Top geleverd. Netjes

Super duidelijk, super snel, en duidelijke communicatie!

100% aan te raden als betrouwbare, en daarbij ook zeer goede webshop. Waarbij duidelijke communicatie via emial, snelle levering, snelle afhandeling van retour zendingen

Slecht

Product besteld, mail gekregen dat wegens drukte levering langen kan duren. 2 maanden later geen product, wel betaald en geen reactie van klantenservice.

Snelle -en correcte service!!!

Geweldig modemerk! Grote fan!

Wel snelle levering

Duurt alleen lang voor je je geld weer terug heb nu al 10 dagen geleden

Goed gedaan!

X

Snelle levering, fijne kwaliteit!

Besteld en de volgende dag in huis, retourneren? Geen probleem, alles word snel en netjes verwerkt.

Super goed

Heel fijn geholpen en tot een goede oplossing gekomen en ook snel antwoord gehad via de mail

Mooi product

Snel en mooi

Uitstekend!

Levering zeer snel, geretourneeerd maar nog steeds geen geld retour.

Net als bovenstaand bericht de levering prima maar paste niet gelijk geretourneerd maar nog steeds geen geld terugontvangen

Helemaal top!

Ik had in het weekend met 20% korting een bestelling geplaatst. Een paar dagen later kwam ik erachter dat er iets mis was gegaan bij het bestellen en mijn bestelling was gecanceld. (hier kon Josh V niets aan doen) Ik heb een mail gestuurd en uitgelegd dat er iets fout was gegaan met mijn bestelling. De korting was toen al verlopen, maar ik kreeg alsnog mijn bestelling met de 20% korting! Nu net mijn bestelling ontvangen, de Kirsten badjas, JV Emmi sokken en het Melissa plaid, helemaal blij mee! Altijd zeer tevreden met de producten van Josh V!!

Slechte service, geen communicatie

Op 29 augustus heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij Josh V 2 x de mascha planner. Daar ik maar niks hoorde dat ze verzonden waren zelf contact opgenomen met de klantenservice. 5 september kreeg ik pas een reactie, helaas de mascha planners zijn zoekgeraakt in het magazijn. Ik zou mijn factuur gecrediteerd krijgen. (Is ook gebeurt) Als ik wilde kon ik op de mail lijst komen te staan, zodra hij leverbaar was zou ik een mailtje krijgen. En ja gelukkig daar kreeg ik een mailtje. Helaas nog maar eentje leverbaar. Deze besteld op 10 september en tot heden niks ontvangen en niks gehoord. Ik moet zeggen dat ik dit erg spijtig vind. Ik vind het een hele mooie planner en had hem graag gehad maar blijkbaar is het op de ene vandere manier niet mogelijk om hem te leveren.

Was gwn top echt super blij met me bestelling

Teleurstelling

Ik bestelde de planner van mascha, heel lang kreeg ik geen update wanneer dit zou geleverd worden. Opeens kreeg ik een e-mail dat deze niet meer in stock is en ik dus gewoon het geld zou terug krijgen. Heb op het laatste moment dus nog een andere planner mogen zoeken!

Prachtige kledingstukken

Altijd top!

Heel goed!

Hele fijne ervaring. Zeer tevreden en snel bezorgd. Alleen pakte de site helaas mijn fasioncheck niet. Dat was wel jammer.

Goede communicatie

Pakketje was later, dit werd netjes gecommuniceerd.

Prima! Kwaliteit kan beter soms

Na 2 keer dragen van mijn witte platspuit zijn meerder deel van mijn knopen eraf en is het broekje er onder ook helemaal stuk helaas. Ik heb nu meer items maar nog niet gedragen, hopen dat die betere kwaliteit is want het is allemaal prachtig!!

Iedere collectie weer enthousiast!

Het is een prettige site wat heel duidelijk is waar je alles kan vinden. Prachtige vernieuwende collecties. Ik draag het met veel plezier! Ik draag het met veel plezier.

Prima, door de sale vertraagd

Bestelling geplaatst, eerste keer super snel geleverd. Tweede keer door de sale vertraagd echter geen communicatie vanuit JoshV, pas bij navraag. Producten van goede kwaliteit. Echter bij beide broeken na 2x dragen alle knopen al los.

Jammer

Badpak besteld. Hygiëne strip zat los en zat een haar aan. Zat ook een stiksel los aan de binnenkant. Zonde dat ik zelf voor de retour kosten moet opdraaien terwijl er duidelijk te zien was dat deze badpak al eerder door iemand was gepast op een niet hygiënische manier. Had netjes geweest als jullie de retourkosten hadden betaald zoals gevraagd op de retourbon.

Snelle levering en keurig verpakt. Top.dus.

Mooie kleding en snelle levering

Mooie kleding en snelle levering