Pluspunten

Fijne site bestellen en betalen gaat fijn en goed. Mooie koffie's en met regelmaat iets nieuws. Erg fijn is als je eens mailt of een belletje geeft voor een vraag of een verandering dat het nooit een probleem is en dat je erg netjes geholpen wordt.

zo blijven doorgaan ;-)

• Communicatie

Pluspunten

Heerlijke koffiebonen, vers gebrand. Vaak nog van dezelfde week. Snelle levering. Proefpakket handig om wat verschillende smaken te proeven.

Weet eigenlijk geen verbeterpunten te noemen.

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering. Prima kwaliteit bonen.

• Communicatie

Pluspunten

Goede service, snelle levering. HEERLIJKE koffie. top bedrijf.

1 puntje, als iemand besteld heeft en de volgende dag gaat er een actie in, mogen jullie uit je zelf de actie er wel bij doen. Had het rond pasen (dacht ik) dat jullie chocola bij de bestelling deden en ik had net ervoor besteld, had de koffie nog niet binnen, maar liep wel de actie mis. Was een beetje jammer.

• Communicatie

Pluspunten

Goede kwaliteit bonen en goede service.

Voor de beginner genoeg keuze. Voor de vaste klant zou een uitgebreider assortiment fijn zijn. Vooral de espresso bonen vind ik persoonlijk een punt van aandacht.

• Communicatie

Pluspunten

Ben heel wat gewend op webshopgebied maar deze no-nonsens, krachtig en goed en geeft je net dat extra blije gevoel. Supersnelle leveringen. Erg gemakkelijke herhaalbestelling. Persoonlijke mededeling bij een levering die iets later zou komen. en dan nog niet eens gesproken over de koffie... Ga zo door.

• Communicatie

Pluspunten

Heerlijke koffie, super snelle levering, strakke prijsstelling....

geen

• Communicatie

Pluspunten

Heerlijke koffie, supervers, uitgebreid assortiment, prima prijzen. Erg leuk om naast de vaste favoriete bonen, ook elke keer weer wat kleine zakjes met overstock (koffie versgemalen, maar dan altijd een verrassing welke soort het zal zijn) mee te bestellen. Ook de koffiebewaardozen zijn perfect. Ik koop er nu al een aantal jaren mijn bonen, en blijf dat voorlopig ook doen.

Eigenlijk niet.

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering, heerlijke koffie met afwisselend assortiment

Geen

• Communicatie

Pluspunten

Snelle en betrouwbare levering. Uitstekende koffie. Mooie informatieve website. Enthousiasme straalt ervan af.

Met 21% btw gaat de lol er wel een beetje af.

• Communicatie

Pluspunten

zeer verse koffiebonen, binnen een dag geleverd. erg tevreden

een kleinigheidje in het doosje met bonen, suikerzakje of wellicht een kleine beetje overstock bonen....vinden ook vaste klanten leuk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Er gaat niets boven deze verse koffie en nu er ook op zaterdag geleverd wordt heb ik mooi mijn koffie elk weekend vers in huis. Voor mij geen andere koffie meer.

Misschien een spaarpunten systeem voor trouwe klanten zoals ik?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Altijd binnen 3 dagen na branden in huis (met branddatum), hierdoor ongeëvenaarde qualiteit

Ongevraagde kortingsbonnen gaan steeds direct de prullenbak in. Op zich niet storend, wel zonde.. Idee: niet bij terugkerende bestellingen? Max 2x p jaar?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prijs en kwaliteit staan altijd perfect in verhouding, De service is top en de levertijd is subliem. Ik heb nog nooit problemen gehad met een van mijn bestellingen. Als je op zoek bent naar heerlijke versie koffie moet je bij Fascino Coffee zijn.

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert