Klantvriendelijkheid is ongekend

Op zoek naar decaf verdwaalde ik in het aanbod van Fascino, De lekkerste koffiesoorten kwamen voorbij. Na een proefpakket ontvangen te hebben zag ik dat ik geen decaf besteld had. Eigen schuld, dikke bult gaat niet op bij Fascino. De vriendelijke dame (Lieke zelf?) aan de telefoon bood mij direct het decaf proefpakket gratis aan. Fascino krijgt van mij een tien en dan moet ik de koffie nog proeven, maar dat moet in ieder geval met liefde gebrand zijn.

warme koffie, voelt welkom

Getipt door mijn broer kwam ik bij deze koffiebranderij. De site was (en is) overzichtelijk, de info over de koffie(soorten) helder, de uitleg over de insteek van de eigenaars én de gedachte achter hoe koffieboeren mogen mee-profiteren van handel.... alles voelt menselijk en warm. En dat maakt de verse koffie-smaken nóg aangenamer, als dat zou kunnen :-) Oh en niet te vergeten: de prijs-kwaliteit-verhouding is ook bijzonder goed m.i. Dus. Dat.

Smaakt naar meer!

Wij hebben koffie van de maand nu in de machine en het is dan ook echt de koffie van de maand!. Heerlijk romige koffie met een volle smaak. Je moet je echt in houden om niet de hele dag koffie te willen drinken , zo lekker is deze. Een fijne nasmaak ook.

Gewoon goede koffie die D café. De bezorging is goed en vlug.

Gewoon hele goede koffie die D café De thuis bezorging is goed en vlug.

Altijd vers, snel geleverd en uitstekende kwaliteit!

Koop al jaren mijn bonen bij fascino. Hoge kwaliteit, ruime keuze snel geleverd en altijd super vers! Elke maand heeft men wel iets nieuws te bieden in de vorm van een tijdelijk koffie die je tussendoor mannenstemmen voor de afwisseling. Het is even zoeken naar de lekkerste, maar dat is niet zo heel erg omdat alle koffie eigenlijk heel lekker is. Als je voor de eerste keer besteld, bestel dan het proef pakket om zo je keuze makkelijker te maken. Top branderij!

Uitstekende webshop voor versgebrande koffie

Ik bestel al jaren regelmatig koffie bij Fascino, tot grote tevredenheid. Altijd versgebrand, prima koffie en tegen een goede prijs. Kwaliteit is altijd dik in orde, en de enige keer dat er per abuis iets mis bleek te zijn gegaan met de branding, werd dat zeer netjes opgelost door de klantenservice. Als enige verbeterpunt zou ik me soms een wat diverser aanbod qua smaak in de origins/brandingen wensen. De espressobrandingen (incl de single origins) zijn hoofdzakelijk gefocused op smaken als chocolade, karamel, hazelnoot. Maar door de jaren heen ben ik steeds meer liefhebben geworden van juist fruitige, frisse, "zure" koffies, zoals vaak te vinden in Afrikaanse landen (met name Kenia en Ethiopie). Deze worden ook doorgaans lichter gebrand. Hoewel ik snap dat dit een wat kleinere markt is, mis ik dit aanbod soms een beetje.

Heerlijke espressokoffie en snellere levering.

Heerlijk koffie met de versgebrande koffiebonen. En snel geleverd.

Heerlijke koffie en snel geleverd

Sinds ik weet hoe versgebrande koffie smaakt, word ik een heel stuk minder blij van ‘gewone’. Heerlijke koffie! Veel keuze, versgebrand en snel geleverd. Top.

Prima service en een goede koffie.

Snelle levering en een prima prijs/kwaliteit verhouding. De koffie wordt vers gebrand voor je en de branddatum wordt keurig op de verpakking weergegeven.

Heerlijke koffie bonen

Alleen maar goede ervaringen met Fascino

Goede koffie, constante kwaliteit. Nog niet één keer een misser gehad in de vele jaren die wij al klant zijn bij Fascino.

Lekkere koffiebonen, snel geleverd, klantvriendelijk

We bestellen met een vast groepje maandelijks koffiebonen bij Fascino. De bonen zijn vers, de koffie lekker en ze leveren snel. Bij vragen krijg je snel antwoord via de chat.

snelle verzending!

Altijd snelle verzending en vers gebrande bonen.

Vergebrande en heerlijke koffiebonen

Goede kwaliteitsbonen en vers gebrand. Snelle levering. Ik neem standaard altijd de Espresso Emporio bonen, ik hou van deze lekkere stevige smaak. Daarnaast neem ik altijd 2 zakjes overstock, elke keer een verassing wat dat is, maar vooral een keer om wat anders te proeven

Lekkere verse kwalitatief hoogstaande koffiebonen.

Voor een mooie prijs vers gebrande bonen. Vooralsnog alleen ervaring met de budget varianten, maar deze zijn al vele malen lekkerder dan de supermarktbonen.

fantastischh

snel, goed voor een zeer redelijke prijs

Snelle bezorging en heerlijke koffie!

Altijd heerlijke koffies bij Fascino! Ruime keuze en snelle levering, altijd vers gebrande bonen

Lekkere koffie

Al jaren DE plek voor goede verse koffie

Ik bestel al jaren bij Fascino, zowel voor thuis als hun budget koffie voor op het werk. Altijd vers gebrand, altijd een lekkere koffie van de maand in de aan bieding en altijd goede service. Die is zo'n zaak die je geen enkel reden geeft om ergens anders te gaan kijken. Doe zo verder!

Blij dat Fascino er is!

Ik bestel al jaren bij Fascino en ben altijd erg tevreden! Heerlijke Espresso melanges, en Single Origins en altijd wel wat nieuws te ontdekken. Vers gebrand en ook nog eens snel verzonden. Soms een leuke attentie, fijn spaarpuntensysteem, en regelmatig een nieuwe website waar ook echt info over de gebruikte bonen te vinden is. :-) Love it!

Goede koffiebonen Snelle levering

Beter en sneller kan niet.

goede kwaliteit koffiebonen voor een schappelijke prijs, tevens snelle levering en een goede service

Super koffie

Heerlijke koffie en altijd op tijd bezorgd.

Great coffee and efficient service

Ordering and payment is quick and easy. The coffee is high quality. The company is responsive and delivers orders quickly.

Prima koffie ervaring!

Al jaren trouwe klant. Ik was wel teleurgesteld Dat ik desondanks geen punten bleek te sparen.

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert