Goed product snel in huis

Zeer snelle service, uitstekend product

Zeer snelle service, goedkoop!, maar de letters houden ook erg goed, ook in de volle zon. Nu ca. jaar erop en nog geen enkele ‘wear&tear’.

Prachtig lettertype , alleen jammer dat het niet goed zichtbaar is op de licht blauwe muur . Het goud/brons kleur is veel te licht

Fijn om te horen dat ons product verder voldoet aan u wensen. In u bestelling zie ik dat u de kleur crème heeft besteld en geleverd heeft gekregen dit is inderdaad een lichtere kleur dan de goud die u niet bestelde. Uiteraard is de kleurkeuze zo en zo een keuze die persoonlijk is en die u als klant zelf maakt. We kijken graag samen met u naar een oplossing.

Geweldig!!!

Eenvoudig een lettertype te vinden simpel formaat kiezen en goede instructie voor het opplakken kortom prachtig resultaat in nog geen 10 minuten!

Snel en goed geleverd, uitstekende kwaliteit met duidelijke instructie

De volgende dag al geleverd, de letters waren zeer goed verpakt en de letters waren precies volgens bestelling, vooral de afmeting was daarbij belangrijk. Met de meegeleverde instructie en de wijze waarop de letters verpakt waren, konden wij ze precies recht en zonder luchtbellen opplakken

Mooi resultaat,snelle levering

Snel geleverd, makkelijk te plakken,mooi resultaat

Geweldige ervaring!

Was een geweldige ervaring snel geleverd en mooi resultaat!

perfect

Uitstekend verpakt en verzonden zeer snel in huis ruime keuze fijn materiaal om mee te werken

Snelle levering. Goed verpakt en Inclusief instructies. Aanbrengen van de letters gaat makkelijk. Mooi resultaat.

Perfect en snel!

Perfect en snel!

Zoals beloofd

Vandaag besteld, dag erna geleverd! Netjes verpakt! Top!

In één keer raak

Compleet en goed geregeld

Snel geleverd, netjes verpakt.

Goed, op tijd en keurig.

Prima.

Letters te klein om ze voorzichtig te plakken helaas

Na telefonisch overleg met U besloot ik het filmpje goed te bestuderen hoe je de letters moet aanbrengen. Filmpje is duidelijk. Het lukte me echter niet ivm fybromyalgie klachten. Ik had toch de verkeerde keuze gemaakt. Ik moet een sticker gaan zoeken die op mijn achterruit past. Wel jammer van het geld van de plakletters. Ik had graag positiever gereageerd Met vriendelijke groeten C van Heel

We betreuren het dat u fybromyalgie gezondheidsklachten heeft waardoor u zelf niet in staat bent de plakletters aan te brengen, we vinden het wel jammer dat u om die reden ons product waardeert met een onvoldoende. Met vriendelijk groet, Cheapplakletters

Keurige site, makkelijk. Klik en klaar

Prima letters en snelle levering

Prima letters en snelle levering

Helemaal top!

Maak je tekst, bestellen voor 13.00 uur, de volgende dag binnen Makkelijker kan niet!

Verrassend proactief!

Bestelling geplaatst, (ik kon zelfs mijn eigen favoriete font uploaden) en verzonden. Het hele proces ban keuze maken en in winkelwagen plaatsen gaat makkelijk en intuïtief. Ik speelde een beetje met de keuze van mat en glanzend en had uiteindelijk een keuze gemaakt waarvan van 4 producten een glanzend was. Dat was een bewuste keuze. Ik kreeg toen van plakletters wel het proactieve en attente telefoontje of die ene variant glanzend wel de bedoeling was of wellicht een vergissing. Dat verdient een pluim. Heel blij ook met het product, dat heel snel in de brievenbus lag. Geplakt heb ik nog niet, maar met de zeer duidelijke instructies zal dat geen probleem moeten zijn. Ook dat is keurig gedaan. "Cheap" in het bedrijfsnaam slaat dus alleen op de prijs van de producten, de service is eerste klas! 100% tevredenheidsgarantie hebben ze tot nu toe zeker waar gemaakt.

Super snel en mooi!

De levering ging super snel en de letters zijn heel mooi geworden. Goede kwaliteit.

Perfecte kwaliteit Supersnel gemaakt en verzonden. Helaas laat Post-NL het ook hier weer afweten en is de bestelling 5 dagen te laat bezorgd.

Super !!!!

Alleen de post liet het afweten

Goed.

Xxxxx

Alles ok

Meesterstraat 18

2632 BC Nootdorp

Over Cheap Plakletters

Bent u op zoek naar hoogwaardige plakletters? Dan hoeft u niet verder te zoeken. CheapPlakletters biedt uitsluitend plakletters van uitstekende kwaliteit, geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik. Of het nu gaat om uw boot, auto, winkels of muren, wij leveren de perfecte oplossing. Bovendien bieden we een lange garantieperiode op onze letters en zorgen we ervoor dat bestellingen die voor 13:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog worden verzonden. Kies voor kwaliteit en gemak met CheapPlakletters. Plakletters kopen U vraagt zich toch nog af of deze plakletters ook op een boot geplakt kunnen worden? Ze moeten dan uiteraard wel bestand zijn tegen weer en wind. Wij verzekeren u dat dit geen enkel probleem is. Het geeft ook niets als de letters in aanraking komen met zoet of zout water. Daarnaast zijn onze producten op zowel ruwe als gladde oppervlakken te gebruiken. We hanteren scherpe tarieven. Het bevestigen van de plakletters is heel eenvoudig. Zeker wanneer u gebruikmaakt van onze handige instructiefilmpjes. Of u droog of nat plakt, is helemaal aan u. Droog plakken werkt het snelst, maar dan moet u er wel voor zorgen dat de letters echt in een keer goed zitten. Tevredenheidsgarantie Bij CheapPlakletters hechten we enorm veel waarde aan de mening van onze klanten. Lees wat voor positieve ervaringen onze klanten hebben op Kiyoh en Google reviews. Daarom zijn we er trots op dat we een 100% tevredenheidsgarantie kunnen bieden! Plakletters bestellen U wilt vandaag de plakletters kopen? Kijk op de site wat u nodig heeft, doe de producten in het winkelwandje en de rest spreekt voor zich. U gaat de letters nat plakken? Het grote voordeel is dat u net zolang kunt plakken en Bespaar geld! Eenvoudig zelf ontwerpen en aanbrengen. Onze website biedt een gebruiksvriendelijke ontwerp tool waarmee u in een handomdraai zelf plakletters kunt ontwerpen.