Zeer slechte ervaring

Ik zal niet snel een recensie plaatsen of mijn mening geven via de socials. Vanavond een 2 taxi busje geboekt, vanmorgen zie ik in mijn spam mail dat de taxi geannuleerd is. Dan bel je de klantenservice en is het antwoord: ‘ja sorry wij hebben geen taxi chauffeurs in jullie buurt’. Pardon? Dat zie/weet je toch zodra wij een boeking maken? Heel bijzonder dit, ontzettend jammer om 13 andere mensen teleur te moeten stellen vanavond.

Alles verliep perfect!

Chauffeur was keurig op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Alles verliep perfect!

Zeer goed en op tijd

Stuurde bericht dat hij bin. 3 min. zou voorrijden. Was op tijd en rustige rit naar airport

Aardige en behulpzame chauffeur

Zeer aan te bevelen

Chauffeur was keurig op tijd. Erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellig gesprek tijdens de rit. Reed erg goed en veilig. Hele goede ervaring.

ophalen op schiphol niet doen bij hun!!!!!!!!!!!!!

Onze taxi bus heeft ons laten staan op Schiphol, na een controle bij de duane op Schiphol! tevens was de chauffeur zelf ook te laat op schiphol ............... Telefonisch contact met chauffeur? Neemt ie niet eens op ......is zeer asociaal wat tevens ook geldt als je sneleentaxi belt om je klacht aan te geven!!!!!!! Je moet ze bijna nog bedanken dat je een korting krijgt van 18,50 euro op je volgende rit! Mensen wees gewaarschuwd !!!!!!!!!!!!!

ontzorgend, gezellig en fijne rit

Ik kan mijn ervaring in 3 woorden omschrijven: voor herhaling vatbaar!

Betrouwbaar en gezellig vanaf Eindhoven Airport

Mijn chauffeur was betrouwbaar, gezellig en de rit verliep erg soepel. Op tijd en duidelijk contact.

Echt helemaal top

Gewldig geregeld ook vanaf 2 adressen. Op de terugreis netjes gewacht tot mijn ouders echt binnen waren in huis omdat het 'snachts was. Echt top service. Boeken was super makkelijk. En de prijs is ook goed.

Snel, op tijd en kundig!

Aardige taxichauffeur die op tijd was en gezorgd heeft voor een prettige rit.

Heerlijk

De chauffeuse was mooi op tijd en heeft heerlijk gereden. Ik heb last van wagenziekte maar bij deze mevrouw helemaal geen last.

Fijne taxi, prima chauffeur, uitstekend op tijd

Voldoet aan mijn verwachting

Op de vroege morgen, een rustige taxirit van huis naar Schiphol. Geen op- of aan- merkingen.

Was een goede ervaring !

Een super aardige chauffeur, keurig op tijd , reed heel zeker en heeft ons netjes op de afgesproken plaatsen afgezet!

Betrouwbaar, vriendelijk

Vriendelijke chauffeur, kwam stipt op tijd (midden in de nacht!) en bracht me vlot naartoe mijn bestemming,

Helemaal top!

Chauffeur was op tijd, reed netjes en was deed een gezellig praatje onderweg

Goede service en mooi op tijd.ze

Goede service en mooi op tijd.

Vriendelijke en professionele chauffeur!

SLECHT!!!!!!

Net zoals vorige review van een klant heeft ook onze taxi ons laten staan op Schiphol vannacht na een late bagageband op Schiphol! Telefonisch contact met chauffeur is zeer asociaal wat tevens ook geldt als je sneleentaxi belt om je klacht aan te geven!!!!!!! Je moet ze bijna nog bedanken dat je een korting krijgt van 15 euro op je volgende rit! Kosten vannacht €206,85 bovenop de €190,35 die wel al betaald hadden. Mensen wees gewaarschuwd !!!!!!!!!!!!!

op tijd, keurig chauffeur, reed netjes

Niet eens 1 ster waard.

De taxi zou ons van Schiphol afhalen midden in de nacht. Kosten € 90.00. Dit bedrag vooruit betaald.Onze bagage had vertraging en ik kreeg een bericht van de chauffeur dat hij ging vertrekken, Hij had nog een rit. IK ben slecht ter been en mijn man heeft de ziekte van Alzheimer en heb de luchthaven in een rolstoel verlaten. Daar voor de deur een andere taxi genomen naar huis . Kosten 135,00. Thuis gekomen een mail gekregen dat wij een compensatie krijgen van € 13.00. Dit bedrag kunnen wij in mindering brengen op een volgende rit. Nou die komt er niet en ik heb gevraagd of zij die 13.00 kunnen overmaken naar de Alzheimer Stichting. Wat een slechte organisatie.

De chauffeur heeft mij zeer goed geholpen waar ik hem zeer dankbaar voor ben

Tot in alle details perfect uitgevoerd

Al met het boeken op de website loopt alles zoals je het wil hebben. Duidelijk in op alle punten

Top Service

Fast response and easy to use!

Top geregeld

Op tijd en voor de tijd nog overleg gehad!! Erg fijn!

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.