Super koffie en service

Erg lekkere vers gebrande koffie en een top service!

Heerlijke koffie voor een prima prijs.

snelle levering van vers gebrande koffiebonen

snelle levering van vers gebrande koffiebonen

Snelle en goede levering, heerlijke koffie

Goede koffie voor een goede prijs, snelle levering. Heel tevreden

Heerlijke (gemalen) koffie en snel geleverd

Niet heel veel koffie webshops doen aan gemalen koffie. Na lang zoeken hier eens een proefpakket besteld en het was een prima keuze, mijn favoriet is Ethiopië Sidamo. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering. Dit is nu mijn standaard koffie winkel.

Prima.

Kennismaking via promotiepakket in Noord Holland. Prima koffie en goede levering. Veel keuze.

Na een eindeloze zoektocht eindelijk DE koffie gevonden .

Italiano... zo simpel als de naam klinkt ... zo lekker is deze koffie. Echt met stip op nummer 1!! En geloof me we hebben er heel veel geproefd.

Zeer vers gebrande koffie, snel geleverd

Makkelijke site om te bestellen, 1e koffie zit nu in machine, smaak klopt aardig met de gegeven omschrijving.

Heerlijke koffie snel op de mat

Top kwaliteitkoffie voor een goede prijs, en de smaak komt helemaal tot zn recht door de snelle branding en levering

Snelle verzending

Snelle verzending netjes geleverd super vers

Echt verse bonen, en snelle service

Heerlijke koffie, echt verse bonen. Koffie afgehaald in Weert, super service!

Heerlijk verse bonen, snelle service

Super verse koffie bonen van zeer goede kwaliteit. Levering snel, ik raad het iedereen aan je espressobonen hier te kopen

super snelle levering.

Eerst een proefpakket besteld, helaas vonden we de koffie niet zo lekker. Later andere koffie besteld, "Grande Alta 15" deze valt wel in de smaak.

Top levering en koffie!

Snelle levering (volgende dag in huis). Leuk ook de persoonlijke noot op de verpakking. En de koffie is ook van top kwaliteit! Wat wil je nog meer.

Altijd vers

Ik bestel mijn verse koffiebonen altijd bij Fascino, ze worden soms dezelfde dag gebrand zodat je de 's anderendaags kunt genieten van een heerlijke espresso. Wat wil je nog meer?

snelle levering goed product

De coffeevac 3.8 liter ( 1 kilo bonen) besteld, is een grote bak maar wel een aanwinst. snelle levering netjes verpakt

Keurige levering

Bestelling was keurig op tijd geleverd, alleen door een fout van PostNL niet op het juiste adres en omdat ik niet wist waar mijn bestelling afgeleverd was, kreeg ik deze te laat. Maar niet getreurd alsnog aan de jarige gegeven😊😊

Goed, snel, voordelig

Ik werd blij toen ik mijn pak koffie openmaakte, geweldig de geur van versgebrande koffie. De koffie espresso gezet smaakte zoals ik gehoopt had dat ie zou doen, heerlijk

Afwachten

Ik heb nog niet zo lang geleden proefpakket gescoord, dus te vroeg om te oordelen. Eerste smaak is al echt lekker, benieuwd naar de rest. Verder goede en snelle levering. Gr Herwin uit Brummem

Mooi aanbod, vlotte communicatie en levering. Aanrader!

Leuk proefpakket, snel geleverd!

Top! Lekkere koffie. Deze site werd me aangeraden en ik zou hem zeker ook aan anderen aanbevelen.

Prima adres, echt een aanrader

Keurig op tijd, mooi verpakt

prima winkel

Het bestellen en de levering zijn goed verlopen.

Heerlijke koffie en snel geleverd

Koffie is heerlijk en snel geleverd.

Helemaal top!

Lekkere koffie, snelle levering, goede prijs en super vriendelijk personeel. Ik ben er erg tevreden. Bedankt ;)

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert