Alles verliep perfect

Efficiënt en plezierig

Top klantenservice

Taxi geboekt, kwam niet opdagen. Snelle reactie via whatsapp en goed opgelost. Volgende keer gewoon weer!

Mooi op tijd mooie auto

Hadden een aardige chauffeur .hij was mooi optijd.Keurig geholpen met laden en lossen .

Snel en accuraat.

de chauffeur was heel attent en was bij mij aankomst al op bestemming dat was erg prettig.

service uitstekend

Hoewel de eerste rit fout is gelopen; we waren iets te laat en het huisnummer bleek niet te kloppen is de tweede rit -na correctie en whatsapp contact prima verlopen.

Prima service en rit ervaren

Hoewel de chauffeur erg vriendelijk was en tijdens de rit een gezellige babbel had :-), had deze niet het vluchtschema van onze vlucht gecontroleerd. Aangezien de vlucht ruim 50 minuten eerder dan gepland op Schiphol landde (en de bagage relatief snel van de band kwam), hebben we relatief lang moeten wachten om afgehaald te worden, wat ons enigszins tegenviel. :-(

Prima rit,op tijd en aardige chauffeur

Mooi op tijd,behulpzame chauffeur

Op tijd en keurig.

Vriendelijke en goede chauffeur.

Goed op tijd en aardige chauffeur

Taxi was goed op tijd en werden netjes geholpen

Super!!

Wij waren getrouwd en zijn opgehaald op locatie en naar hotel gebracht met onze 5 kinderen. Super geregeld en relaxed. Een dikke 10

Goede chauffeur fijne auto top

Vriendelijke en behulpzame chauffeur

Bij aankomst op het station was mijn taxi er niet. Hij was vertraagd omdat de rit ervoor nogal krap was ingepland. Mijn rit had een tussenstop, die werd niet goed opgepikt door het navigatie systeem. We verloren tijd doordat we verkeerd reden. Ik kende de omgeving zelf goed en heb driemaal de chauffeur gevraagd het navigatie systeem te overrulen, wat resulteerde in een efficientere rit. Eén keer tussenvoegen op de N9 zag de chauffeur een andere automobilist over het hoofd. Verder vriendelijke en behulpzame chauffeur en dat vind ik het belangrijkste. Ik had helaas geen cash geld op zak anders had ik hem een fooi gegeven.

100 % goed

Keurig op tijd zowel heen als terugreis. Aardige chauffeur. Echt aan te raden.

Eigenlijk positief

Maar doordat het nacht was en ons Engels te wensen overlaat was er een misverstand en gingen wij naar de verkeerde plek zodat het uur verstreken was en de chauffeur weg was. Schiphol is erg groot als je niet bekend bent en moe. Maar na contact kwam hij terug en heeft ons alsnog netjes thuisgebracht.

goed en comfortabel

Taxi's zijn op tijd, goede communicatie met chauffeur en goede en schone auto's

Perfect!

Keurig op tijd , aardige chauffeur

Goede service met een fijne taxichauffeur

Mijn collega werd op tijd geïnformeerd met de mededeling dat er een andere taxi zou komen omdat zijn auto het niet deed. Bij halen en brengen ook goeie communicatie wat betreft het tijdstip (aanpassen was mogelijk). Fijne taxichauffeur ook!

Alles naar wens gegaan!

Gewoon prima

Top service!

Ruim op tijd, vlot en zeer vriendelijk

klacht afhandeling Zeer Slecht

Taxi besteld op 28 augustus voor 24 september, station 's Hertogenbosch naar Eindhoven Airport, om 11.00. Geen taxi te bekennen na veel heen en weer gebel bleek dat de chauffeur bij de kapper zat en was gebeld voor ''een spoedje''. Hoezo spoedje ik heb op 28 augustus geboekt en 90 euro betaald. Uiteindelijk was de chauffeur er om 11.27. Sneleentaxi biedt 10 euro ter compensatie op sneleentaxi account. Verzoek om dit bedrag ten minste op bankrekening terug te storten wordt niet gehonoreerd. Wanneer je snel een taxi nodig hebt, boek deze dan Niet via sneleentaxi.nl

Goeie en vriendelijke service/chauffeur

Was de eerste keer maar gaan we zeker vaker gebruik van maken

Ja was een fijne en vriendelijke taxichauffeur, en was precies op de afgesproken tijd aanwezig. Bovendien viel de prijs erg mee. Was top!!

Aardige chauffeur. Op tijd wn clot gereden

Een super chauffeur perfect op tijd

De chauffeur was keurig op tijd en reed rustig en veilig naar schiphol

Bij een volgende gelegenheid maak ik weer van jullie diensten gebruik

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.