Goede website en snelle levering

Mooie materialen en kleurenpalet. Neem niet een te grote maat, valt wat mij betreft iets ruimer dan gewend.

De levering was prima en het product ook

Maar ik heb het helaas terug moeten sturen en het is al een week geleden en heb m’n geld nog steeds niet terug…

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mindere kwaliteit

Niet alle items, maar ik merk vaak dat de kwaliteit toch niet zo goed is (knopen die na 1 keer dragen eraf vallen, wollige items rekken maar rekken niet terug bvb) in verhouding vind ik het dan ook te duur voor de kwaliteit die ik ervoor terug krijg. Van JoshV is de decolleté of heel hoog, of heeel laag. Een mooie middenweg zou ook fijn zijn. Wel altijd prachtige items!

Snelle nalevering ook als het al uitverkocht is

Teleurstellend

Toen ik eenmaal mijn pakket binnen kreeg, waar ik lang naar uitgekeken heb, bleek bij het uitpakken het om een verkeerd artikel te gaan. Ik had mij ingeschreven voor de wachtlijst, de laars die ik zo graag wilde was overal uitverkocht. Eindelijk kreeg ik een mailtje dat deze weer op voorraad was. Ik heb ze snel besteld en bleek één van het laatste paar te hebben want daarna was die weer uitverkocht. Ik was zo blij want de laars bleek ook nog eens met 50% korting te zijn! Mijn vreugde was gauw verdwenen toen ik mijn pakket binnen kreeg. Ik kreeg een ander artikel geleverd. De teleurstelling was zo groot!! Ik heb direct de klantenservice gebeld maar die kon mij niet verder helpen. De laars was uitverkocht en ze bood aan mij weer op de wachtlijst te zetten. Zonder te weten of de laars nog op voorraad komt en zonder garantie dat ik dan niet alsnog achter het net vis. Ik vroeg of het niet een minste tegemoetkoming was als er een wachtlijst is voor mensen die een verkeerd artikel geleverd hebben gekregen en daarom voorrang. Maar zoiets bestaat dus niet. Als tegemoetkoming kon ik een gift card krijgen en mijn pakket kosteloos retour sturen (dit lijkt mij alleen maar logisch gezien de fout bij hun ligt). Verder was de dame van de klantenservice vriendelijk en zei er niks aan te kunnen verandereb. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar ik ben zo afgeknapt op de afhandelingswijze wanneer er een verkeerd artikel geleverd wordt, dat dit mij weerhoud hier ooit nog eens te bestellen. Daarvoor zijn de artikelen te duur en is de teleurstelling te groot!

Slechte communicatie

Leuke kleding, maar helaas geen goede klantenservice. Ik heb een probleem gelijk aangekaart toen ik het product had binnengekregen. Dit was vier weken geleden en ik heb nog steeds geen oplossing of reactie na het sturen van meerdere mails. Niet fijn gezien de prijs van de producten. Nu dus nog steeds een defect product, geld kwijt en geen oplossing.

Leuk shoppen, mooi merkje

Prachtige stof en kleur exact zoals op afbeelding, echt kwaliteit, bedankt!

Trage reactie op mail.

Heb een blouse retour gestuurd, na 11 dagen geen bericht en terugbetaling. Mail gestuurd en via Instagram contact gezocht.Tot nu toe niet gelukt. De levering was wel vlot en het zijn kwalitatief mooie spullen. Dus wat dat betreft wel goede service.

Leuke webshop, retouren duren wel heel lang

Mooie kwaliteit kleding. Vind echter dat het verwerken van retouren wel bizar lang duurt. Dit ben ik van andere webshops niet gewend.

Slecht

Ik had een zwarte blazer besteld maar kreeg een ivoor gekleurde. Na retourzending heb ik nog niets van jullie gehoord! #Jv424175 Ik hoop binnenkort antwoord te krijgen Met vriendelijke groeten, Henny Op de Brouw

Snelle levering en product van goede kwaliteit

Klantgerichtheid is er niet

Zeer slechte ervaring met JoshV en hun partnerstore Divali Online. Beide partijen steken het kop in het zand wanneer de consument hen confronteert met de wetten en gedragscodes van de Nederlandse Staat. Klachten worden niet opgelost, echter, je wordt gewoon genegeerd. JoshV zal reageren met een standaard antwoord en dat ze alle klachten netjes inhoudelijk oplossen maar dit gebeurt niet. Heel spijtig dat zowel JoshV en Divali Online Fashion dit niet oplossen en naar elkaar wijzen of doen alsof je totaal niet bestaat. Op de laatste e-mail van ons is niet meer gereageerd door JoshV omdat hier keiharde feiten en dus wetten en regels door ons kenbaar worden gemaakt. Kim, een medewerkster van JoshV zou op 10-12-2021 telefonisch contact opnemen. Kim moet nog steeds bellen. Kortom: Een jurist, contactpersoon gespecialiseerd in het consumentenrecht en de ACM zijn momenteel bezig met onderzoek naar malafide bedrijven zoals deze.

Hele mooie jas! Kwam netjes verpakt binnen.

Slechte communicatie en niet alle artikelen geleverd

Bestelling gedaan, 2 artikelen besteld 1 ontvangen. Er zou een onderzoek worden gestart op 11 januari, inmiddels is het 3 februari en ze hebben nog geen contact opgenomen.

Nette,snelle,persoonlijke levering

Fijne ervaring. Alles netjes en en snel geleverd. Aanrader!

Mooie webwinkel! Supersnelle levering! Makkelijk om iets te bestellen! Zeer tevreden! Ken het merkje al, wordt bij ons in Winterswijk bij La Ve verkocht! Dus heb al een aantal items van haar in bezit!

Geen communicatie op verzoek na retour bestelling

Ik heb mijn bestelling de dag na ontvangst gelijk retour gestuurd. Via track en tracé gecontroleerd of de retour ook door jullie is ontvangen(ontvangen op 21-1) Na een week nog niks mogen vernemen betreft ontvangst retour. Afgelopen donderdag(27-01) via de klantenservice een vraag ingediend, deze zou binnen 24uur worden beantwoord maar tot op heden nog steeds geen reactie gehad( 01-02) Klarna factuur is ook nog niet gecorrigeerd. Het bestellen van de producten gaat wel altijd heel snel en wordt geleverd zoals afgesproken.

Retour nog niet verwerkt

Retour nog niet verwerkt en geen antwoord gekregen op mijn mail hierover.

Pakket nooit gehad

Ik wacht nog steeds op mijn pakket van buzzbee inmiddels 3 weken geleden. Er zou een onderzoek gestart zijn maar niks van gehoord.

Heel slecht

Mijn pakketje al 2 weken geleden geretourneerd. Ik had achteraf betaald maar het nog steeds niet verwerkt

Snelle levering en na de retourzending het geld netjes terug geboekt.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC