Snel geleverd!

Prima!! Snelle levering.

Goede ervaring.

Goede ervaring qua leveren.

heel goed

Snelle nette levering en ook de retour ging heel vlot met returnista

Prima service, kwaliteit wat minder.

De service van levering en website zijn prima. Kwaliteit van de kleding wat minder op sommige vlakken. Zo viel na 1 dag dragen al een knoop van 1 item.

Leuke webwinkel. Mooie kleding. Maat is gelijk aan normale maten. Alleen de blouse die ik kocht in de sale miste de onderste knoop. Er zat wel in een zakje een extra knoop. Die heb ik er zelf weer aan gemaakt. Verder prima kwaliteit. Fijn dat ze er een extra knoop bij doen. Was nu erg handig anders had ik weer moeten retourneren en dat scheelde veel gedoe.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Hopelijk wordt het opgelost:)

Zeer snelle levering en de stuks die ik heb besteld zijn van zeer hoge kwaliteit. Als ik 1 opmerking mag geven mij stoort het soms dat het logo te opvallend is daarom koop ik sommige stuks niet. Maar dat is natuurlijk smaak.

Snelle levering en mooi product (zonnebril)

Kwalitatief zeer mooie zonnebril. Product wordt met zorg verpakt en verzonden.

Prima, verzenden kan beter.

Jammer dat er retourkosten worden ingehouden. Is bij NIKKIE beter geregeld. Ook verzending met DHL zou ik aanraden - dan kan de koper er ook voor kiezen het bewust bij een DHL punt te laten bezorgen ipv post nl thuislevering en weten dat je dan niet thuis bent.

Lange verzending

Het duurde bijna twee weken tot dat ik bijna bestelling kreeg

Kledingstuk van hoge kwaliteit supper

Goed mijn bestelling kunnen volgen, en keurig verzorgd binnen gekomen

T-shirt ontwerp is top, afwerking niet

Dorie Logo t-shirt gekocht. Heb het 2 keer gedragen en het is een keer in de wasmachine geweest. Het gouden logo labeltje wat onderaan het t-shirt zit, laat los waardoor ik gaatjes in mijn t-shirt krijg. En er zit een sliert extra stof onderaan mijn t-shirt wat niet goed is afgewerkt bij het naaien. Ik vind het heel jammer want ik vind het ontwerp van het t-shirt erg leuk, maar verwacht voor deze prijs (50 euro) wel kwaliteit. Ik ben dit doorgaans ook niet gewend van Josh V. Tevens wil ik benadrukken dat ik de t-shirts altijd bij de fijne was doe, dus dit word met uiterste preciesheid gedaan. Ik ben ook altijd heel zuinig op mijn kleding.

Retour

Retour is nog steeds niet verwerkt geen bevestiging gekregen is vorige week opgestuurd

Helemaal goed,geen enkele kritiek puntje.

Gaat helemaal zoals je het hoopt !!

Mooie spullen, prima service

Mooie spullen

Product: wauw, levering: meh

Product was super! De levering was minder. Ik had geen verzendbevestiging ontvangen.

Was prima

Snel geleverd. Snel retour. Geld terug.

Goede communicatie Snelle reactie en natuurlijk heel mooie producten

Alles prima verzorgd

Ik bestel zeker nog meer

Geweldiggg

Mooie jurk, goede kwaliteit, super snel geleverd toen het product weer voorradig was, ik zeg top

geweldige accurate en vlotte afhandeling en bezorging !!

super

Super fijn

Heel fijn snel en correct.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC