heerlijke koffie

heerlijke koffie en snelle levering . De spaarpunten die je verzameld is hierbij nog een leuke extra.

Snelle levering en heerlijke koffie

Veel bonen geprobeerd. Door tip collega kwam ik uit bij fascino. Nu heb ik eindelijk mijn boon gevonden. Die ook een mooie crema laag heeft uit de volautomatisch machine. Erg tevreden over de koffie en levering. Nu vaste klant bij fascino.

Snelle levering!

Wij zijn erg blij met de vlotte levering, zeker als je een nieuw apparaat wilt uit proberen. Veel leuze in koffiebonen, fijn dat er ook proefpakketten zijn.

Vers gebrande koffie, snel geleverd.

Vers gebrande koffie, snel geleverd.

Het was een zeer goede koffie voor een goede prijs.

We wisten volgens concept niet welke koffie we zouden krijgen en dat is de Indonesische Silaban Tao geworden. Het is een echte goede koffie, dus we zijn zeer tevreden.

Prima koffie !

Vandaag voor het eerst de koffie geproefd en is mij zeer bevallen, ik geef hem een 8,5 op 10 !

Altijd erg goede koffie

Perfecte koffie en service

De decaf espresso valt tegen

Levering niet de volgende dag als beloofd maar een dag later. Geen optie om de koffie bij een Post Nl punt af te halen dus nog een dag erbij. Nu diverse decaf espresso bonenen geprobeerd maar ook deze niet lekker. Blijf voorlopig bij decaf gemalen espresso van een.ander merk. De verzendkosten helpen hier ook niet.

Blij dat Fascino de hario v60 type 1 koffiefilters op voorraad had

Zat ik opeens zonder koffiefilters en omdat de hario v60 type 1 een speciale vorm heeft moest ik ook precies die hebben. Andere sites hadden alleen een 40 pack ipv de 100 pack of waren duurder. Het enige minpuntje vind ik de verzendkosten ik denk dat dit ook nog wel in een dikke enveloppe door de deur had gepast. Zou hier zo weer bestellen maar gelukkig heb ik nu voorlopig genoeg.

Lekkere koffie en snel in huis

De site is erg overzichtelijk. Fijn dat bij de koffie ook beoordelingen staan van andere kopers. Ben nu bezig met het proefpakket Single Origin en wat zit daar lekkere koffie in. Kan niet wachten totdat ik weer mag bestellen.

Koffie zal wel goed zijn maar levering niet ben er 2 dagen voor thuis geweest en nog zelf op halen

dat de levering niet was zoals die moet zijn ben er 2 dagen voor thuis gebleven en niemand gezien.Toch nog zelf op moeten halen.Kofie zal zeker de moeite waard zijn voor een echte koffiedrinker maar bestellen doe ik niet meer sorry.

Snel geleverd.

Goede koffie en altijd vlot gelevrd.

Eerste ervaring gelijk een voltreffer

Voor het eerst wat bij Fascino besteld, maar hier zal vaker koffie worden besteld. De koffie werd erg snel geleverd en keurig verpakt.

Klantvriendelijk en een uitstekende service met uitstekende producten

Ik ben uitstekend en vriendelijk geholpen in het kiezen van een lekkere koffie, bestellingen worden snel verwerkt en de kwaliteit van de koffie is heerlijk.

Altijd prima levering en heerlijke koffie.

Snelle bezorging, prima verse bonen.

Prima bezorging, vers gebrande bonen en de overstock is een leuk concept!

Koffie die net is gebrand. Bijzonder. Was goed van smaak ook. Ook de earl grey thee was erg lekker

Snel geleverd, heerlijke verse koffie!

Emporio is erg lekker! Snel geleverd en vooral belangrijk, verse koffiebonen!

Goede ervaring snelle levering na de bestelling. Keurig verpakt

Heerlijke vers gebrande koffie

Via een vriend kwam ik in aanraking met jullie koffie. Het is een beleving, wat een heerlijke smaak heeft jullie verse koffie! Ik heb meteen zelf bij jullie besteld en ook een paar pakken aan een vriend cadeau gegeven. Ze wordt de klantenkring alsmaar groter als het goed is!

Snelle, kwalitatief zeer goede levering

Ik bestel al jaren mijn koffiebonen bij Fascino en altijd tot grote tevredenheid. De keuze is zeer ruim en heel gevarieerd en boeiend. Wel alleen echt voor koffie. Het thee-aanbod is beperkt. Heel fijn dat ze sinds kort ook aangeven welke koffie biologisch is! Ik heb nog geen goed alternatief gevonden, dus blijf er nog jaren bestellen als het aan mij ligt.

Enorme keuze in vers gebrande koffie

Snelle verwerking van de order en goede communicatie

Ik ga vaker bestellen

Snelle levering, goede koffie, goede prijs. Duidelijke informatie over hoe de koffie wordt verbouwd wat ik belangrijk vind ivm milieu, gebruik bestrijdingsmethodes etc.. Nu twee soorten koffie geproefd, zal er zeker meer gaan proberen.

Koffie zoals hij bedoeld is

Fantastische koffie. Overstock altijd leuk Grande Alta #15 spat erboven uit die is goed.

Celsiusstraat 2830

6003DG Weert