Retouren

Helaas had ik de verkeerde maat besteld en deze weer terug gestuurd. Tot op heden ( 3 weken later ) mijn geld nog niet ontvangen of een bericht dat het artikel ontvangen is. Het zal vast goed komen maar je zou zeggen dat dit beter professioneler kan. Verder ben ik erg tevreden!

Vooral met de retour!

Ruim 1,5 week geleden iets retour gestuurd, tot op de dag van vandaag nog helemaal niet over terug gehoord!!!

Stort mijn 65 euro terug op mijn rekening

Prachtig merk, maar bestel het bij een ander ipv op de eigen site

De website van JoshV werkt niet goed. Daarnaast duurt het lang voordat je een bestelling in huis hebt en duurt het enorm lang voordat een retour verwerkt wordt. De site floept er steeds uit en lukt het vaak niet om de bestelling af te ronden via je account, waardoor je steeds opnieuw een 'ander' aan moet klikken en opnieuw je adres moet invoeren. Bestel je JoshV bijvoorbeeld bij Bol.com of Omoda, dan heb je je bestelling binnen uiterlijk 2 dagen in huis en worden retourneren direct behandeld.

Prachtige kwaliteit kleding, wordt snel bezorgd zoals beloofd, super netjes n goed verpakt , verpakkingsmateriaal is heel makkelijk n netjes te openen, d maten zijn correct,

Niet zo best tot nu toe

Ik heb een jurkje besteld, dat snel geleverd werd, maar omdat de pasvorm niet goed was retour gestuurd, dit is inmiddels 13 dagen geleden en ik heb nog steeds niets gehoord van retourontvangst en/of terugbetaling, ik neem aan dat het jurkje al lang in jullie magazijn aangekomen is.

Goed!

Snelle levering maar trage retour!

Vlotte levering

Al meerdere keren besteld bij Joshv. Wederom een snelle levering en met zorg verpakt.

Slechte klantenservice en kwaliteit

Deze zomer een broekpak gekocht. Na een avondje uit merkte ik dat er al een haak uit de stof was. Recent kocht ik een hoge taillebroek. Na 2x dragen was de naad aan de achterkant ter hoogte van de broekzak volledig los. Ook kocht ik een mooie beige met witte trenchcoat. Al deze knopen staan gewoon los. Ik bracht de klantenservice hiervan op de hoogte en mocht mijn broek terugsturen en kreeg een tegoed bon in de plaats. Nu een maand en enkele mails later, nog geen bon gezien. JoshV mooie kledij maar slechte service en kwaliteit.

Snelle levering van mijn pakket, alleen jammer voor zoveel geld dat je moet betalen voor eventuele retourkosten..

Mooie kwaliteit, prettige service, ook bij retouren.

Kwaliteit

Ik kreeg een mail wanneer de schoenen weer binnen waren. Heb ze meteen besteld en de volgende dag in huis. Helemaal blij met de schoenen lang naar gezocht.

Snelle levering, mooie laarzen

Erg mooie laarzen, mijn dochter is er helemaal blij mee!!

Mooi product en snel binnen gekomen

Een aanrader

Mooie kwaliteit

Zeer snel geleverd Maten perfect Mooie kwaliteit

Fantastische kleding en service

Josh v is een merk met echt fantastische kleding, elke collectie zijn er items die aanspreken. Draag het al jaren, de kleding is tijdloos.

Prima pasvorm

Hele goede kwaliteit

Leuke spullen en heel snel met versturen!

Heel goed!

Hele goede service!

Prachtig

Snel geleverd, prima verpakt. Kwaliteit van de kleding is ook top! Zit zelf 5 dagen in de week op kantoor dan komen de pantalons goed van pas. Soms wel jammer dat het net aan de dure kant is. Heb zelf maat xs en door m’n smalle taille zijn ze eigenlijk net te groot als de broek iets meer high waisted valt.

Super goede service en goede kwaliteit

Tevreden maar jammer dat er retourkosten in rekening gebracht worden als er een gedeelte van de bestelling retour gaat.

Erg vriendelijk

Erg vriendelijk personeel. Zowel per mail als via de telefoon!

Snelle nette levering

Snelle levering, netjes verpakt Contact klantenservice was ook goed

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC