Helemaal prima!

Eerste keer besteld, prima ervaring!

Je wordt snel en goed geholpen erg tevreden .

Hele mooie producten en fijne levering.

Zal alleen nooit via jullie fr dealer bestellen In een word slecht

Snelle levering kwaliteit kleding erg goed

Uitstejend

Alsnog prima opgelost. Slechte distributie bezorging en afwikkeling is niet goed

Uiteindelijk door direct contact met Josh V prima opgelost. Issue lag bij vervoerder. Dus alsnog tevreden over de afwikkeling

Snelle levering, kwaliteit zoals verwacht.

Ik heb een fijne ervaring met josh. Helaas vielen een aantal kleren niet zoals verwacht. Door het bij verzonden retourlabel was het eenvoudig retourneren. Ik ben alleen nog wel in afwachting van de afwerking van deze retourservice.

Het was wel oké

T’shirt besteld in maat xxs maar voelt meer als een m dat was wel jammer. T’shirt wel gehouden de kleur was goed.

Ja super snel heel tebreden

netjes en verzorgt

netjes en en verzorgt ingepakt, en retoering snel verwerkt.

Vlotte levering. Keurig verpakt.

Levering ging prima. Werd goed op de hoogte gehouden. Kleding keurig verpakt. Klantenserservice correct aan telefoon. Een label was niet intact bij levering in doos. Gebeld en keurig afgehandeld.

Mooie artikelen en zeer goede service

Uitstekend!

Makkelijk besteld en snelle verzending Mooie en goede kwaliteit kleding

Top, fantastisch verpakt

Snel, netjes, mooie verpakkinf

Makkelijke website, perfecte opvolging!

Wat super is, is de communicatie rond de bestelling. Wanneer is wat verzonden, altijd met track and trace zodat je perfect kan volgen welke de status van je bestelling is. Daarnaast zijn zijn de artikelen altijd mooi en zorgzaam verpakt.

Prachtig verpakt en snelle levering.top

Heerlijk Josh V moment

Alles klopt! Telkens weer! Snelle levering, mooi en degelijk verpakt en de kleding is zoo mooi en van goede kwaliteit. Ik kijk altijd weer uit naar dat heerlijke Josh V moment ;)

Geen problemen gehad

Cadeautje voor mijn zus. Overzichtelijk site en snel geleverd!

Slechte service

2x dezelfde jurk ontvangen, eerste keer weeffout en gaatje in de jurk, tweede x geen ceintuur. Nadat ik gebeld heb zou er contact opgenomen worden of de ceintuur na te leveren was…. Niets meer gehoord. Enige optie retourneren en weer een nieuwe bestellen! Bij Bol.com heb je zelfs een betere service. Voor zo’n duur merk moetje het allemaal maar voorschieten waarbij afspraak geen afspraak is. Ben er onderhand wel klaar mee

Snel bezorgd, goede kwaliteit!

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering een aanrader

Super snel bezorgd en heel goed geholpen aan telefoon fijne medewerker

Super snelle bezorging

Mooie kledij, goede stof alleen de maatvoering valt tegen.

Ik ben zelf een echte Hollandse dame (met curves) tussen de 25-30, normaliter maat 38 EU/M en 1.72, alleen bij Josh V is gebleken dat de maten enorm klein vallen en dat ik moest uitwijken naar een L/XL. Dat vind ik toch bijzonder.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC