Altijd goed

Terug van weggeweest. Ik was al jaren klant en ging even mee een aanbeveling van iemand anders. Juist. Dat was niks. Ik ben blij weer klant bij Voys te zijn, nu is mijn bereikbaarheid weer Vlekkeloos. geregeld;)

Let goed op als je met Apple werkt.

Let goed op als je zelf gebruik maakt van iOS. App werkt niet goed. Verder moet je Chrome gebruiken als je van de webphone gebruik wilt maken, best irritant. Als je alles op Apple draait zou ik Voys niet aanraden. Support is altijd bereikbaar en hulpvaardig. Dashboard werkt verder prettig en is overzichtelijk. Ik ben rond aan het kijken naar een ander product aangezien er vanuit Voys aangegeven wordt dat het probleem mede bij Apple ligt en niet aangepakt gaat worden. Oplossing is op 4g bellen, wifi uitschakelen en na het bellen weer aan te zetten. Zelf geen zin om daar aan te denken :) Was prettig geweest als dit duidelijk was gecommuniceerd bij de start. Na aandringen is er een artikeltje geplaatst. Verder stoort het me dat een review lager dan een 6 pas 7 dagen na plaatsing wordt gepubliceerd.

Ik moest even wennen aan het dashboard. Maar nu TOP!

Als je het dashboard eenmaal leert kennen, dan kan je er leuke dingen mee doen! klantenservice is perfect! ze staan altijd voor je klaar met veel geduld. De VO-IP kwaliteit is zeer aannemelijk met veel opties. Veel plugins die naar wens kunnen worden ingesteld om je bedrijf te helpen voor werknemer en voor klant.

Van bestellen tot een werkende dienst, top service!

Ik kwam van Vodafone omdat ze mijn vast-op-mobiel al langere tijd niet meer ondersteunen en inmiddels ook problemen veroorzaakte met verlengen. Je bent altijd wat huiverig als je een vast nummer overzet. De angst dat er iets mis gaat en het nummer kwijt is... Ergst dat je kunt bedenken als ondernemer. Alles liep soepel op een klein netwerk ding na. Dit was snel verholpen. De medewerkers zijn erg betrokken en handelen keurig netjes. Ook het hebben van een vast aanspreekpunt is prettig. Aankomende periode gaan wij ons keuze menu verder professioneel inrichten en heb er alle vertrouwen in dat ik nog jaren tevreden klant blijf.

Prima geholpen met mijn vragen en snel operationeel.

Geen zorgen over telefonie

Het aanmelden bij Voys ging heel soepel, binnen een werkdag was alles geregeld. Voys biedt bovendien veel flexibiliteit met webhooks, openingstijden module, eenvoudig instelbaar keuzemenu en voicemail. Topproduct!

Veel teveel emails voor dit simpele product

Zie hierboven

Super! Vriendeijke, snelle en persoonlijke service!

Alles is al gezegd in één zin. Aansluiting is supersnel geregeld. In mails en op de website is heel veel informatie te vinden over diverse instellingen, incl. handleidingen en stappenplannen. Mocht er iets onduidelijk zijn, dan staat het team van Voys voor je klaar om je te helpen.

Nog heel kort in gebruik

Super blij mee

Ik heb Voys via google gevonden sinds ik op zoek was naar een 085 nummer voor mijn bedrijf. Kwaliteit/Prijs verhouding is uitstekend. Verder is de service zeer goed.

goed service vriendelijke medewerkers

We hadden wat problemen met de portering van het telefoonnummer. Telefonisch met alle geduld door Voys geholpen en ze hebben het probleem opgelost. Het systeem voor het instellen van het belplan zou nog gebruiksvriendelijker kunnen.

Alles werkt precies zoals ik mij had voorgesteld!

Flexibel in te richten Bellen via de app op mijn iPhone werkt (in mijn geval) perfect Ik had niet verwacht dat ik vaak vanuit mijn computer zou bellen, maar ik doe dit vaak en ook zonder microfoon/externe speaker werkt het voor mij fantastisch. Blij mee!

prima internet faxservice

Ik maak alleen gebruik van de internet faxservice. Dat werkt prima. Faxen is eenvoudig. Voordeel is ook dat er weinig variabele kosten zijn, zodat overzichtelijk is wat ik maandelijks moet betalen. In de advocatuur, waar we nog heel regelmatig een fossiel communicatiemiddel als de fax gebruiken, is dat erg prettig.

Hele fijne telefoondienst!

Voor onze webshops (o.a. https://steigerbuisstunter.nl) gebruiken wij al jaren Voys en het werkt perfect. Systeem voor instellen is heel duidelijk en de vele opties maken het voor ons een compleet systeem. De Webphone maar ook de App is zeer fijn in gebruik.

Goede support, veel informatie omtrent installatie

Ik heb goede ervaringen met Voys. De software werkt goed en de support is heel vriendelijk en snel.

erg goed

Werkt prima, voldoende uitleg. Erg mooie dienst

Soepele overgang, stabiel systeem, gemakkelijk in te stellen

Soepele overgang, stabiel systeem, gemakkelijk in te stellen

Geweldige service, goede techniek en goede procedures!

Enige minpuntje is dat voor minder ervaren gebruikers de instellingen wel overweldigend veel mogelijkheden hebben waarbij je wellicht door de bomen het bos niet meer ziet. Gelukkig zijn er filmpjes met duidelijke uitleg en stap-voor-stap instructies. Hulde!

Super goed support heldere uitleg

Ik ben een digibeet als het om dit soort zaken gaat. Goed geholpen en veel tijd vrijgemaakt om een en ander in orde te maken. Support is uitstekend. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Uitstekend geregeld!

Binnen no time een functionerend bedrijfsnummer.

Tip. In doos van telefonie toestel opnemen dat deze al voorgeprogrammeerd is. Dus alleen stekker aansluiten conform volgorde plaatje, dan doet deze het (als het goed is). Als die het dan niet direct doet dat er contact kan worden opgenomen.

Goed bezig

Na eerdere slechte ervaring met een Voip provider waren we weer terug gegaan naar gewoon bellen. Door uitbreiding moesten we nu weer en waren erg benieuwd of dit goed zou gaan. Vanaf het eerste begin hebben we prettig contact gehad, duidelijke informatie gekregen en de beloften werden keurig nagekomen. Na het instellen van het belplan (met prettige hulp en controle door de helpdesk) werkt het nu prima en is intern iedereen t ookevreden maar de patiënten ook. Later bleek er nog een probleem te zijn dat bij de internetprovider lag maar ook dat werd snel opgepakt en verholpen zonder onze tussenkomst. Ik zal Voys zeker aanraden.

Aanvraag ingediend met nieuw telefoonnummer om te proberen. De eerst volgende werkdag was alles geregeld. Contact met klantenservice is prima verlopen. Snel en duidelijk antwoord op vraag. Helemaal tevreden. Snel andere telefoonnummers ook over laten zetten. Top!

Snel geholpen, goed geadviseerd, professionele afhandeling

We hebben voor wat betreft facturatie en de aansluiting zelf, vooraf een aantal specifieke eisen gesteld en dit alles bleek zonder enige moeite mogelijk. Absolute aanrader!

De basis werkt best aardig, zolang je de app maar niet gebruikt!

We zijn overgestapt omdat we flexibel willen werken. Een app op de eigen mobiele telefoon van medewerkers is dan van deze tijd. Helaas blijkt - na de overstap - dat de app niet fatsoenlijk werkt en ook niet meer vernieuwd gaat worden. Jammer. Ook het belplan is niet helemaal lekker in te stellen, allemaal nét niet...

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE