Levering en ophaal service top, terugbetaling duurt lang!

De terugbetaling duurt erg lang en retourmelding bevestiging ook

Levering was prima, retour duurt heel lang

Levering was helemaal top. Alleen heb geretourneerd en dat is al 2 weken geleden en heb nog mijn geld niet terug.

Mooie oorbellen

Oorbellen nog mooier dan op de foto!

Mooie laarzen slechte verhouding

Prachtige laarzen de felice maar ze zijn in verhouding niet lang genoeg. Ze kwamen op de knie, niet over de knie. Heb je niks aan. Ikzag op alle modellen fotos dat het bij hun ook het geval was. Erg jammer. Ik zelf heb maar 42 dus de schacht moet langer. Nu moet ik bij de schoenen winkel de knie lap laten vastzetten naar beneden toe om er in te kunnen lopen

TOP!

Snelle en correcte afhandeling.Zeer snelle levering

Nicht so gut ‼️

Ich warte immer noch auf eine Antwort vom Kundenservice

Bestellen en snelle levering

Heel prettig wanneer je wat besteld het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis is. Klasse

Geen reactie binnen 24 uur

Rond uit teleurstellend

Slecht !

Ik heb afgelopen 10 feb 2022 mijn pakket retour gestuurd, hier heb ik nog steeds geen melding/ geld terug gehad 2 dagen geleden contact formulier ingevuld en ook hier krijg ik geen reactie ! Wat slecht zeg!!! Met vriendelijke groet Naomi de beer

Snel en een goede levering van de producten. Netjes ingepakt en de kleding was van goede kwaliteit. niks op aan te merken.

Super kwaliteit

Heb altijd goede ervaringen met Josh V. Snel geleverd en hele goede kwaliteit!

Super! En zeer snel geleverd!

Snelle levering!

Keurig verpakt. Snel geleverd

Wat een prachtige kleding ook voor oudere dus fijn om te weten

Netjes op tijd bezorgd

Netjes op tijd bezorgd.

Snelle levering, duidelijke informatie via de mail, gemakkelijke retour service, overzichtelijk.

Mooie kleuren,juiste pasvorm

Goed verpakt,de maat is goed(niet een grotere maat kopen)mooie kleur en van goede kwaliteit

Heel slecht

04 februari iets retour gestuurd, en na 2 weken nog steeds niks vernomen.

Slechte klantenservice

Vorige week gebeld omdat ze mijn geretourneerde pakket al even hadden ontvangen, maar ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen. Ze zeiden dat dit kwam omdat ze het verkeerde product hadden geleverd en het systeem dan een error kreeg. Ze zou er meteen achteraan gaan..... nu dik een week later nog steeds niks terug gekregen!

Ontevreden

Tot nu toe is mijn retour nog niet verwerkt..

Snelle levering!

Alles was in orde.

Na bijna 2 weken nog geen bericht over retour

Ik heb inmiddels bijna 2 weken geleden de broek retour gestuurd. Hiervan heb ik geen bevestiging ontvangen, en ook mijn geld nog niet terug gestort gekregen. Op mijn mail met het verzoek hiertoe heb ik ook geen reactie gekregen.

Fijne samenwerking met JoshV

Had twee verschillende modellen broeken besteld, beide maat S. Alleen vielen ze een beetje anders waardoor maar een van de twee broeken pasten. De retour verliep verder goed, de terugstorting duurt wel even…

Snelle verzending, uiterst trage verwerking van retourzending

Pakketje was snel verzonden en door mij ontvangen. Alleen het verwerken van een retourzending duurt ontzettend lang. Terwijl mijn pakket al lang bij hen is aangekomen. Volgende keer koop ik daarom niet meer online bij JoshV.

Jammer dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag.

De kleding is wel fantastisch.

Goede kwaliteit, matige naservice

De kleding is van zeer goede en duurzame kwaliteit. Helaas viel er na één keer dragen al één knoop van het kleedje. Op zich geen groot probleem en snel gefixt. Wat ik het meest spijtig vond was dat er de punten die ik gespaard zou hebben met deze bestelling later niet aan mijn account toegevoegd konden worden, ondanks ik met hetzelfde e-mailadres besteld had. Dit laatste was blijkbaar een miscommunicatie van het bedrijf. De punten worden later toch aan het account toegevoegd.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC