Hele mooie bloes

Netjes op tijd geleverd en verzorgd ingepakt, ook leuke mailtjes met bestelling en levering, wordt je sowieso al blij van :-)

slecht

broek kapot en je wordt qua communicatie aan het lijntje gehouden. zou niemand joshv aanbevelen

Geen bestelling geleverd

Geen bestelling geleverd Contact opgenomen wel aardig personeel er is nu een onderzoek gestart.

Snel en makkelijk te bestellen

Het is altijd super makkelijk om bij jullie mooie producten te bestellen. Altijd een snelle levering en ook retourneren is super!

Mascha planner

Top planner! Kan niet zonder.

Mijn bestelling van Klarna moet nog geretourneerd worden.

Er was niet duidelijk wat er met mijn pakket aan de hand was en niet aan kwam. Na aankomst teruggestuurd, maar nog niet opgelost.

Prachtig merk met goede Customer Service

Ik ben superfan! Ik heb nu gedurende een drietal jaren verschillende aankopen gedaan van tassen tot blousen schoenen en 1 x een poncho en rok. Ik moet zeggen dat de kwaliteit top is en je ziet dat er natuurlijk van af. Voorst zie je er gwoon chic uit. Ik heb ook een drietal keren mede customer service contact gehad. Het contact is zeer vriendelijk en snel. Ook heb ik al een keer een reward mogen uitkiezen. Ik spaar nu voor een bepaalde reward. Ik ben echt erg onder de indruk van het hele bedrijf. Van de leading lady Josh, de goede sales, marketing, rewards en de fijne klantenservice. Ik raad iedereen aan hier te kopen. Ik heb echt veel complimentjes gekregen over de verschillende producten. Het enige wat ik graag zou willen weten is meer mbt de onderhoud van de schoenen en tassen. Ik heb bijv een tweetal slippers gekocht nl de Kristy sandalen en Mecia sandalen. Vooral de laatste worden snel vies, ik heb ze nl in het wit. Ik zou graag willen weten hoe je deze het beste schoonhoud. Ook voor de tassen die ik ook in het wit heb. Ik heb een stoffen tas, ik weet de naam niet meer, en deze wordt ook snel vies. Ik heb veel geprobeerd maar het lukt me niet het schoon te maken. Dus wellicht zou dat een idee zijn om bij de beschrijving van de producten te zetten. Dit is mijn enige puntje eigenlijk :) Keep up the good work :) Jullie hebben hier een vaste en tevreden klant.

Snel geleverd en een super mooi item!

Snel geleverd en een super mooie agenda heb ik nu! Mvg Cindy van Heese

Altijd waar voor je geld

Kleding is altijd keurig verpakt, altijd snelle levering en kwaliteit is uitstekend. Perfecte pasvorm.

Goed alleen de telefonische bereikbaarheid mag van mij wat beter zijn

Snelle levering.

Super kwaliteit en snel!

Je betaalt wel wat meet dan een fast-fashion brand maar je ziet de waarde duidelijk terug in de kwaliteit van het materiaal, fit en service.

zeer tevreden ' niks op aantemerken

super mooie kleding tot in detail afgewerkt !!!

Top snel

Hele goede jurk tip pasvorm

Goede service mooi product

Ik bestelde een mooie armband en kreeg per ongeluk oorbellen. Even gebeld en werd meteen snel opgelost. Kreeg een mooie korting en heb beide producten genomen

Snelle reactie op mijn vragen 4

Bestelling verliep vlot.score 5. Artikel zag er prima score 5. Mooie kwaliteit. Jammer dat deze broek niet geschikt voor mij was. 4 Uit eindelijk zeer tevreden5 SVP niet publiceren.

Retour duurd lang

Pakket retour gedaan, duurd lang voordat budget terug krijg en iets over mijn pakket hoor. Uiteindelijk is het netjes opgelost!

Verzendkosten eigen rekening hoog

Ik heb / ken geen Josh V winkel in de buurt waar je kan passen (centrum Den Haag) dus ben afhankelijk van webshop. Het is een prijzig merk, dan verwacht je eigenlijk dan retour kosten voor de winkel zijn. Ruim 3 euro vind ik erg veel. Ik had een badpak op het oog maar de maar viel niet goed, bij het bestellen van een grotere maar viel die weer te groot uit. Dat kan gebeuren maar ik ben bijna 10 euro kwijt en heb geen badpak. Ik zou kiezen voor een fysieke winkel en een webshop met geen of een kleine bijdrage voor de retourkosten. Of de webshop zonder retourkosten. Voor mij in ieder geval een reden om niet meer te bestellen.

Supersnel en netjes geleverd

Voor het derde jaar op rij bestelde ik de Josh V / Mascha planner. Prachtig vorm gegeven!

Overtreffend!

De wens wordt altijd overtroffen! Chapeau

Super mooie broek

Iedereen vraagt van wek merk die is Heel blij mee

Prachtig en een perfecte kwaliteit

Snelle service voor een schitterend product!

Je bestelt een extra grote maat en dan nog is de taille voor smalle dames

Onrealistisch en volgens mij willen ze alleen dunne dames in hun kledinglijn. Zeer teleurgesteld !

Helemaal top!! snel geleverd

Had een cadeau bon voor iemand besteld, helemaal leuk

Mooie zonnebril

44 Keienbergweg