retourneer service duurt lang

Lang moeten wachten voor dat de retourbevestiging er was.

Bestelling terug gestuurd, nog steeds geen bevestiging hiervan ontvangen

Bestelling terug gestuurd, nog steeds geen bevestiging hiervan ontvangen Toch nog vrij snel opgelost

Prk

Snelle levering, Goede retourservice. Klantenservice beantwoord snel.

Slecht georganiseerd

Als merk zijnde zoals Josh V verwacht je luxe en dat alles netjes georganiseerd is, helaas heb ik dit niet ervaren tijdens de outlet sale. Onder andere bedoel ik hiermee de paskamers. Alleen een doek waar je je achter kon omkleden was aanwezig. Ik schrok hiervan en had gelijk zoiets van laat maar zitten. Daarnaast was alles slecht neergezet, ik had soms het gevoel dat ik bij een rommelmarkt was dan bij een duur kledingmerk. Het laatste wat ik nog wil aanmerken is het gebruik van je handtas. Ik begrijp dat grote tassen niet mee mogen worden genomen, maar een klein handtasje waar nauwelijks je portemonnee en telefoon in kan moest al ingeleverd worden. Dit voelt niet goed en benadrukt de sfeer extra tijdens het shoppen zelf. Kortom was het de 2 uur reizen naar Amsterdam niet waard, als ik aan Josh V denk, denk ik aan luxe, vrouwelijkheid en geordend en dat was 15 mei alles behalve.

Kon niet geleverd worden

Voorraad was niet up to date en kon niet cerzenden worden, later was het t-shirt er wel maar kon geen korting krijgen

Voldoende maar snellere afhandeling retour gewenst

Op tijd bestelling binnen. Artikel retour gestuurd met reden maar geen melding van ontvangst retour en geld teruggestort. 1,5 week geleden gedaan.

Minder geld terug krijgen van je retour

Ik retour een artikel, wat overigens echt waardeloze kwaliteit is en dan krijg ik niet eens het volledige bedrag terug. Heel jammer

Bestelling was snel in huis

Matig

Broek was al gedragen en beschadigd

Niet prettig

Niet prettig

Verbaasd

Ondanks dat ik super blij ben met mijn bestelling, vind ik het stukje service niet echt passen bij zo’n groot merk als Joshv. Ik had mijn bestelling geplaatst en 5 dagen later kwam er een actie, waarbij je 20% korting kreeg. Helaas konden jullie mij hier niet in tegemoetkomen en moest ik het volledige bedrag betalen. Jammer !

Geen mogelijkheid voor omruilen

Tijdens een weekend met korting aantal items gekocht. Ik koop nooit dubbele maten bij een merk wat ik al draag, nu dus ook niet. Items vielen kleiner dan normaal, contact opgenomen of je mocht ruilen zodat ik nog gebruik kon maken van de korting. Maar je moet vooraf de kleine lettertjes lezen kreeg ik te horen. Volgende keer koop ik weer bij de lokale ondernemer waar meer service wordt geboden. Retourzending is ruim een week later npg niet verwerkt... Verzending was wel snel!

Mooie artikelen en vlotte levering. Ook altijd keurig verpakt.

Snel en netjes verzonden!

Goed!

Goede services

Pakket snel ontvangen, moest helaas retour maar ook die was snel verwerkt.

Snelle levering. Alleen problemen met retouren.

Heb een keer een fout artikel ontvangen wat best een gedoe gaf om dit te retourneren met verkeerde nummers op pakbon. En vervolgens werd het 'vergeten' te crediteren.

Pracht materiaal en goede mailcommunicatie.

Artikelen zijn er snel. Zijn keurig verpakt. Makkelijke manier van terugzenden. Geen mail ter bevestiging van ontvangst van de terugzending. Terugbetaling laat wel even op zich wachten.

Super blij met mijn producten en snelle levering!

Top webshop

Ik heb de mascha x josh v planner besteld en was snel en optijd binnen. Helemaal compleet met alles er in. Super blij mee en gebruik hem veel

Fijne site en goede verzending

Makkelijke site en alles goed geregeld. Alleen kan ik bestellen als ‘gast’

Goede service, mooie kleding

Goede service, mooie kleding

Heel snel en zorgvuldig bezorgd. Ben blij met me shirt. Zit enorm lekker en goed kwaliteit stof

Makkelijk bestellen en retourneren

Het is makkelijk bestellen bij Josh V, en ook makkelijk retourneren als iets niet past. Top kwaliteit kleding.

Zoals altijd keurig verpakt en snelle levering en altijd de goede pasvorm

prachtige kleding maar het past me niet.

Snel uitgeleverd. Moest helaas retour sturen maar heb mijn geld nog niet retour.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC