Goed, snel en makkelijk

Makkelijk systeem om mee te werken, snel geinstalleerd, werkt goed en snelle en vriendelijke klantenservice. Een aanrader!

Snel overgestapt van XS4ALL VoIP naar voys. Omdat XS4ALL je niet meer interessant vind als je meer dan 4 nummers bezit. Zonder problemen en gedoe overgestapt. Alles werkte meteen en ook met de huidige fritzbox heb ik geen problemen ondervonden. Wil je de ouderwetse service van XS4ALL hebben maar dan voor VoIP dan is voys de enige echte!

Ben zeer tevreden

Ben zeer tevredenOp dit moment doe maar niet veel meer dan doorschakelen naar onze mobiele telefoon maar als ik zo hoor wat ik nog meer kan ik daar wel blij mee dank jullie wel

Alles werkt naar behoren

Ook de klantenservice is behulpzaam.

Niet anders dan de andere jaren dat we al klant zijn

Bijzonder dat een extra bestelling nu als nieuwe klant gezien wordt...

Toppie

Wellicht even de tekst van deze email flow aanpassen. Wij zijn geen 3 weken klant. Wij zijn denk ik al een jaar of 5 klant ;-)

snelle service

na een stroef begin (niet terug gemaild) heeft zijn collega het opgepakt en het meer dan waargemaakt. Alles snel omgezet en met 2 dagen bellen. Top!

Alles werkte zonder al te veel omhaal. Lekker hoor! Ook duidelijke backoffice waar alles makkelijk is in te stellen.

VOIP zoals het hoort, maar blijft ingewikkeld.

Voip heb ik al een tijd draaien bij Voys. Overstap was ok. de omgeving blijft toch lastig te begrijpen, logica blijft lastig. Usability blijft een ding. Ook na 6 maanden zoek ik naar de beste methode om bepaalde dingen te regelen. (zoals een vakantie van een medewerker.) Nu NET connectie gemaakt met Voip over MS Teams. Hier was de klantervaring beroerd. De medewerkers zijn altijd beschikbaar en reageren snel. Technisch / het proces en de uitleg/handleiding was het teleurstellend.

Heel klantvriendelijk en goed bereikbaar

Heel klantvriendelijk en goed bereikbaar

Alles naar wens

Voys doet wat het moet doen.

Vriendelijk en vlot geholpen, zeer goede nazorg.

Op zoek naar een andere aanbieder kwamen wij Voys tegen. Bij Voys zijn wij vriendelijk en deskundig geholpen en het resultaat is dat we nu weer met een blij gezicht aan de telefoon hangen.

Heel soepel en gebruiksvriendelijk

Ik ben blij met Voys! Soepel online systeem en fijne snelle klantenservice.

Goede en snelle oplossing voor professionele telefooncentrale

Na mijn eerste contact werd ik snel geholpen. na ondertekening van de offerte waren we binnen 1 dag live. Het was al goed voorbereid en bij vragen krijg je snel contact en uitleg. In de dagen erna kregen we regelmatig mails met nieuwe instructies. De bediening via meerdere devices pas je eenvoudig aan

Goede service en goed product

Medewerkers denken goed mee. Instellen belplan etc. is uitgebreid en relatief eenvoudig. Aanrader!

Geniaal!!

Goede Service van a tot z. Complete telecom oplossing verzorgd op de zaak was plug and play. Service en aftersales is goed geregeld! ga zo door!

Proffesioneel

Heldere uitleg goed klant contact met duidelijke hulp klasse

Uitstekende klantenservice en afhandeling. Veel gebruiktgemak ondervonden van de inbegrepen callcenter en voldoende ondersteunend materiaal om het zelfstandig op te zetten. Onmisbaar voor de professionaliteit van oms bedrijf!

Overgestapt van een reseller naar Voys i.v.m. onbeperkt uitbellen. Prima ervaring. Overstap nagenoeg geruisloos verlopen en verder is er ook veel inbegrepen qua modules.

Tot op heden prima, op enkele kleine puntjes na

Alles werkt goed en soepel. ik krijg wel meer klachten over slechte verstaanbaarheid dan bij de vorige profider.

Erg goed en eenvoudig

Erg goede dienst. Alles in een voor een vast bedrag. Telefooncentrale makkelijk te gebruiken.

Fijn gebruik, maar toch best moeilijk in te stellen.

Zonder hulp van de technische man was instellen mij niet zomaar gelukt. Als alles goed staat werkt het helemaal naar wens.

Het werkt en is gemakkelijk

Je moet je er even in verdiepen, maar dan is Voys snel ingesteld en het werkt dan erg goed. Er zijn voldoende filmpjes met de instellingsmogelijkheden. We zijn nu goed bereikbaar vanuit verschillende toestellen, iets wat met 'normale' telefoonlijnen onmogelijk was.

Gewoon goed

Nog maar net klant maar alles werkt goed en er zijn plenty mogelijkheden. Fijn

Nog niet tevreden en tijdrovend

Voordat de app op de telefoon werkt meermaals met helpdesk moeten bellen. Voicemail werkt nog steeds niet. Achteraf had ik liever losse simyo kaart gekocht en die in iPhone gebruikt. Goedkoper en makkelijker

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE