De hooiruif kwam krom aan met een loshangende scherpe spijl

Toch maar geaccepteerd. Retourneren is een heel gedoe. Nooit meer wat online bestellen maar zelf in de winkel kopen. Zo voorkom je toegezonden rotzooi. Het verdient niet eens een ster, maar het kan niet anders.

Mooie site en bere snelle levering

Super bedrijf

Ideaal

De benodigdheden waren aanwezig en op tijd geleverd

Product zoals aangekondigd

Beter kan niet

Ik kan wel zeggen dat dit bedrijf voor ons uitermate hun best heeft gedaan. Ze nemen netjes de telefoon op en zijn zeer klantvriendelijk. Ze denken met je mee en houden zich aan hun afspraken! Voor ons was het de eerste keer dat we er iets bestelde maar mochten we nog iets van hun assortiment nodig hebben zullen we zeker niet twijfelen! Waren alle bedrijven maar zo, dan hadden we sites als Kiyoh ook niet meer nodig.

Goed Materiaal

Geleverde Materiaal is goed bezorging was minder.

Mijn ervaring met BTN de Haas is goed.

Snelle levering van goede spullen.

Goede prijs en snelle service

Goede prijs en snelle service

Niet geleverd conform aanbieding op internet

Sleutel was totaal anders dan. De sleutel op internet Heb bij terugsturen foto toegevoegd van wat ik verwacht had Kosten van transport niet in verhouding tot prijs product Heb nu een sleutel bij temu besteld voor minder dan €5,00 zonder transportkosten Bij u betaalde ik er het viervoudige van

Snelle levering goeie website

Alles is vlot en netjes geregeld.

De klomp laarzen passen goed. De deosomegavit gaan de paarden ook blij meezijn. Het is een gemakkelijk te gebruiken vorm van lijnzaad en zemelen.

mooi product

De bestelling geleverd zoals gevraagd

Alles netjes geleverd

Alles wat ik besteld had zat netjes in de doos

Goed spul

Het product komt alleen later als dat de bedoeling is

Maat voering klopt niet

Bestel korte broek, staat u krijgt nieuwe collectie, maat voering en pas vorm zijn het zelfde. Nou 2 maten kleiner dus kan je weer ruilen. Maat 48 was niet meer hetzelfde als maat 48 korte broek die ik had.

Goede ervaring met de aanschaf van een Husqvarna automower. Ik had een probleem met de betaling, maar dit was snel opgelost door telefonisch contact met een vriendelijke medewerker. Geen gezoek naar contact informatie of chatten met "robot". Snelle levering op de eerst volgende werkdag. Kortom, ik ben zeer tevreden met de aankoop en de service.

Kwaliteit gunstig geprijsd

Goede kwaliteit voor een gunstige prijs. Nog nooit teleurgesteld na het bezorgen van een bestelling.

prima bedrijf, goede service !

de bestellingen worden altijd netjes geleverd, prima service bij eventuele vragen of levertijd !

Altijd snelle service en afhandeling

Bij problemen altijd netjes afgehandeld

Uitstekende service na aankoop

Dealer van een ruim assortiment Husqvarna gereedschappen met daarbovenop een eigen uitstekende reparatieservice bij evt calamiteiten.

Geweldige zaak

fijne webshop en een snelle levring!

Osloweg 139

9723BK Groningen