Kleding is mooi verpakt

Pakketje was er mooi snel. Alleen ik kreeg geen retourbevestiging. Na een paar dagen heb ik zelf een mail gestuurd en kreeg 2 dagen reactie terug. Dat was goed geregeld.

Slecht

Mijn product is na ander halve maand nog niet binnen.

Heb mijn geld nog niet terug van mijn bestelling

Fijne en snelle levering. Alleen product is te klein. Ophaal service slechte info.. geld nog niet terug.

Heel goede service en mooie verpakking

Goede en snelle levering

Mooie producten en snel in huis

Leuk merk

Uitgebreide keuze uit verschillende kleding. Goede website. Snelle levering. Ook retour sturen prima en snel geregeld.

Slecht

Ik heb een planner besteld Iedere dag krijg ik een mail dat hij de volgende dag geleverd word dan is het de volgende dag en dan staat er bezorgmoment onbekend

Goed producten en snelle levering

Kleding komt netjes aan mooi verpakt is er snel pasvorm prefect

Top!!

Jas was boven mijn verwachting en mijn verwachting was groot. Super tevreden, top kwaliteit en snel geleverd!!!!

Snelle verzending, mooi ingepakt en ook nog eens heel blij met mijn gekochte item! Mooi materiaal, pasvorm perfect. Helemaal happy.

Netjes op tijd en mooie kleding

Wat jasjes besteld en een body. Alleen bij het passen van de body is er een schouder bandje los geraakt… verder prima.

Prachtige kwaliteit

Klantendienst

Sorry maar de klantendienst is echt slecht. Niet de mensen die er werken want die doen hun best Maar als je weken op antwoord moet wachten dan denk ik dat er toch een groot probleem is Mss extra volk aanvaarden want dit is echt frustrerend voor klant en waarschijnlijk voor werknemer ook

Terugbetaling duurt lang

Terugbetaling duurt lang

Verschrikkelijk!

Ik had een trainingspak besteld 2x een broek en een trui. Netjes de broek teruggestuurd volgens de procedure. Mail gekregen dat deze bestelling verwerkt is, maar ik krijg steeds een factuur toegestuurd vanuit Klarna! Meerdere malen contact geprobeerd op te nemen maar zonder gehoor. Bestel regelmatig bij jullie, maar voor zo’n merk vind ik deze toon en arrogantie echt belachelijk.

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg blij met de sieraden! Mooie en goede kwaliteit

Hele nette service

Hele nette service gekregen naar aanleiding van mijn mailtje. Super behandeld

Geen reactie

Wacht al meer dan een week op reactie

Geen reactie

Product werd stuk geleverd en heb toen 2 weken geen reactie gehad hierover.

Een hele snelle levering van de door mij geleverde jurken!

Helaas waren ze mij te klein en heb ik ze retour gezonden. 18 februari. Tot op heden nog niks gehoord. Hopelijk vandaag,

Niet wat ik verwacht

Zeker 5 mails gestuurd naar jochv, maar geen enkel mail terug gehad. Kan dit soort service niet aanvaarden

Prachtige kleding

Snelle levering, erg grote doos maar dus ruim en goed ingepakt. Voelde als kerst! Ben onwijs blij met mijn laarzen en ring:)

Super ! Levering en kwaliteit badpak !

Gewoon super !

Altijd goed