Filter

Pluspunten

Mooie artikelen en veel keus

Het pakket werd pas een week na bestelling geleverd, het zou fijn zijn als de levertijden bekend gemaakt worden tijdens het bestellen. Ik had nl. wat cadeautjes besteld die net niet op tijd binnen waren jammer genoeg. Het was wel heel mooi ingepakt, goed verzorgd!

Pluspunten

Hele snelle levering, mooi ingepakt, makkelijk in elkaar te zetten producten en een geweldige service. Ik werd teruggebeld in verband met een verkeerd gestuurd pakketje (wat kan gebeuren natuurlijk), helemaal overweldigend hoe snel ik mijn juiste pakket kreeg (gelijk de volgende dag) + een retoursticker om de foutieve pakket terug te sturen. Ik heb nog nooit zo'n goeie service gekregen en dit verdiend voor mij echt een dikke 10+!!

Helemaal niks!

Pluspunten

Behalve de opmerking over de verzendkosten, zeer positief. Stevig verpakt en inderdaad de volgende dag in huis.

Het lijkt erop, dat voor elk besteld artikel verzendkosten betaald dienen te worden, pas bij de betaling blijkt dat niet zo te zijn en worden de verzendkosten eenmalig in rekening gebracht te worden. Misschien aanpassen? Ik was bijna vertrokken....

Pluspunten

Gewoon, in alle opzichten uitstekend verzorgd.

Pluspunten

ik ben tevreden

Pluspunten

Snelle levering, mooi product!!!

Pluspunten

Snelle levering. goede service. Helemaal top!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Tot op heden: "Niks mis mee".

Geachte Lezer, Mijn bestelling {prachtige boekensteunen) kwam beschadigd aan (één is verbogen) Terugsturen vond ik teveel gedoe, ik moet dan met een taxi heen en weer naar het postagentschap.Heb de boekensteunen daarom node geaccepteerd, maar ben er natuurlijk niet echt blij mee. Met vriendelijke groet, Elisabeth Doon.

Pluspunten

snelle levering goed in de verpakking en net zo mooi als op de website. zeer tevreden

Pluspunten

Goede levering gave stoere producten

Geen

Pluspunten

Goed en snel geregeld

Geen

Pluspunten

geweldige artikelen, goede service!

Pluspunten

Het product was snel geleverd! Meteen de volgende dag binnen! En het pakket + product was in uitstekende staat, de jarige was erg blij met zijn cadeau!

Pluspunten

vlotte levering. netjes verpakt.

Pluspunten

Sorry. Ik ben geen officiële klant. Toch tracht ik een "10" als beoordeling te geven. mvg Marie

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke omschrijving, goed product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alleen maar lof

Pluspunten

Prima aanbiedingen. Keurige website. Zeer snelle en accurate levering. Tafeltje was super goed verpakt!

Geen! Zo doorgaan!

Pluspunten

Snelle aflevering. 's Avonds besteld, volgende dag in huis. Leuke artikelen op de website.

Pluspunten

Product (glazen) was ontzettend goed ingepakt. De volgende dag lag het al klaar bij een zelf gekozen afhaalpunt. Prima service

Pluspunten

Fantastisch. Bepaald onderdeel was niet los te krijgen. Nicethingz had dit toevallig nog liggen van een defecte zeepdispenser. Heb deze zeer snel mogen ontvangen. Super service, denken mee. snelle reactie en snel versturen van produkten. Heel tevreden.

niets!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering,redelijke prijs

product nog iets beter verpakken,ook de uitstekende delen

Pluspunten

Mooie spaarkoe!! Snelle levering! !

Pluspunten

Vlot geleverd en gaaf. Het product was goed verpakt.

10 Houthavenkade C

Zaandam 1506 PC