Matig

Blouse met een losse knoop ontvangen. Blouse retour gestuurd. Kreeg helaas wel een rekening van €2,99 aan verzendkosten omdat ik mijn order retour had gestuurd.

Matig

Altijd alles goed geregeld

Meerdere malen de service medewerkers aan de telefoon gehad en allemaal even vriendelijk! Ik ben onder de indruk van alles. Kleding en service allemaal even goed geregeld! Toppers daar allemaal bij Josh V

Altijd alles goed geregeld

Verwerking retour niet goed verlopen

Helaas bleek een deel van mijn geretourneerde bestelling niet geregistreerd te zijn. Ook zat er geen retourlabel bij, waardoor ik het zelf op de doos moest zetten en dit maakte het checken van retour nog moeilijker. Gelukkig aan de hand van track and trace goedgekomen. Bestelling verder goed verpakt maar zal hier even niet meer bestellen.

Supersnel

Super snelle levering Prachtige agenda

Snelle bezorging, prima service

kan beter

klantenservice moeilijk te bereiken terugbetaling mag wat mij betreft vlotter

Goede en snelle bezorging , en goede afhandeling van retourzending

Ze doen wat ze zeggen

De levertijd zou tussen 5 tot 10 werkdagen zijn en dar klopte

Jammer

Laarzen besteld, vegan leer. Helaas waren dit eigenlijk gewoon rubber laarzen. €250 vond ik heel veel geld voor deze kwaliteit. Retour gestuurd en de verwerking hiervan duurde heel lang. Ik had deze laarzen tegelijk retour gestuurd met iets anders van een andere winkel en dat is al 1,5 week terug afgehandeld. Vandaag kreeg ik bericht dat de retour van Josh V is afgehandeld. Nu krijg ik vanaf vandaag binnen 10 dagen mijn geld terug van Josh V. Nog langer wachten dus….

Hele goeie service!

Ik heb contact gehad met de klantenservice. De contacten waren zeer prettig en de medewerkers hebben enorm hun best gedaan om met een hele goede en fijne oplossing te komen. Top service!

Goede service en kwaliteit en snelle levering!

Heel Goed

Super mooie kleding en snelle service

Mooi maar te klein

Helaas de maat klopt niet van dit rokje Had hem eerder in xl maar zelfs 2x xl is te klein Normale maat is m/l

Geweldige kleding.

Hele mooie kwaliteit kleding. Vaak zelfs moeilijke keuze om te kiezen haha. Wel en ik snap de gedachte helemaal dat de kleding een stuk duurder is geworden. Ik kan het betalen maar ik denk wel na wat ik keus en koop wat minder.

Goede klantenservice

Hele aardige meid aan de telefoon. Komt betrokken over en zoekt naar oplossingen.

Bestelling was snel en goed verpakt in huis. Blij met de prachtige planner!

super

levering en retour goed geregeld

Bij de linkerschoen miste de inleg binnenzool. Ondanks dat ze geen losse zooltjes hadden werd dit netjes opgelost

Dure kleding voor slechte kwaliteit en pasvorm

Vaker besteld om het toch weer een kans te geven. Het is prijzige kleding, je betaalt echt voor de naam, Maar de pasvorm en de kwaliteit is heel slecht.

Fijne service bedankt.

Geweldig! Super kwaliteit

Kwaliteit, verzorging en levering helemaal perfect!

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC