Hippe kleding

Knopen zitten vaak los

Beleving josh v niet in pakket aanwezig

Top artikel , maar zo detaillistisch josh v is Zie je niet terug in pakket . Geen kaartje geen mooi inpak papier en verpakking weinig josh v beleving. Had ik wel verwacht. Jammer !

Slecht

Nog steeds hen terugbetaling van geretourneerde goederen na 3,5 week

Fantastische shop ervaring en top service!

Ik slaag altijd bij Josh V zowel voor zakelijk als casual. Altijd op tijd bezorgd. Alle medewerkers zijn erg service gericht en vriendelijk.

Slechte service

1 jas geleverd ipv 2 stuks zoals besteld. Dit was ook overduidelijk te zien aan de verzendgegevens, gewicht en afmeting van de doos (1 doosje waar nooit 2 jassen in passen). Vervolgens heeft het 14 dagen geduurd voordat het ''onderzoek'' werd afgerond.

Erg trage verzending

Mooi product maar de verzending laat te wensen over heel lang moeten wachten totdat het pakket daadwerkelijk verstuurd werd Zo kon ik helaas het bestelde artikel niet meenemen op vakantie

Super goed!

Mijn trui was super snel geleverd en ben er heel blij mee er werd ook aan geraden om een maatje kleiner te bestellen omdat ze oversized vallen goed dat dat er bij staat!!:)

Goede, snelle bezorging

Makkelijk te bestellen, snelle levering. Bij retourzending geen bericht of retour is ontvangen

Snelle levering, en mooie kleding

Snel

Hele snelle levering, helaas paste het niet/ was het niet wat ik verwacht had. Maar zou er zo weer bestellen

Bestelling viel erg tegen

Producten waren te klein en niet top kwaliteit. Heb het bedrijf hoog staan, maar vind het ook raar dat je retourkosten moet betalen. Of extra geld als je gebruik wil maken van klarna. Al 1,5 week geleden retour ingeleverd. Nog steeds geen bevestiging gehad dat retour is ontvangen.

Topmerk!

Alles aan het merk klopt gewoon, Josh is een hardwerkende zakenvrouw, chapeau!

Verschrikkelijk

Ik heb een maand op de planner gewacht, en de stickers die achterin zitten blijven niet plakken! Verder waren de ringen van de planner een beetje verbogen. Echt jammer dat ik zolang heb moeten wachten en dat de kwaliteit zo slecht is.

Excellent!

Super correct bedrijf. Mooie draagbare collectie!!

Mooie kleding!

Prachtige kleding. Maar ik vind dat als je iets retourneert het erg lang duurt voordat je je geld terug krijgt. Ook in vergelijking met andere winkels.

Maten kloppen niet knopen vallen eraf

Normaal heb ik S of M bij josh bestek ik graag een L van sommige artikelen voor al rokken. Bij de broeken heb ik een M nodig en van de shirts vaak een M of L. Verder heb ik een paar x gehad dat ik een knoop verloor gelukkig zit er vaak een extra bij. ik hoorde dat iets van josh retour doen niet altijd vlekkeloos gaat dit heb ik 1 x gehad. Ik vind wel de mooie stoffen top! Wel zou ik meer opties willen zien hoe t ook gewoon casual te dragen juist deze mooie items

Netjes verpakt , en snel bij PostNL

Goed .

Snelle en mooie ingepakte levering

Ja leuke kleding en jassen!

Ja goed kan niet anders zeggen!

Snelle levering en keurig verpakt!

Zeer goed, alleen terugbetaling duurt wat langer

Voor herhaling vatbaar

Ze doen wat er is beloofd. Snelle levering en verdere afhandeling via mail e.d

goede informatie naar de klant toe . Jammer dat de Mashaplanner niet gevonden werd in een groot magazijn. Wat ik helaas niet begrijp waarom de zwarte Mashaplanner dan nog aangeboden wordt . Ook nadat ik een mail kreeg dat hij niet geleverd kon worden toch kon je de kalender online nog bestellen. Groeten Monique Tempel

Onvoldoende op de hoogte gesteld

De agenda was niet meer leverbaar echter werd ik niet hiervan op de hoogte gesteld en was ik aan het wachten op mijn bestelling. Ik heb toen zelf contact op moeten nemen na nog eens 2 weken aangegeven dat ik mijn bestelling wilde annuleren.

helemaal geweldig!

Keurige verzending en heel erg mooie kleding! Super zware kwaliteit!

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC