Levering was prima, echter nog niet gebruikt

Enquete te dwangmatig. Vul hem dus niet meer in

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben meer dan tevreden

Zeer vlotte bezorging

Hele fijne oordoppen besteld.

Snelle verzending, professioneel klantcontact.

Ik had de postcode verkeerd en het werd heel snel opgelost. Ik raad deze winkel aan.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Snelle levering van een uitstekend produkt

Zie boven

Niet passend voor mij.

Ik Heb ze al weg gegooid. Afmetingen in omschrijving onduidelijk. Omvang dopjes zijn te klein. Gaan te ver in de gehoorgang. Maken bijna geen verschil in geluid wering. Zilver of goud maakt niets uit. Helaas geen werkend product voor mij.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Ik had advies nodig welke oordoppen ik , in een lastige en voor mij moeilijke periode , het beste kon gebruiken. Met Yvonne overlegd en zij heeft mij een goed advies gegeven.

zonder veel gedoe het juiste product

Heb snel de juiste oordopjes gevonden op jullie site. Snel geleverd ook. Blij mee.

Goede service.

Door de bezorger werd het pakketje niet geleverd en zonder twijfel stuurde Oordopjesonline.nl de bestelling opnieuw. Een oplossing voor een probleem dat ze niet zelf veroorzaakt hebben.

snel en goed

binnen 5 minuten bestelling geplaatst vanuit vakantieadres en bij thuiskomst in de bus!

Geven prima bescherming

Nu enkele keren gebruikt en kunnen vergelijken met die ik eerder had. Aanzienlijk minder geruis. Zitten bijna onmerkbaar in de oren.

Prima materiaal, snelle levering

Deze keer o.a. de 38dB versie besteld. Lekker zacht en geweldige demping. Prima voor de nachtrust.

Snel in huis Goeie kwaliteit Niks mis mee

Snel ontvangen.

Ruim assortiment en product snel ontvangen.

Nog erg veel windruis

Oordopjes zitten comfortabel, zijn goed te plaatsen. Voor mij blijft er echter teveel windruis over waardoor ik toch weer terugstap naar schuimdopjes

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Super producten en waanzinnige service

Top bedrijf! Met hele goede service en producten

Prima product en snelle levering!

Prima product en snelle levering!

Snel en zorgvuldig geleverd. Product voldoet aan verwachtingen.

Snel geleverd, zonder problemen. De producten zijn van dezelfde hoge kwaliteit en toch goed geprijsd hier. Ik heb bovendien een voor mij nieuw merk oordopjes leren kennen waar ik zeer tevreden over ben. De Moldex oordopjes blijken veel prettiger in het gebruik dan de gele 3M oordopjes die ik altijd kocht. Dus op alle vlakken een positieve kennismaking!

Prima geleverd

Prima geleverd, helemaal tevreden

Goede prijs en snel verzonden.

Meer dan uitstekend!

Als ik een zesde ster had kunnen geven had ik dat zonder meer gedaan. Ik benaderde de klantenservice met de vraag welke oordopjes geschikt zouden zijn voor mijn werk in de kinderopvang, waar ik met enige regelmaat word blootgesteld aan uithalen rond de 90 dB, maar tegelijk ongehinderd een gesprek moet kunnen voeren met kleine, soms verlegen kinderen. Ik had vooraf niet durven dromen dat ik zo uitgebreid geadviseerd zou worden, niet alleen wat betreft een geschikt product, maar ook met achtergrondinformatie die ik mijn werkgever kan voorleggen om het beleid op dit gebied aan te scherpen. Nadat bleek dat het voorgestelde product voor mijn doeleinden toch nét iets teveel van het goede was, ben ik uitstekend verder geholpen met een alternatief product. De oprechte betrokkenheid bij de betreffende medewerker was overduidelijk. Ze nam uitgebreid de tijd om via email met mij van gedachten te wisselen, en heeft me uiteindelijk van een perfect passend paar dopjes voorzien. Dit bedrijf wordt overduidelijk met passie gerund. Ik kan deze site dan ook niet warm genoeg aanbevelen, en wil deze gelegenheid graag aangrijpen om deze medewerker nogmaals te bedanken. Je weet wie je bent :)

Het werkt perfect beschermend en comfortabel!

Ik ging 2x naar het concert van travis scott. Dee oortjes waren erg comfortabel, werkte heel goed en ik kon iedereen gewoon verstaan. Echt een aanrader dus.

Super kwaliteit en zeer goede prijs

Positief. Snelle verzending en goede producten.

Heel erg begripvol

Ik had oortjes besteld voor slapen, maar helaas maakte post nl me pakket zoek, contact gehad en ze waren zo begripvol en wouden gelijk helpen Ik raad het zeker aan om hier te bestellen

Makkelijke site,makkelijk bestellen en supersnelle levering van mijn oordopjes !

Hobbemastraat 5

5143 GT Waalwijk

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Team Oordopjesonline.nl