Zeer stipt, verser kan niet.

Ik bestel elke maand bij Fascino koffie. De aangegeven leverdatum wordt altijd gehaald. Naast zeer goede koffiebonen uit veel verschillende landen, kun je ook goede en goedkope budget bonen kopen. Voor ieder wat wils. Ze wisselen ook het assortiment af qua land en regio. De branddatum is bijna altijd van de dag waarop je bestelt! Verser kan niet. Ook de manier van branden is bijna altijd gelijk. Voor mij het beste adres voor koffiebonen!

Prima koffie

Zeer snel met leveren, goede omschrijving van producten, prima kwaliteit.

Superverse koffie en snelle levering!

Superverse koffie en snelle levering!

Prima koffie!

Met af en toe bijzonder lekkere koffie van de maand. Die dan niet terug komt of in het assortiment opgenomen wordt.... Da's dan wel jammer. Totdat er weer een nieuwe koffie van de maand is!

Makkelijk en duidelijk artikelen te bestellen via de webshop. Tevreden!

Ik bestel hier al jaren! Top koffie!

Het is altijd een genot als er weer zo’n lekker ruikende doos koffie de deur binnengeschoven wordt. De kwaliteit van de koffie is heel goed! Protip: vries de bonen gelijk in zodra je ze krijgt dan blijven ze lekker vers!

Gewoon goed

We zijn al een aantal jaar klant....altijd goed...

Heerlijke koffiebonen voor prima prijs

Ooit in een forum over koffie deze webshop tegengekomen. Bonen besteld, en sindsdien koop ik mijn koffiebonen bij Fascino. Heerlijk! O ja, de tightvac koffiebussen zijn ook ideaal. We hebben een grote waarin bijna een kilo bonen past en een kleinere die naast het koffie apparaat staat. Bonen blijven goed vers in deze bussen.

Elke keer een andere lekkere koffie

Ik bestel elke keer een andere koffieboon. Elke keer weer ben ik aangenaam verrast door de kwaliteit.

Steengoed spul.

Gebruik het al jaren, voel me er steengoed bij. Het beste voor je lijf.

Ik bestel al 8 jaar hier de lekkerste bonen :)

Heerlijke bonen waar ook de afkomst van bekend is. Fijn bedrijf met goede branders. Altijd correcte levering. Daarom al 8 jaar vaste klant :)

Heerlijke koffie!

Fascino koffiebranderij heeft heerlijke koffie met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering, altijd volgens de belofte doe zij doen op de site. Italiano is onze favoriete koffiesoort!

Heel goed super verse koffie en snel geleverd en je wordt overal keurig van op de hoogte gehouden!

Heerlijke koffie en razendsnelle levering

Via familie hebben we eerder een proefverpakking van de koffiebonen ontvangen. Na het proeven waren we verkocht, Fascino is sindsdien ons vaste adres voor koffiebonen. Levering is altijd snel, vaak de volgende dag al.

Uistekende kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit bonen, worden snel geleverd.

Snelle service & fantastische koffie

Er is veel keuze in bonen en malingen, ik ga meestal voor de proefpakketten.

Goede service fijne koffie

Na alle brandingen geprobeerd te hebben is de Bella voor mij ideaal. Zowel als basis voor een latte als voor een espresso een aanrader!

Lekkere bonen voor een goede prijs, en altijd snelgeleverd

Zeer tevreden over de service en vlotte levert bf, maar natuurlijk vooral over de kwaliteit van de bonen. Vers gebrand en nog nooit een misser gehad.

goede en betaalbare koffiebonen

We kopen al jaren onze koffiebonen bij Fascino en de bonen zijn altijd van een constante kwaliteit. Ook de levering is betrouwbaar.

Blijft uitstekend

Wij bestellen al jaren bij fascino. De kwaliteit is altijd geweldig. Heerlijke bonen. Ik kijk niet eens ergens anders

Vers gebrand en altijd goed

Fijn als je eenmaal je lievelings blend gevonden hebt, de kwaliteit is altijd goed.

Super koffie en super service

Al jaren trouwe klant bij jullie. Erg tevreden over de kwaliteit en versheid van de bonen. Al aan vele bekenden aangeraden (en ik weet dat die ook al jaren de koffie bij jullie halen).

Vast adres, beste vers gebrande koffie!

Kijk altijd uit naar een doosje vers gebrande boontjes!

Ik bestel nergens anders.

De koffiebonen die ze verkopen zijn gewoon echt heerlijk, eigenlijk het belangrijkste, lijkt mij. Verder altijd netjes op tijd, en voor advies kan je altijd terecht op de site.

Lekkere koffie

Uitstekende koffie. Goed van smaak en ook niet duur.

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert