Superleuke blazer en jas

Een paar maanden geleden had ik nog niet van Josh V gehoord, maar kwam ik een superleuke blazer tegen tijdens een vakantie in Zeeland. Toen ik op zoek was naar een jas en de juiste niet kon vinden, ben ik naar de website gegaan en vond daar precies de jas die ik zocht. In het echt is hij nog leuker. Ik ben er heel blij mee. Heerlijk warm en met diverse mogelijkheden.

Snelle reactie en super oplossing

De snelle reactie vanuit de klantenservice kwam met een fantastische oplossing voor een tegenvallend product. Kunnen veel bedrijven wat van leren!

snel en goed

Ik had het besteld en de volgende dag was het al in huis, super kwaliteit en wat je ziet zo is het ook in het echt, blij mee ga ik zeker vaker wat bestellen.

Geweldig.

Betrouwbare webshop.

Mooie duidelijke site. Snelle levering!

Laatste tijd word kleding erg wijd

Verder bevalt me wel

Slechte kwaliteit trui, maar goed afgehandeld met het bedrijf

Laatst de KEA regular fit trui - black cocoon white bij JoshV online gekocht, nadat ik deze gezien en gepast had in een winkel en zij mijn maat niet hadden. Vervolgens de trui besteld en binnen gekregen, daarna deze een keer gedragen en de trui volgens wasschriften gewassen. Er kwamen na het EEN keer wassen, allemaal bolletjes op de trui. Het is een dure trui, dit heb ik dan ook gemeld bij Josh V. In overleg met medewerkers van Josh V krijg ik 22 % van het aankoopbedrag terug. Netjes opgelost, al is het wel zonde van de trui. In het vervolg misschien goed kijken of kleding zijn structuur behoud d.m.v. het wassen.

Alhoewel ik met mijn lengte ( 1.51 ) en leeftijd niet alles kan dragen vind ik de kleding geweldig. Wel een voordeel dat de te korte rokjes voor mij precies op lengte zijn. Jammer dat ik de langere laarzen ook niet aan kan, omdat de schacht te lang is.

Super kwaliteit en snel geleverd

Ik bestelde mijn blazer in de avond dus had niet verwacht dat deze de volgende dag al geleverd zou worden! Keurig verpakt en hele mooie kwaliteit. Valt goed op maat.

Super kwaliteit en top levering!

Producten van Josh V zijn altijd van mega goede kwaliteit! Doe zo verder!!

maschaplanner kwam met ezelsoren aan

Ik vind het jammer om te zeggen, maar de maschaplanner die ik had gekocht kwam in niet zo’n goeie staat aan. Wel kwam die al de dag later aan, dat was wel fijn.

Niet ontvangen

Pakket niet ontvangen

Zeer goed geholpen met omruiling Blazer die niet goed was

Goede kwaliteit stoffen. Leuke kleding

De rede waarom ik 1,5 ster minder geef is omdat de maten XS en S beide niet goed bij mij vallen bij twee verschillende soorten broeken. De eene net te groot en de ander net te klein bij de taille. En omdat je bij retourneren dat zelf moet betalen. Voor de rest te breden.

Nieuwe lijn

Alle kleding van JOSH V wordt steeds korter. De truien vesten broeken etc Ik ben 185 en kan daardoor JOSH V niet meer kopen omdat alles te kort is. Gemiste kans

Klantvrindelijk,snelle service en geweldig kwaliteit

Altijd nette en snelle levering. De dames van de klanten afdeling (Ginny en Kelly) heel klantvriendelijk netjes en behulpzaam. Wat een leuke meiden echt top service!!!! Kwaliteit is geweldig. De website is prachtig en altijd duidelijk. Dankzij dit merk voel ik me heel vrouwelijk en mooi.

Jammer dat je moet betalen voor je retour

Maten verschillen per artikel dus de kans dat je iets terug moet sturen is aanwezig. Ik vind het dan wel jammer dat je voor je retour moet betalen. Artikelen vind ik soms te duur want soms is de kwaliteit niet goed en gaan kleding stukken rafelen en snel stuk

Veel gedoe en kosten om een pakket terug te sturen

Ik had 2 riemen besteld. 1 voor mezelf en 1 voor een vriendin. De riemen bleken te kort. Weer een bestelling gedaan voor een andere maat. Keuze gemaakt, de andere riemen konden terug. Het retour proces is omslachtig en het terugsturen kost blijkbaar geld. Ik heb op goed geluk beide bestellingen in 1 doos geretourneerd want anders moest ik 2 keer verzendkosten betalen. De riem is prachtig maar kies volgende keer voor een webshop waar je wel kosteloos kunt retourneren.

top

snel geleverd

Product goed .,maar bezorgkosten te hoog.

Voor de eerste keer iets besteld.Product prima.Kosten€ 49,99.Boven de €50,00 gratis verzending.Nu kwamen er 5 euro bij, vanwege 1 eurocent te kort.Dat vind ik niet eerlijk,dus bedenk me om een tweede keer bij jullie te bestellen.Sorry!

Goede service en aflevering

Snel en mooi verpakt

Jammer dat je moet betalen voor retour

Jammer dat je moet betalen voor je retour

Helaas kwam mijn broek binnen met een beschadiging. Maar het werd netjes opgelost met een medewerker van de klantenservice. Jammer dat het item niet van te voren even is gecontroleerd. Dan was het bestelde niet verzonden. Verder mooie kwaliteit, en goede pasvorm. Wat je ook mag verwachten van een goed merk.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC