Snel geregeld!

Fijn dat je vooraf weet wat de kosten gaan zijn. Taxi was wel te laat maar kwam door de enorme drukte rondom concert at sea. Werd ruim van te voren gebeld dat het later zou worden dus maar extra pilsje gedronken

Keurig op tijd

Onze taxi kwam keurig op tijd met een heel beleefde chauffeur, top geregeld!

Goede eerste ervaring

De taxi op de heenweg was keurig op tijd. De chauffeuse van de terugweg meldde keurig dat ze wat vertraagd was en de reden daarvoor. Ben over beide ritten zeer tevreden, was mijn eerste ervaring. Voor herhaling vatbaar

goeie service

het is heel relax gegaan naar Schiphol en ook weer naar huis. top.

Vriendelijke chauffeur!

Zowel op de heen als terug weg waren beide chauffeurs heel vriendelijk. Ik werd gebeld om te vragen waar zij ons precies konden vinden. De bus was schoon en fris.

Prima niet met dank aan schiphol

Doordat wij niet bij een slurf stonden moesten we met busje. Dat busje heeft 20 minuten stil gestaan tussen de klm vliegtuigen. Alle vliegtuigen kregen voorrang. De taxi hebben we net gehaald op 3 minuten anders had hij de rit teruggegeven. Gelukkig is taxi Koetzier blijven wachten. De chauffeur reed heel netjes rustig en wist op deze drukke zaterdag de files te vermijden.

Makkelijk geregeld en geen zorgen

Vroege vlucht, taxi naar Schiphol maakt het wat makkelijker, netjes, op tijd, prima geregeld

Toppie

Op tijd, vriendelijk, netjes op gebeld als taxi paar minuten later is

Snel en optijd!

Super snel en vriendelijke taxi chauffeur!

Nooit weer!

Op de heenreis werden wij keurig opgehaald. De chauffeur waarschuwde ons al, dat het op de terugreis vaak mis ging en ze de mensen gewoon lieten staan. Snel een taxi is niet te bereiken buiten de kantooruren, dus dan heb je een probleem. Bij ons ging het dus mis op Schiphol. De chauffeur had de voicemail er op. Het was midden in de nacht. Andere taxis vroegen woekerprijzen en dat was geen optie voor ons. Toen maar gewacht tot 6.00 uur tot er een trein kwam. Het onderzoek naar dit geval loopt nog.

Stipt op tijd

De chauffeur belde enkele minuten voor pick up, arriveerde mooi op tijd, reed heel veilig. Enige minpuntje: beetje sterke after shave. Maar dat is een kwestie van smaak.

Top !

Top !

prima rit

Chauffeur was wat later maar had dit aangegeven. Positieve ervaring; voor herhaling vatbaar.

Super!!

Super chauffeur. Na afloop van een concert wachten en zelfs zoeken naar ons als wachtende. Beter kan niet!

Op tijd en behulpzaam

Op tijd en behulpzaam

Uitstekend geregeld!

We hadden een retour Schiphol geboekt. De taxi kwam netjes om 5u ‘s ochtends bij ons thuis aan en bracht ons naar Schiphol. Op de terugweg naar huis bleef de chauffeur netjes op ons wachten nadat het vliegtuig geland was en via bellen/sms wisten we hem goed te vinden bij de vertrekhallen. Ik boek zonder twijfel nog eens bij sneleentaxi.nl.

Top ervaring

Top ervaring

Taxi was mooi op tijd. Aardige taxichauffeur. Top geregeld.

Nette taxi, aardige chauffeur, mooi op tijd midden in de nacht. Ruim op tijd op het vliegveld in Brussel. Voor herhaling vatbaar!!

Vriendelijk , op tijd

Fahrid van Yellow taxi was een super chauffeur. Op de afgesproken tijd, vriendelijk en rustig in het verkeer. Volgende x graag weer Fahrid !!!

Het vliegtuig kwam 2 uur te laat aan op schiphol wegens zeer slecht weer boven de Balkan. De chauffeur van Sneleentaxi.nl heeft er alles aan gedaan om ons op te vangen en ons naar huis te brengen in Heerhugowaard. Het is, ondanks dat we 2 uur te laat aankwamen, allemaal perfect verlopen. Volgen keer weer een taxi nodig???? Natuurlijk wordt dat dan een taxi van: SNELEENTAXI.NL. Rien Koetsier Nelson Mandelastraat 96 1703WJ Heerhugowaard, Tel: 06 22434693 Email: [email protected].

zeer vriendelijk, goede service.

zeer vriendelijk, goede service. had geen moeite met dat wij opnieuw moesten inpakken en was behulpzaal deskondanks dat wij moesten verzetten en moeilijk moesten handelen.

Prima ervaring,alles liep op rolletjes. Chauffeur was mooi op tijd en reed erg netjes

Perfecte service

Op 18 juni werden we om 4 uur opgehaald voor ons vervoer naar Schiphol. Een half uur er voor kregen we een appje van de chauffeur dat hij onderweg was. Precies op tijd kwam hij bij ons aan. Een prettig begin van onze vakantie. Bij de terugreis hadden we 2 uur vertraging. Gelukkig was de chauffeur zo vriendelijk om midden in de nacht op ons te wachten en ons naar huis te brengen. Dus onze conclusie is dat we zowel over de heen als de terugreis zeer tevreden zijn.

Volgens afspraak stonden ze netjes klaar

Van te voren was ik wel wat zenuwachtig omdat je 24 uur van tevoren pas hoort wie je gaat vervoeren. Maar netjes contact gehad met de chauffeurs en ze stonden op de afgesproken tijd klaar. Na de landing via appjes contact gehad waar we moesten staan, waarna de chauffeur kwam aanrijden. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige chauffeur!

Deze vriendelijke chauffeur is een hele servicegerichte man en bovendien een rustige en alerte chauffeur.

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.