Goede koffie en altijd super vers.

Ik bestel al jaren koffie bij Fascino voor twee buren en mezelf. Altijd correcte levering. De koffie is altijd supervers gebrand en lekker. Ik kan het niet controleren maar ik denk dat de koffie duurzaam geproduceerd wordt van bes tot gebrande boon. De prijs is redelijk.

Heb 3 kilo pakken ontvangen, terwijl ik 4 kilo pakken had besteld.

Fout snel opgelost en volgende dag geleverd. CHAPEAU

Gewoon top

Top koffie en top levering

Wij hebben voor het eerst koffie bij Fascino besteld en waren heel tevreden hier over. De koffie smaakt heerlijk, ze hebben een mooi sortiment en de levering was ook perfekt geregeld, wij zullen hier vaker koffie bestellen.

Goede koffie en goede service

Bestel hier inmiddels al een tijd mijn koffie. Altijd vers gebrand en altijd snel geleverd. Veel verschillende soorten te krijgen. De budget variant bevalt ons ook erg, een stuk beter dan de bonen uit de supermarkt.

Top, heerlijke koffie!

Ik heb voor het eerst besteld bij Fascino en de eerste ervaringen zijn top. De ontvangen koffie was maar een paar dagen voor de levering gebrand! We kunnen direct genieten van heerlijke koffie. De koffiebonen werden keurig op het afgesproken moment geleverd, zodat we niet zonder koffie zaten!

fantastisch!!!!

Al jaren bestellen we hier onze koffie en zijn zeer tevreden steeds weer volop genieten!! uitgebreid assortiment.

Gruwelijk lekker

Hele goede verse koffiebonen. Dikke aanrader!

Prima branderij, verse bonen, snelle levering, goede online omgeving, goede prijs / kwaliteit.

Klant gerichte actie

Ik had een afhaal bestelling geplaatst en vergeten om “geen verzending” te selecteren. Prompt kreeg ik een bericht dat ik een dubbele keuze had gemaakt. Na overleg kon ik dezelfde dag de koffie afhalen.

Beste koffie in NL !

Goede winkel, beste koffie, snelle verzending.

Super koffie, snel in huis

Tot nu toe twee bestellingen heel snel ontvangen en beiden hele lekkere bonen. Tevreden!

Heerlijke koffie, altijd op tijd!

Fascinerend lekkere koffie!

Vandaag besteld, gisteren gebrand, morgen geleverd.

Heerlijke versgebrande bonen, snel thuisbezorgd

Zeer goede kwaliteit en dito service

Heerlijke koffie, veel keus. Alleen voor ons wat weinig keus in cafeïnevrije bonen, hoop dat dat nog eens verandert. Verder snelle levering.

Smaakvolle koffie&betaalbaar!

Budget koffie, nog voordeliger dan de supermarkt en werkelijk heel smakelijk. Bestel al jaaaren , altijd op tijd geleverd.

Goed kwaliteit voor een heerlijke bonenkoffie!

Na bestelling zeer snelle levering. De koffie is van een goede en duurzame kwaliteit. Wordt gebrand na plaatsing bestelling. Wij zijn al jaren klant en hopen nog lang klant te blijven.

Fantastisch!

Snelle levering, heerlijke verse bonen. Mijn VBM reageert perfect op deze bonen.

Snel goede koffie in huis, bij Fascino is het pluis!

Al jarenlang heerlijke koffie en prompte levering.

Kon op het laatste moment het bezorg adres nog aanpassen.

Normaal gesproken laat ik de bestelling bezorgen op mijn werk adres. Vrijdag een bestelling gedaan, omdat ik gewoon naar kantoor moest komen. Zondag kreeg ik het bericht, dat we allemaal thuis moesten werken. Mailtje gestuurd met de vraag of ze het bezorg adres nog kunnen aanpassen. Kreeg vrij snel antwoord, op die zondag, dat ze het gingen aanpassen. Klasse !!!

Goede koffie, fijne service

Gemakkelijk bestellen, je kunt de diverse smaken uitproberen en los bestellen.

Super, goede prijs, (h)eerlijke koffie, prima service!

Super, goede prijs, (h)eerlijke koffie, prima service!

Super Koffie met super dienstverlening

Goede service, kwaliteit en prijs

Goede service, ontzettend goede kwaliteit en prijs.

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert