werken op zich goed (zie verbeterpunten)

Men communiceert wel heel amicaal Software bleek niet te werken (1e toestel gaat niet over), dit is tussentijds opgelost met een extra toestel. Helaas werd dit extra account in rekening gebracht. Alles wel weer prima gecorrigeerd

Pluspunten

Alles werkt makkelijk, snel, nooit een storing, goedkoop.

Als je contact wilt met het bedrijf kan het even duren voordat je geholpen wordt.

Pluspunten

Helder begrijpelijk aanbod zonder onnodig technisch gedoe

Pluspunten

I.v.m een komende contractverlening bij onze vorige telecom provider was enige spoed vereist. Voys had voor ons alles in een dag geregeld, echt heel netjes. Ook als technicus is het erg fijn met deze club te communiceren, bij de meeste telecom bedrijven krijg je toch een halve sales helpdesk aan de telefoon die zelf niet zoveel kunnen regelen maar vooral wat willen verkopen. Bij Voys heb ik altijd een goed technisch antwoord gekregen waar ik als techneut verder mee kon. John Muller CTO Cowlinq B.V.

Pluspunten

Bereikbaarheid en hulp van Voys is prima. Erg fijn dat je zelf online alles kunt regelen.

Pluspunten

Prima contact, geen gezeur. Duidelijk, helder en snel. Goede uitgebreide website met veel informatie zodat ik makkelijk de toestellen kon instellen.

Pluspunten

helder, snel, to the point see what you get leuke vormgeving/huisstijl

kan er geen bedenken

Pluspunten

Snel gerealiseerd en prettige begeleiding.

Pluspunten

persoonlijk contact

Pluspunten

Prettig en kundig! Alles vooraf ingesteld, hele installatie was plug&play. Probleem snel verholpen.

Toestel is niet perfect, zit een bug in dat een telefoon niet over gaat. Geboden oplossing was wel weer erg netjes.

Pluspunten

Persoonlijke service met een vast contact persoon

Pluspunten

Positief

Negatief

2 Lubeckweg