zeer goed en mooi

snelle levering en zeer mooi artikel die kwaliteit uit straalt

Alles ging vlot

Ben erg blij met de aankoop

Nette reactie, vriendelijk

Mooie riem

Mooie riem snelle service..

Mooie producten en staan ook leuk!

Heel goed geholpen

Gewoon optijd geleverd goed verpakt

Snelle levering dochter blij

Hogere verwachting

Ik had een broek besteld maar die viel naar mijn mening veelste klein. Retouren ging prima. Na het retouren houd Josh V 3 euro in? Noem het dan geen gratis verzenden en retouren.

geweldig

Ik had maar een kleine bestelling geplaatst als kerstcadeautje. Levering was er ondanks dat er werd aangegeven dat er een vertraging was opgelopen erg snel:)

Mooie producten, met zorg ingepakt en op tijd geleverd

Ik was blij verrast met mijn bestelling. Netjes ingepakt, met zorg verstuurd. Word je blij van. De bestelling was ook nog eens keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. Ik kom zeker terug op in de webshop. Kwaliteit en pasvorm van de kleding was top, mede door de duidelijke uitleg op de website heb ik een goede keuze kunnen maken.

Product prachtig retour matig

De laarsen snel in huis, prachtige kwaliteit alleen iets te klein. Retour gestuurd 30 november 13 december nog geen reactie ontvangen. Hoop dat het goed gaat.

Prima service, meer kan ik er eigenlijk niet van maken.

Erg slecht!

Er wordt niet gereageerd op mijn vraag. En mijn pakket is nog steeds niet terecht, geen track en tracé code gezien en kom niet veel verder. Heel vreemd.

Teleurstellend

Geen retour stikker dus 7.25 moeten betalen. En tot op heden mijn aankoop bedrag nog steeds niet terug ..

Eerst geen service later wel dank zij Fleur

Ik vind het niet klantvriendelijk dat je niet kunt ruilen. Het zal voor veel mensen niet handig zijn eerst iets te retourneren en dan weer iets opnieuw bestellen en te betalen. Want laten we eerlijk zijn de kleding is niet goedkoop. Uiteindelijk ben ik heel positief geholpen door Fleur zij verdient een pluim voor haar inzet

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Item stonk naar zweet!

Bestelde truitje stonk naar zweet. Vervolgens e-mail gestuurd hierover. Reactie vanuit de webshop is een wasgarantie van 7dagen. Ik betaal voor een nieuw truitje en niet voor een vies gedragen item.

Snelle service,ondanks de drukke tijd

Matig

Het is een prachtige planner, alleen jammer dat het niet mooi ingepakt is bij verzenden. Het is geen cadeautje om te ontvangen!! Geen kaartje bij met dank voor uw bestelling of iets dergelijks, gewoon een pakbon met retoursticker in een bubbelplastic enveloppe gepropt. Heel jammer.. alleen gebaseerd hierop wilde ik het al terugsturen.. maar na 2 dagen dacht ik ik houd het toch.

Schoenen zijn goede kwaliteit en nog mooier dan ik had verwacht. Werd snel geleverd en communicatie was goed.

Perfecte communicatie en afhandeling

Snelle vriendelijke communicatie, goed bereikbaar

Duidelijke website

Mooie gebruiksvriendelijke website. Fijn dat er aan foto's bij zitten en look books. Alleen de inlog pagina deed moeilijk. Ik kon niet inloggen na meerdere pogingen. Dus toen maar als gast besteld.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC