Heerlijke bonen, snelle levering

Helaas net ietsjes te laat om voor de kerst nog binnen te krijgen maar de bonen zelf zijn heerlijk en de kleine test verpakkingen zijn perfect om ons nieuwe koffie automaat uit te proberen! Service was verder goed en duidelijke dus zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar goede koffie.

Pas Fascino leren kennen, was verbaasd laat in de avond met iemand van de firma gechat voor info !

Snelle, levering, de keuze gemaakt voor Emporio bonen, zeer lekkere koffie! Ik weet niet of ik andere zal proberen, zeeeer tevreden hoor. Van mij alvast gratis reclame aan vrienden & familie voor de firma Fascino.

Aankoop twee vacuumpotten voor de koffie

Dit keer geen koffie maar twee 500 grams potten met "vacuum"-deksel. Werkt prima: je kunt de gevulde bus aan het deksel optillen en hij blijft hangen! Met de knop ingedrukt kun je er weer bij. Dus ik hoop dat de koffiebonen er iets langer goed in blijven. De levering en de communicatie tijdens het bestelproces waren prima in orde! Dus volgend keer maar eens koffie bestellen...

vers gebrande koffie

heerlijke koffie, snel geleverd. De single origen moet ik nog proeven

Lekkere koffie snel geleverd

Mijn neef (net zo'n koffiefreak als ik) deed een tijdje geleden een zakje Peru Tunki cadeau. Wij hebben hier in de stad een koffiebrander waar we eigenlijk meestal de bonen vandaan halen. Maar: we wisselen ook wel eens wat af op z'n tijd. Die peru Tunki beviel goed, dus die bestelden we, samen met 2 coffee vac's. Makkelijk besteld, en snel geleverd. En: Pluspunten voor de achterkant van de pakbon!

Makkelijk

Heerlijke koffie voor een goede prijs.

Ontzettend goeie koffie

Koffie is altijd vers. Zeer goede service en snelle levertijd. Top!

ff de smaakpapillen aan het werk zetten !

In het bezit van een Siemens koffiemachine en daarnaast een 2 kops filterapparaat ben ik altijd aan het proberen en mixen. Uiteraard gaat er in de machine andere koffie dan in het filterapparaat -> Om van de standaard "DE" af te gaan is dit dan ook in het filterapparaat een trial en error beleving. Je weet de juiste hoeveelheid koffie na wat zetervaren. Het smaakpatroon als aangegeven op de koffiezak is dan je leidraad om te genieten van een bak goede koffie en te proeven of dit match met je beleving. Dit is een vorm van avonturen op kleine schaal ;-) Goede kwaliteit en smaak / geur. Nog een paar andere smaken te gaan.

Betrouwbaar

Alles is gegaan zoals het beloofd is.

Geleverd volgens afspraak.

Kijk, als je online iets besteld en direct betaald mag je verwachten dat de verkoper zich aan zijn afspraak houd, dit lijkt mij een standaard overeenkomst. Het volgende is het bestelde product, in dit geval de ongebrande bonen, colombia el paraiso, deze voldoen aan mijn visuele controle, dus laag percentage beschadigd. Inmiddels 300gram bonen gebrand en wel tussen medium en dark. De smaak is boven verwachting verrassend positief, natuurlijk altijd weer die juiste maling zien te vinden, wat dan weer jammer is van de verspeelde bonen. Inderdaad wat zoetig en in de verte wat donkere chocolade muziek met een lichte naklank. In mijn branding ook heerlijk zacht en toch aanwezig als cappuchino. Rocket evo R Mazzer super jolly. Acaia lunar. Motta leveler. Motta tamper 58mm.

niet van gewone koffie te onderscheiden

heel positief

Het was hemels

Ik heb van een lekker koffie moment genoten, de smaak die beschreven was paste perfect. Echt een aanrader

Heerlijk pakket

Mooi pakket vers gebrand en heerlijke koffie en als bonus wat koekjes ;) wat wil een mens nog meer

Coffeevac

Handig om de koffie goed in te bewaren! De moccakleur is erg mooi! Een eyecatcher in de keuken!! Heel blij met deze aankoop.

super vers gebrand en lekker

Zonder vers gebrande bonen en een goede maler krijg je nooit geslaagde espresso. Met dank aan fascino hoef ik niet meer maanden oude koffie van de supermarkt te drinken.

De beste koffie, net vers gebrand en altijd snel geleverd

Ben inmiddels een paar jaar vaste klant bij Fascino en nog elke dag blij dat ik dit mooie bedrijf heb ontdekt. Super!!

Snelle levering en super verse koffie die ook nog eens heerlijk smaakt

Goede koffie, snelle levering

Goede koffie, snelle levering

Erg lekker koffie, wat een aroma en volle smaak!

Gekocht een paar verschillende om te proeven, onder anderen cafeïnevrije, allemaal erg lekker. Snelle verzending

Snelle levering, lekkere koffie

Snelle levering, lekkere koffie.

Uitstekende ervaring

Vlotte levering maar vooral super lekkere koffie!

Geweldige koffie

Ik ben rond 2015 begonnen met kopen bij fascino. Daarna een tijdje nespresso (sorry!, espressomachine was stuk en repareren loonde niet de moeite en het gemak won het toen van de kwaliteit.). Maar er gaat niets boven koffie van recent gebrande en vers gemalen koffie. Partner vindt espressomachine te omslachtig, dus voor next best gekozen; volautomaat. Nu net weer Fascino koffie in gebruik. Nog steeds veel beter dan een net geopend pak bonen uit de supermarkt, ja, die had ik snel even gekocht om de volautomaat uit te proberen. Geur/smaak van pak uit supermarkt viel niet tegen, maar crema op de espresso was vrijwel nul. Fascino Grande Alta prima geur/ smaak en een redelijk crema; voor een volautomaat! Suikerkorreltjes blijven er zelfs even op liggen voordat ze er doorheen zakken. Kortom, er gaat wat mij betreft niets boven recent gebrande koffie.

Hele fijne koffie, snel bezorgd

Gewoon top! Leuke persoonlijke aandacht en lief geschenkje bij de bestelling

Eindelijk echt genieten

De klantenservice (chat) is super vriendelijk en behulpzaam. Vervolgens diverse smaken gekozen uit het ruime assortiment en besteld. De levering werd snel geleverd en vervolgens de koffie geprobeerd. Eindelijk echt genieten en eenieder aan wie ik het heb laten proeven is ook razend enthousiast. En de decafé bonen... ...die zijn ook zó lekker!

Groot assortiment verse boontjes die met passie en plezier worden gebrand & geleverd

Ik houd wel van een fruitige koffie, dus dit keer de Costa Rica Mata & Montero geprobeerd. Wat een lekkere koffie zeg! Als espresso is ie al lekker, als Americano .. fan-tas-tisch. Lekkere zoete, fruitige koffie. Super vers als altijd, goed van prijs en met een glimlach uitgeleverd.

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert