Lekkere koffie en goede service!

Lekker koffie en goede service!

Goede koffie

Goede Koffie en verse bonen! Iemand die van koffie houdt proeft gelijk het verschil tov bijvoorbeeld supermarktbonen. Ook fijn dat je door bij fascino koffie kan bestellen, ervoor kan zorgen dat de locale koffieboeren een eerlijke prijs krijgen. Erg belangrijk en een iets duurdere koffie waard! kunnen (groot)winkelbedrijf etc een voorbeeld aan geven ipv altijd maar voor zo goedkoop mogelijk te gaan!

Heerlijke koffie bonen tegen een acceptabele prijs

Top kwaliteit bonen voor een heerlijke koffie

Heerlijke koffie snelle levering.

Heel veel keus, de koffie smaakt goed en we kregen er zelfs 2 heerlijke koekjes bij voor de ultieme koffie-ervaring.

Snelle verzending, goede service en altijd vers gebrande koffie!

Heerlijke koffie en supersnel geleverd

Als je de zak met bonen openmaakt komt je een heerlijk aroma tegemoet; wel even wat anders dan koffie uit de supermarkt!

Passie en kwaliteit

Heerlijke versie koffie, gebrand met passie. Veel keuze en snel geleverd!

Super koffie en snelle no nonesence levering

Uitstekende koffie en service

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie en de service is ook altijd goed als er vragen zijn of als ik advies nodig heb.

Heerlijke koffie

Door een tip van bekende eens bestelling geplaatst. Kan niet anders zeggen dat de. Verschillende koffies erg lekker zijn. Allen net iets andere smaak maar allen heerlijk voor espresso cappuccino en zelfs americano.

Fantastische vers gebrande koffie, super

Ik heb bij Fascino al veel koffie uitgeprobeerd. Onze favoriet is de Emporio. Bij bestelling verloopt altijd alles volgens afspraak en alles is perfect verpakt en vers gebrand. Ik bestel al aantal jaren bij Fascino en blijf het de lekkerste koffie vinden

Lekkere koffie, netjes en snel geleverd

Lekkere koffie, netjes en snel geleverd

Gemak, snelheid en uitstekende vers gebrande koffie

De koffie is er altijd binnen maximaal twee dagen. Meestal gebrand op de dag van verzending of hooguit de dag ervoor. Vers dus! De koffie zelf is uitstekend en de prijzen redelijk. Er zit eigenlijk altijd een kleine attentie in de doos. Een leuk persoonlijk gebaar. Kortom uitstekend adres voor vers gebrande koffie!

Heerlijke koffie, eenvoudig te bestellen.

Heerlijke koffie, eenvoudig te bestellen. Goede keuzemogelijkheden, duidelijke smaakomschrijvingen.

Top kofieboenen tegen redelijke prijs

De branding is altijd vriendelijk [dus maag-verschonend] maar de smaak ik erg vol, en nooit scherp. Daarnaast zijn de bonen altijd heel vers. De levering is snel, en de communicatie goed

Zeer betrouwbaar, goede koffie

Bonen zijn vers, smaken goed en verzending is altijd snel en accuraat.

Top koffie

Eindelijk weer lekkere koffie! Heerlijk beetje donkerder gebrand en goede espresso!

Snelle levering en lekkere koffie.

Heerlijke koffie, vers gebrand.

Beste cafeïnevrije koffie

Snelle en goede service, handig dat je zelf de leverdatum kunt kiezen. En vooralsnog de lekkerste cafeïnevrije koffie die ik gehad heb!

Lekkere koffie, snelle en goede service

Fantastisch aanbod aan verschillende soorten koffie voor verschillende doeleinden. Iedere maand komt er wel weer iets nieuws bij. Koffie is altijd vers gebrand en snel geleverd in goede verpakking. Mijn vaste adres voor koffiebonen!

Geweldige kwaliteit koffie, zeer snelle bezorging, goede prijzen.

Heerlijke koffie

Helemaal top

Top kwaliteit koffie, snelle levering !!!

Prive kopen wij al hele tijd bij Fascino en heb het nu ook bij ons op de zaak geintroduceerd en bevalt iedereen uitstekend ! Wellicht iets te lekkere koffie voor op kantoor ???

Top koffie snel thuisbezorgd.

Eren geweldig breed en goed koffieassortiment. Vers gebrand en dat verschil proef je!! Levering is stipt. Aanrader!

Snelle levering, eerlijk en heerlijk

De Peru Tunki is favoriet hier

Celsiusstraat 2830