Heerlijke vers gebrande bonen en een snelle levering!

Heerlijke koffie!

Via de duidelijke site van Fascino gaat het bestellen bijzonder vlot. Bezorging is ook prima geregeld, dwz. keurig volgens afspraak. En dan kan het genieten van de verse koffie weer beginnen. Top!

echte kwaliteit

gewoon super goede koffie heel smaakvol ook een persoonlijke boodschap op de doos die bezorgt word

gewoon toppie

koffie leuk verpakt met een persoonlijke boodschap op doos waar de koffie in zit verpakt en ook een hoge kwaliteit smaakvolle bonen

Goede, verse, eerlijke en lekkere koffie.

De koffie van Fascino is altijd vers en alles wordt snel geleverd. Een reden dat ik altijd bij Fascino koop is o.a. doordat het een transparant bedrijf is, je weet wat je koopt, geen verrassingen. Als je nog geen koffie kocht bij Fascino, zeker gaan doen!

Koffie ruikt al heerlijk als de zakken worden geleverd

Heerlijke verse koffie met een super smaak. Smaakt echt naar meer👍

goeie service en heerlijke koffie!

Ik zal zeker opnieuw bestellen! De service is uitstekend en de koffie is echt heerlijk. Aanrader!

Kwaliteit

versgebrande koffiebonen... Snelle levering. Leuk om de verschillende smaken uit te proberen .. Genieten van een heerlijk bakkie koffie!!

Heerlijke koffie en supersnel geleverd.

Op zoek naar vers gebrande koffie kwam ik bij fascino terecht. Ik heb het espresso pretpakket besteld. Hier heb ik geen spijt van.

Veel keus, goed geprijsd, lekker vers gebrand en snel geleverd. Overstock is altijd een goede, lekkere deal en zo leuk verrassend. Dit keer alle 'proefpakketten' genomen ivm de Sint. Geeft heel leuk weg.

Heerlijke bonen en snel geleverd

Branden op dag van bestelling. Volgende dag verzonden. Groot assortiment. Prima!

snelle levering van uitstekende koffiebonen

Het eerste kilopak heb ik geopend en zelf gemalen. Deze caffeinevrije koffie ruikt heerlijk en smaakt voortreffelijk! Een aanrader. Heb 2 soorten gekocht. De met watertechniek van caffeine ontdane bonen heb ik nog niet uitgeprobeerd. Maar dee zou volgens klanten nog lekkerder zijn. Dus dat belooft way als dit eerste pak op is.

Kennis van koffie en zeer klantgericht

De geleverde bonen ( initio pittig ) zijn vers gebrand. Wanneer je rekening houd met alle parameters en de apparatuur correct instelt waardoor je de sweetspot van deze bonen weet te vinden dan heb je zeker voor deze prijs een mooie espresso. Brewratio 1:2 ( 20 in 40 uit ) en 92 graden. Bij een herhaalde bestelling kreeg ik de verkeerde bonen geleverd. Nog dezelfde avond al bericht en zeer klantvriendelijk door Fascino opgelost de bestelde bonen worden vandaag bezorgt. Hier wordt hard gewerkt voor tevreden klanten en ik blijf hier zeker terug komen.

lekkere, verse koffie

Een paar dagen geleden gebrand, heerlijk vers dus. Stukken beter dan de oude voorraad die je bij Fleur de Café krijgt.

Heerlijk aromatisch

Heerlijke koffie! Ik drink niet heel veel koffie, meestal één latte macchiato per dag. En die smaakt goddelijk, dankzij de fascino koffie.

Muffe, waterige smaak

Ik heb een zak budget pittig besteld en deze was snel geleverd, maar bij de eerste bak smaakte hij waterig en muf. Ik heb op deze bonen mijn AEG volautomatische espressomachine afgesteld opdat hij geen waterige bak meer gaf, toen kwamen er alleen nog maar espresso's uit. Zodra er meer water bij kwam voor een gewone bak koffie, smaakte hij waterig en muf. Een heel erg rare smaak. Totaal geen ronde aromatische koffiesmaak. Dit valt me erg tegen en heb zelf de bonen weggegeven. Ben weer terug gestapt op de arabica bonen van de Lidl. Heerlijk ronde smaak.

Wisselende smaak

Italiano en Ethiopische koffie waren goed van smaak. De Initio Pittig was waterig en slap, totaal niet wat ik verwacht had afgaande op de recensies. De AH Perla bonen zijn dan nog beter van smaak. Nog gebeld of er een probleem met de bonen zou kunnen zijn, maar ze hadden geen andere klachten gehad over dezelfde branddatum.

Veel keus, goede bonen en snel geleverd.

Proefpakket SO koffiebonen besteld en diverse losse 250g zakjes. Fijn is dat kleinverpakkingen niet veel duurder zijn, zo kun je makkelijk nieuwe koffies uitproberen. Het proefpakket was iets anders samengesteld dan op de website stond, zo te zien door kleine wijzigingen in het assortiment. Verder geen probleem. De bonen waren allemaal voorzien van branddatum, die 1 tot 4 dagen voor 24 uurs levering was, uitstekend! Ik heb inmiddels drie soorten geprobeerd (hand/filter) en vond vooral de columbia supremo erg aangenaam.

Heerlijke koffie, vers gebrand, snel geleverd

Heerlijke koffie, vers gebrand, snel geleverd

Geweldig goed

Ik heb verschillende soorten besteld en ook al uitgeprobeerd. Ze zijn tot nu toe stuk voor stuk heerlijk! En de geur..... super! Ik blijf hier zeker bestellen, ik heb mijn koffie webshop gevonden en ik vind het klasse.

Fantastisch!

Levering op tijd. Mijn naam op de doos gaf een persoonlijk tintje. En bovenal, de koffie is heerlijk!

Wat een fantastisch Ethiopische ervaring!

Wat een fantastische Ethiopische bonen hebben jullie. De groene laten zich zeer goed branden. En de smaak is zoals ik het mij herinner in de Ethiopische binnenlanden. De door Paul gebrande zijn ook super. Dank voor deze fantastische ervaring. Ameseginalehu.

Goede koffie en makkelijke bezorging!

Mand!

Prima koffie aan een eerlijke prijs

We hebben het proefpakket besteld en dit valt reuze mee om een keuze te maken. Verder hebben we ook 2 bewaarbussen besteld, een kleine voor de deca en de grote voor de koffiebonen. Deze houden de koffie merkbaar vers.

Snelle levering & lekkere bonen

Fascino kende ik al via een (oud) collega, die hier al bonen bestelde (heb ook via hem een aantal keren zakken besteld). Nu waren mijn bonen zelf op zodat ik zelf een bestelling heb geplaatst. Levering ging snel en prima, via PostNL verzonden dus kon je de status bekijken in de app. Bonen zijn van prima kwaliteit, de geur kwam al door de doos heen. Heerlijk weer genieten van verse bonen!

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert