Luisterend oor en snelle levering

Slechte kwaliteit afvoerslang

Het opblaasbare gedeelte is prima Twee dingen die daar verbeterd kan worden is de afvoer op het zwaarste punt plaatsen ipv het lichtste (nu hard drukken om het water af te laten vloeien) en de tuit onder de afvoer recht naar buiten laten plaatsen. De slang was lek bij ons, dan voert de slang geen water af

Erg tevreden .

Laks

Ik heb twee keer een sprekende horloge besteld. De eerste keer kwam er geen geluid uit de horloge toen heb ik een andere gekregen. De tweede horloge sprak Engels en de tijd stond opeens niet goed. De horloge is voor mijn schoonmoeder van 86 dus die kan daar niets mee. Ik heb al mails gestuurd en gebeld dat ik mijn geld terug wil. Heb hier nog steeds niks van gehoord, vind dit heel slecht. Als je je geld terug wil zijn ze niet zo vlug meer.

Beste, Het is natuurlijk erg vervelend dat u een product heeft ontvangen dat defect bleek te zijn. Er is toen een ander product opgestuurd naar u. Deze heeft het 1 dag goed gedaan en een dag later was deze ook niet goed. Ik begrijp dat u geen vertrouwen meer heeft in dit product. U heeft dat product teruggestuurd naar onze leverancier. Wij zijn hier direct achteraan gegaan omdat PostNL had aangegeven dat deze 's avonds bezorgd zou zijn in de brievenbus. Het vervelende was dat degene van de retouren afdeling met vakantie is, dit zou nog minimaal een week duren. Wij hebben toen besloten om u daar niet op te laten wachten, het bedrag te crediteren en het voor u zo snel mogelijk af te handelen. Dat is bij deze vanmorgen ook gedaan. Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Kussen voldoet aan mijn verwachting

Het is een fijn kussen om tegen te zitten en makkelijk te veranderen van vorm waardoor de kussen een andere functie krijgt. Gelukkig een goede aankoop geweest.

Precies wat ik had verwacht

Geweldig tevreden

De horloge voldoet helemaal . Ben heel blij

U was geweldig !

Nooit eerder zat ik in mijn eigen rolstoel. Het ding is geweldig en rijdt volgens mijn familie prima!

Snel besteld op de duidelijke website. Daarna snel ontvangen en in goede staat.

Goed geregeld

Bestellen en goed geleverd

Goede ervaring

Kwaliteit en snelle levering

zeer bruikbaar!

Aanvankelijk dacht ik dat het niet zou gaan, maar ik realiseerde mij dat mijn andere bril ook iets scheef was en dat dat in het toilet zat. Hij zit nu prima en goed vast, een aanrader !

Helemaal goed

Geen

Bevalt goed. Zeer praktisch.

Handig in gebruik. Makkelijk op de fiets mee te nemen.

koerier kan beter

Produktlevering is goed , maar de koerier staat onaangemeld voor de deur

super mooie rollator geleverd

verder geen bijzonderheden

is goed

snel beloofde afspraak na gekomen ga zo door

Vlug geleverd

Volgende dag binnen.

zeer tevreden

De vlotte afwerking en snelle levering verdient een hoge score .

ga zo door

goed geregeld

goed enterzake kundig geholpen

De aanschaf van een eerste rollator is niet de makkelijkste beslissing. De wijze waarop ik door medewerker van de Thuiszorgwinkel ben geholpen heeft mij erg geholpen deze stap te nemen. Nu ik de rollator thuis heb en veel gebruik merk ik dat ik mij veel makkelijker beweeg en dat de angst om te vallen weg is.

Snel de rollator ontvangen, goed verpakt en tegen een nette prijs. Rollator zelf is uitstekend

Top srevice

Snel en correct geleverd Ook een pluim voor de bezorger

Prima geholpen

Duidelijk en snel