Tot no toe hardstikke goed

Heb twee keer wat besteld. Ziet er fantastisch uit. Was al fan van Josh V. Maar steeds door een verkooppunt uit de buurt. Dit is leuker alhoewel: kan het niet bekijken. .

Super kwaliteit en hele mooie kleding. Ik ben in love!

Mijn vest was te groot en de retour en terugbetaling was gemakkelijk en geen enkel probleem

Goeie service

Helaas paste het artikel niet goed, maar wel goeie service!

Mooie kleding. Ik wacht al 14 dagen op teruggave geld na retourzending

Leuke kleding, alleen de terugbetaling van retourzending vlot niet; na 14 dagen nog niets vernomen… vandaag maar eens bellen

Prachtige kleding, vlotte levering

Mooie stoffen, goede pasvorm en afwerking.

Goede communicatie, Snelle verzending, Keurig verpakt, Bij retour wordt het vlot afgewerkt. Maar bovenal super mooie kleding

Voldoet volledig

Je weet precies wanneer het wordt bezorgd.

Goed.

Snelle levering en mooi product

Mooie kwaliteit

Geweldig snelle levering ondanks feestdagen.

Altijd snel bezorgd! Netjes ingepakt en natuurlijk Ge-Wel-Dig!

Goede service en snelle levering

Heldere website en snelle levering!

Correct en betrouwbaar

Mijn ervaring is mooie kleding en goed van kwaliteit super

Heel goed!

Netjes verpakt,altijd een feestje om te krijgen

Top merk op de maattabel na

Voordat ik een bestelling plaatste heb ik de maattabel ingevuld met mijn gegevens. Daaruit kwam dat ik een L of m moest bestellen. Van de body heb ik toen maat m besteld maar die zit toch nog aan de grote kant. Toen heb ik van het phily huispak maat s besteld en ook die broek is nog groot. Aan de maattabel had ik dus niks. Verder was alles wel echt top. Snelle levering, de kwaliteit van de producten is geweldig en ze zien er echt leuk uit.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Nette en snelle bezorging ondanks kersttijd en makkelijk retour mocht het niet goed zijn

Uitstekende nette vlotte verzending

Alle bestellingen worden snel geleverd en zijn netjes verpakt. Kwaliteit geleverde kleding of tassen is goed en mooi afgewerkt. Duidelijke communicatie via mail over bestelling en verzending.

Zeer slechte ervaring

Na het plaatsen van mijn bestelling zag ik direct dat ik een verkeerd adres genoteerd had. Heb gebeld naar JOSH maar kreeg geen gehoor. Toen gelijk een mail geschreven voor adreswijziging. Mijn gestuurde mail is pas 5 dagen later gelezen, met een reactie dat het adres niet meer aangepast kan worden, omdat mijn pakket al een track en tracé code had. Mijn pakket is naar een verkeerd adres gegaan en vervolgens teruggestuurd naar JOSH. Deze kosten werden verrekend als retourzending die ik moest betalen. Wel zo jammer dat het bedrijf langs elkaar heen werkt. Ik had geen kerstkado voor mijn dochter en het artikel is voorlopig niet leverbaar.

Helemaal prima; producten naar verwachting, levering helemaal top!

Heel erg tevreden.

Prima, mooi verpakt en artikel was zoals beloofd

Zeer fijne webshop en vriendelijke customer service

Zeer fijne webshop en vriendelijke service

Super, fantastische kleding

Prachtige kleding, mooie stoffen, Ben er altijd erg blij mee.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC