Duurt lang voordat ik mijn geld terug heb

Ruim 1,5 week geleden heb ik een jas teruggebracht. Ik wacht nog steeds op een bevestiging en mijn geld. Versturen ging wel mega snel, ‘s avonds besteld en ‘s ochtends in huis

Heel goed de bestelling kwam vlot en was helemaal naar verwachting.

Vlotte levering !

Vlotte service en prima kwaliteit !

Kan beter!

Mijn ervaring met Josh is, dat mijn bestellingen wel snel geleverd worden alleen als je bijvoorbeeld 1 dag laat ben met Retour dan maken ze geen uitzonderingen ofzo wat ik eigenlijk wel verwacht van zo’n grote mooie bedrijf

Keurig verpakt

Kwalitatief mooie kleding

Heel korrelt afgehandeld

Broek besteld, was te groot, teruggestuurd en keurig afgehandeld.

Rok zit super mooi en is mooi !! Heel vrouwelijk . Zulke mooie rokken zouden ze vaker moeten maken

Teleurgesteld

Vaak producten ontvangen die snel kapot gingen. Of verkeerde producten ontvangen. Word na het bellen van de klantenservice wel netjes opgelost

Wanneer je een klacht hebt, wordt het lastig.

Ik heb een broek ontvangen. Daarcwas ik tevreden over, dus kaartjes afgehaald. Na een paar dagen wilde ik hem dragen. Maar toen viel me ineens op dat bij de naad stuk was. Ik heb gemaild. Het wordt netjes opgelost door een tegoedcode te verstrekken en ik kan de broek kosteloos retourneren. Er werd wel gemeld dat de kaartjes er eigenlijk nog aan hadden moeten zitten. Maar bij een klacht lijkt me dat dit toch altijd garantie is. Ook al had ik het item wél gedragen. Deze communicatie heeft echter denk ik al wel 2 weken geduurd. En het retourlabel heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Nog in afwachting dus van het label en ik hoop dat er voortaan wat sneller gecommuniceerd kan worden.

goed antwoord op mijn mail en begrijpelijk

super mooi

Hele mooie kleding. Je voelt het gelijk zulke mooie materialen

Fijne online winkel

Super mooie jas van enorm goede kwaliteit, dus zeer tevreden, snelle levering

Ik ben heel smal en pas normaal gesproken geen XS. Ik heb een pantalon besteld in maat xxs, hij zat perfect en prima kwaliteit. Jammer dat er relatief weinig producten in maat xxs verkrijgbaar is. Er is momenteel een leuke collectie en ik zou daar wel meer van willen bestellen.

Gewoon prima

Mooie website, duidelijk bestel proces, snelle levering en goede communicatie daarover. Bij vraag via mail ook een duidelijk antwoord. Goede en mooie kwaliteit kleding. Mooie verpakking. Ga zo door!

Besteld en werd meteen geleverd.

Heb wat teruggestuurd maar nog geen geld teruggehad hoe lang duurt dit

Snelle levering en een mooi kleinigheidje in een mooi verpakte doos. :) bedankt JV HQ

Uitmuntend

Totaal tevreden met Josh V. Goede service, op de hoogte gehouden via mail. Zeker een reden voor een volgende aankoop. Bedankt!

Heel snel levering

Prettig

Altijd vriendelijk en snel.

Nette service en levering

Goed en er volgen meer bestellingen

Altijd zeer mooie kwaliteit en snelle levering!

Altijd zeer mooie kwaliteit en snelle levering

Erg mooi maar kwaliteit kan beter

Door de mooie producten van JoshV voel ik me zelfverzekerder en vrouwelijker als ik ze draag. Styling vind ik echt super mooi! Kwaliteit mag van producten alleen wat beter. Voorbeelden: - jas die ik recent heb gekocht van jullie merk heb ik al 2 knopen opnieuw moeten bevestigen na een keer dragen - Jurk ging naad los na een keer dragen ook moeten laten maken

Mijn ervaring kon ik niet in een zin vertellen

Prima service, netjes verpakt en de kleding zag er mooier uit dan op foto. Van de blouse zag ik details die ik op foto niet had gezien. Ik ben tevreden, en zal in de toekomst jullie website zeker in de gaten houden.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC